Wat je even kwijt wil #65

Ik ben zo niet productief in het weekend met dit weer. Heb er verder niet echt last van, slaap ook prima, maar ik word zo lui

Edit: sorry dit had ik eigenlijk in klagen over het weer topic moeten zetten

1 like

Weet niet waarom je moet strijken? Maar het kan bijna niet dat er geen reden is het niet te doen. Kreukels it is!

Tankstation? Of subspace site?

Misschien heb je wel gelijk want het kreukelt in de koffer toch weeršŸ˜‚

4 likes

Kant en klare verse slagroom gekocht (heb geen mixer) en ik kijk er meer naar uit om dat direct op te eten dan de aardbeien en appeltaart waar ik het over zou doen. :joy:

7 likes

Ja niet doen dus… lekker op bestemming in de douche hangen.

2 likes

Jaa lekker eruit lepelen

4 likes

Ik ben uitgenodigd op de vrijgezellen van een koppel waarmee ik 8 jaar geleden 2 jaar mee op kot zat? Ik kwam er wel goed mee overeen, maar 8 jaar is dus ook de laatste keer dat ik ze gezien heb. Echt zoooo bizar?

8 likes

Ja bestaat het? Ik vind de smaak gewoon erg lekker maar heb de cafeĆÆne niet perse nodig.

4 likes

Okay korte update hierop. We gaan verhuizen. De verhuurder gaf een prijs die vrij hoog ligt voor wat er nog aan moet gebeuren en in vergelijking tot andere buurtgenoten.

1 like

Wtf.

5 likes

Goed dat je voorbereidingen treft, maar die eerste prijs is wat hij er graag voor wil hebben, niet wat realistisch is. Kijk of je iemand met verstand mee kunt laten kijken, misschien zelfs een makelaar. Het is nog niet voorbij hoor! Hij heeft het nog niet verkocht. En daarnaast, je kunt volgens mij je huurcontract behouden als de woning wordt verkocht. Dat levert hem ook minder geld op! Niet zomaar opgeven als je het een fijne plek vind en je zou het kunnen betalen!

6 likes

Dan zien ze je als goed gezelschap

5 likes

Echt he, hele dag onder de airco gestaan (collega’s klaagden zelfs dat het te koud was :joy:) dus toen ik naar buiten stapte net was het even terror

7 likes

Of opvulling omdat er te weinig mensen zullen zijn.

21 likes

Ja ik vind dit ook wel een beetje zielig ergens maar heel raar.

Pfff ik ging mijn eigen rug insmeren en nu blijk ik heel erg verbrand en je ziet ook allemaal afdrukken van waar ik wel dik heb gesmeerd. Is dit dan het enige wat je echt niet zelf kan? :joy:

Edit: oh bedenk me net dat ik dat pas ging insmeren nadat we de eerste keet uit het water kwamen dus wel echt mijn schuld

Ha good for you! Misschien niet het meest meeslepende, maar een fatsoenlijke baan is nooit weg hey. Goed om te horen.

2 likes

Nou nog een au pair update voor de geĆÆnteresseerden. Het klikte heel erg met de andere familie die ik heb gesproken. Ze geven me nu alle tijd om na te denken en ik zie ze volgende week zondag weer. Ik heb geprobeerd voor vanavond een afspraak te maken met mijn huidige familie maar ze hebben het te druk, dus we proberen het morgenavond te doen. Ik ga dan niet zeggen dat ik wil stoppen want ik heb nog geen keuze gemaakt, maar wil wel benoemen waar ik mee zit. Ik zit al het hele weekend opgesloten in mijn kamer (ik ben vrij in de weekenden dus het is niet aso ofzo als ik er niet ben), wat natuurlijk ook niet goed is, maar ik ben echt best wel teneergeslagen. Heb wel fijn gebeld met al mijn vrienden en mijn vader die allemaal achter me staan. Maar dit is echt niet hoe ik me het allemaal had voorgesteld natuurlijk.

51 likes

Hoe bedoel je opgesloten in je kamer?

1 like

Niet letterlijk opgesloten maar ik zit gewoon filmpjes te kijken met mn deur dicht. Ben gister naar de winkel gegaan voor snacks en heb verder echt weinig energie. Het viel ze ook op en ze zei ja je mag altijd bij ons aansluiten hƩ! Maar dat voel ik op dit moment gewoon totaal niet. Ik ben er wel even bij gaan zitten toen de kinderen net gingen eten (ze eten altijd apart) maar dan denk ik alleen maar: wat doe ik hier