Wat je even kwijt wil #65

Ik heb net een gezichtsbehandeling gehad en ze was zo lief en chill en vroeg of ik volgende week model voor haar instagram wilde staan, en ik zei ja maar nu ik er over nadenk weet ik eigenlijk niet of ik dat wil voor haar pagina van 1000+ mensen terwijl ikzelf al mijn social media accounts altijd privé houd enzo. Maar het nu cancelen vind ik ook zo lullig want heb al ja gezegd :weary:

1 like

Ik zou haar gewoon een berichtje sturen dat je in al je enthousiasme na de behandeling ja hebt gezegd maar dat je na er even na te denken toch niet zo prettig bij voelt. Het is jammer voor haar maar het is echt helemaal niet vreemd om er toch op terug te komen.

14 likes

Ja na mijn bericht zag ik het inderdaad staan. Dus de huisarts hoef ik daar inderdaad niet voor te bellen. Niemand kan ORS voor mij halen, even doorbijten

3 likes

Ik heb deze en ben er echt super blij mee :smiley:

1 like

Een nieuwe collega vertelde me net “dat zonnebrillen niet veilig zijn want je ogen maakt dan een stofje niet meer aan” en oh mijn god ik kende de zonnebrand-kwakzalverij-theorie wel, maar deze was nieuw voor me :weary:

12 likes

Haha wat voor stofje moet dan zijn dan? Dan zou ik wel heel ernstig tekort hebben want draag mega vaak een zonnebril.

Ik kreeg net zo’n domme “het best van de lente” fotocompilatie iets op mn mobiel. ZO random, een foto van wat eenden, een foto van een kom met pasta, een foto van een diepe snee in mn duim, een foto van een kat op straat etc. Ja wauw dat was het beste van mijn lente dit jaar!

6 likes

Vanmiddag flauwgevallen in een winkel, dit gebeurt me bijna nooit. ik denk door de warmte en niet veel gegeten. gelukkig was de eigenaar erg behulpzaam en gaf hij mij wat eten en drinken.

Inmiddels gaat beter, helaas nog wel last van mn kont van het vallen.

8 likes

Heb best wat producten ook al geprobeerd maar niets helpt. Zelfs krullen die je met zn band in doet blijven beter zitten dan de airwrap krullen :sweat_smile:

Ik fohn of doe een blowout achtig iets er mee. Vind het verder wel een tof concept en fijn werken.

1 like

Ik ben al 40 minuten aan het bellen -waaronder 25 minuten in de wacht- met een lullo van Interpolis die me, na veel heen en weer gedoe, gaat vertellen dat de schade aan mijn elektrische fiets niet vergoed gaat worden terwijl de vorige medewerker had aangegeven dat dit wel vergoed zou worden. Er is niet eens iemand komen opdagen bij de expertise afspraak, niet gebeld, niks.

Ik heb een soort bob? Iig nog boven mijn schouders. Maar bovenop etc veel korte haren [
Ik zou dus graag iets willen waar ik mijn haar goed mee kan stylen. Daardoor twijfel ik ook over zoiets.

1 like

Ah wat vervelend! Ik denk eerlijk gezegd dat je haar dan misschien wel wat aan de korte kant is voor de krul opzetstukken. Ik heb met de korte plukken onderaan ook moeite om ze goed om de barrel heen te krijgen, aangezien je natuurlijk geen klem hebt om de pluk mee vast te zetten.

3 likes

Dan denk ik dat ik m skip en iets anders leuks voor mezelf uit ga zoeken.

1 like

ORS bestaat voornamelijk uit suiker en zout. Is makkelijk zelf te maken door 8 theelepels suiker en 1 theelepel zout in 1 liter water oplossen.

Beterschap!

11 likes

Geen idee, ik zonede meteen uit van ellende en ik heb niet doorgevraagd. En als ik nu google vind ik ook alleen maar artikelen over dat een zonnebril je ogen beschermt tegen uv-stralen dus :woman_shrugging: moet misschien dieper het kwakzalf-internet in

1 like

Hondjes in regenpakjes zijn echt knetter cute.

10 likes

Een collega die net als ik deze week begonnen is bij deze baan (of nouja opdracht) doet echt net alsof ze alles al weet en als een senior medewerker haar vraagt of hij haar nog wat uitleg moet geven zegt ze dat ze het al snapt. Ik snap nooit zo goed als mensen zich in de eerste weken al zo opstellen. Ik denk zelf altijd nu kan ik de meeste simpele vragen nog aan iedereen stellen :joy:

14 likes

Wat een kut dag vandaag. Net vies lelijk zitten huilen in de auto. :-1:t3:

8 likes

Volgens mij zijn zonnebrillen zonder UV filter inderdaad wel slecht, je pupil wordt dan groter omdat je oog denkt dat het donker is maar omdat er geen filter in die bril zit ben je extra onbeschermd (?) Ik kan me herinneren dat dit jaren terug in het nieuws was, volgens mij mdat er toen zonnebrillen in omloop waren waarop die filtersticker niet klopte oid

3 likes

Wij zijn ooit een drone verloren (neergestort) waarbij een medewerker toegezegd had dat het vergoed zou worden. Andere medewerker die we erna spraken zei weer van niet. Ze hebben toen de gesprekken terug geluisterd met de eerste medewerker en omdat we toezegging hadden gekregen waren ze alsnog verplicht te vergoeden. Dit was ook bij Interpolis, misschien een tip?

6 likes

Ja, zoiets zag ik ook, maar dat was helaas niet wat diegene zei, het ging echt om een stofje wat niet aangemaakt werd a la vitamine D en zonnebrand :’)

1 like