Wat je even kwijt wil #65

Maar hoe dan?

4 likes

De brug is in verbouwing en ik moest van baan wisselen. Even tegen het verkeer in dus. Toen ging het mis.

1 like

Er vloog een halfuur geleden een hele grote hommel binnen, ging zitten in één van mijn planten, heeft daar een tijd gezeten, en vloog nu weer dezelfde route naar buiten. Gezellig bliksembezoek haha, hoop dat ze goed heeft kunnen bijkomen

30 likes

Die beesten hebben een feilloos gevoel voor oriëntatie, kwam ik ook laatst achter.

5 likes

Wat goed dat je haar ook lekker even hebt laten zitten op je plant :smile:

2 likes

Sowieso hondjes :smiling_face_with_three_hearts:! Ik kwam vanochtend op mijn wandeling naar kantoor (20 min) echt iets van vijf super schattige hondjes tegen en mijn dag was meteen een stuk beter :blush:

3 likes

Oh dank voor de tip! Ik ga dat aangeven in de mail die ik nog moet sturen.

1 like

Mochten ze afwijzen, dan is het nog wel de moeite waard om te onderzoeken of de verzekeraar de bewijslast heeft. Bij mij hadden ze iets afgewezen als “gebrek van de zaak”. Ik heb bezwaar gemaakt en aangegeven dat het aan hen is om dat te bewijzen. Dit konden ze niet en werd alsnog vergoed.

6 likes

Het regent buiten heerlijk en ik m’n ramen op een kiertje staan dus nu ga ik lekker slapen met 't geluid van de regen, zo :sparkles: asmr :sparkles:

5 likes

Ik ga zo kennismaken met een andere familie omdat ik niet helemaal weet of ik bij deze familie op mn plek zit en ik ben zo zenuwachtig en vind het kut dat ik dit achter hun rug om doe

33 likes

Hoe dan?? Stonden er geen borden/ hekken?

2 likes

Ik heb echt een schijtweek achter de rug en werk is kut maar ik ben nu op het punt dat het me niet meer boeit en dat iedereen erin kan stikken! Heerlijk is dat gevoel. Waarschijnlijk maandag weer stress maar voor nu ga ik hier even van genieten.

21 likes

ze waren heel leuk maar ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Vind het echt vreselijk om te moeten stoppen bij die andere familie als het zover komt.

1 like

Heb je het al met je huidige familie besproken wat er niet fijn is of waar je mee zit? Zou dat eerst doen denk ik, zodat het niet een super grote verrassing is voor hen.

1 like

Ja ik heb al wel wat puntjes besproken maar we spenderen eigenlijk amper tijd samen. Ik wil deze week wel een gesprek nog aanvragen en gewoon even benoemen dat ik niet goed in mijn vel zit maar ik vind het zo vervelend voor hun en de kinderen :frowning: echt niet leuk

En denk je dat de dingen waardoor je nu niet goed in je vel zit bij die andere familie anders zouden zijn? Anders kan je wellicht eerst kijken of er verbetering kan komen bij je huidige familie voordat je weer naar een nieuwe familie gaat?
Wel vervelend dat je je zo slecht in je vel voelt zeg.

3 likes

Gatsie wat rot dat je niet lekker in je vel zit (en las in een ander topic dat je je ook lichamelijk niet top voelt, echt naar :pensive:). Wel echt goed en knap dat je er werk van maakt, door verder te gaan kijken en het gesprek aan te gaan op je huidige plek. Ik hoop dat dat hoe dan ook gewoon goed uitpakt voor je en dat je je beter gaat voelen in een fijnere situatie :heart:

Nee bepaalde dingen zijn niet op te lossen. Bijvoorbeeld: mijn kamer is eigenlijk de hobbykamer met een bed. Ze komen hier minimaal vijf keer per dag binnen voor tape, zwemkleren, knutselspullen etc. En mijn badkamer is eigenlijk het washok dus voordat ik ga douchen moet ik eerst 3 manden was verzetten en het droogrek inklappen etc. En daarnaast mis ik gebrek aan structuur wat er niet is omdat de kinderen op een vrije school zitten waar geen structuur is, dus dat gaat er ook nooit komen. Het lukt me gewoon echt niet om te wennen en ik kan de kinderen hierdoor ook niet de aandacht geven die ze verdienen.

13 likes

Owhh dat snap ik. Je hebt een eigen ruimte, maar eigenlijk totaal niet omdat zij er continu komen.
Het gebrek aan structuur lijkt me inderdaad ook lastig, zeker omdat jij ook wel eens vrije tijd wilt hebben.

Hopelijk voel je je snel beter op welke manier dan ook. Deze punten zijn overigens wel goede zaken die je van te voren kan checken, wellicht dat die nieuwe familie dan wel echt fijner is (ik ga ervan uit dat die punten daar dus anders zijn aangepakt.).

2 likes

Aah wat vervelend! Jij hebt recht op je eigen plek, zonder dat zij daar komen. Zet hem op daar :heart:

7 likes