Wat je even kwijt wil #65

Iemand schreef gister op t forum iets over een zomerdekbed en toen ik dat las gilde ik echt naar mn vriend dat wij ook nog een zomerdekbed hebben en ik heb nu zoveel zin om te slapen vannacht omdat ik hopelijk niet meer wakker word in een plas van mn eigen zweet!

Stond net een oudere verwarde dame voor de deur, die huilend vroeg om m’n ouders :pleading_face: kende haar niet. Kon zo snel even niet bedenken wat ik moest doen. Ze wilde niet binnenkomen en/of even gaan zitten. Daarna is ze op de fiets weer weg gegaan. Voor zekerheid politie maar even gebeld en een melding gedaan, voor het geval deze vrouw ergens gemist wordt.

9 likes

Sliep je serieus nog onder je winterdekbed met deze temperaturen!!! :hot_face:

14 likes

Verbijsterende info dit! :joy:
Misschien heb je ook nog een laken, dat is nog lekkerder komende nacht!

9 likes

Hey interesting, belangrijke sollicitatie? Wil je een tipje van de sluier oplichten? Is t wel op tijd gelukt?

2 likes

Ik heb veel gehoest en heb nu spierpijn bij elke hoest die ik maak en dat is zoo vervelend. Bij het neus snuiten voel ik ook echt die druk gewoon. En mn flesje neusspray is kapot gevallen :weary:

Ja!! Echt zo gestoord.

@TanteBetje Ja ik ben zon loser die niet kan slapen onder alleen een laken, omdat ik dan de zwaarte van een dekbed niet heb. Maar het zomerdekbed wordt zo hopelijk ergens vandaan getoverd!!!

3 likes

Krijg meteen De Jeugd in mijn hoofd. Los gezellegitos

7 likes

Vandaag 40 km gewandeld (vierdaagse training) en mijn benen zijn zooo stijf en vermoeid. Loop net als een oud wijf met aambeien. Ga vanavond meteen een massage gun bestellen. Tips voor goede zijn welkom.

5 likes

ik heb diezelfde dag nog een nieuwe computer gaan kopen dus alles goed gelukt haha, het is gewoon een simpele kantoorbaan bij de gemeente waar wel doorgroeimogelijkheden zijn, waarschijnlijk vrij saai maar ook beter voor mijn mentaal welzijn en energiepeil
wel het risico genomen om terug office van mijn oude baan te installeren :’)

6 likes

Ik heb vandaag een hidden gem ontdekt: een prachtig aangelegde tuin/park met overal schaduw en zitjes en zelfs horeca, terwijl het er superrustig was! Ik heb 2 weken geleden een middag op het terras gezeten en vervolgens een week in bed gelegen (hersenletsel). En hier kan ik gewoon naartoe zonder klachten! Het was de beste dag in anderhalf jaar. Serieus.

142 likes

Wat fijn zeg!

7 likes

Oh wat heerlijk!

5 likes

Ik heb nu een katoenen sprei/wafeldeken over het laken, zoals deze. Is dikker en stuk zwaarder dan een laken, maar niet te warm. Echt ideaal in de zomer, neem hem meestal zelfs mee op vakantie.

6 likes

Ik was vandaag naar een voorstelling in Amsterdam West en wilde - even snel - met de OV-fiets naar het station. Wat is Amsterdam bizar druk en gevaarlijk en warm en onoverzichtelijk.

3 likes

Aah ik vandaag ook 40! Pittig he :smiling_face_with_tear: maar trots op ons met dit weer!

3 likes

Ja het was warm he! Goed gedaan jij ook :blush:
Was je ook vroeger vertrokken?

2 likes

Jaa en ik ga morgen weer 🫠 echt janken! Maar de tijd deingt echt wahh

Niet heeel vroeg, half 9, was pas half 8 weer thuis… jij wel?

2 likes

Poehh nee morgen ga ik alleen nog maar bij het zwembad liggen hoor :joy:. Wil nog wel een keer 2x 30 doen.

Ik vertrok 6:45 en was 15:45 thuis, dus heb de helft wel in de ochtend gelopen. Dat scheelt wel!

2 likes

Jeetje heb respect voor jullie hoor @Wasbeer @California

5 likes