Dit vind ik super legit zaken waardoor het geen match is en wat je niet allemaal van te voren had kunnen weten en niet op kunt lossen. Kies voor jezelf en stap over zou ik zeggen.
Ik heb echt een meltdown hahaha. Heb nog 5 uur om in te pakken voor het verhuizen en zie er als een berg tegenop.
Nee, het is niet een gigantische brug. Maar een in een wijk. En hoe het precies gebeurde: in een seconde ging het mis.
Ik weet niet of je via een organisatie daar zit, maar toen mijn zus als au pair in Amerika werkte was het verplicht dat de au pair een privé ruimte had waar andere familieleden niet kwamen, dus dit lijkt me dan ook wel iets om bij de organisatie aan te kaarten. Prima als jij op zolder slaapt en ze sporadisch een keer een koffer moeten pakken en dat dan even aangeven, maar elke dag gewoon binnen lopen is echt mega irritant en voor jou niet fijn.
Betekent dit ook geen vaste tijden van ophalen en brengen? Of hoe moet ik dit zien?
En ben je niet gebonden aan een contract met opzegtermijn?
Stom van die kamer. Misschien kunnen ze alle hobbyspullen ergens anders zetten zodat jij daar geen last van hebt?
@grace @Spaarlamp @ellegirltalk nee niet via een bureau, gewoon zelf. De spullen ergens anders zetten gaat niet want het gaat om 2 volledig ingebouwde kastenwanden.
En wat betreft school: ze moeten er minimaal 25 uur per week zijn, maar mogen zelf weten wanneer. Oudste dochter is nu bijv een paar dagen weg op vakantie, dat mag gewoon
En ja een contract is er wel, maar lijkt me niet dat je je kinderen onnodig lang laat zitten met een au pair die er geen zin in heeft. Dus ik moet even met ze gaan zitten
Weer 20km erop zitten vandaag En zonder noemenswaardige pijntjes dus dat is top. Nog 3.5 week tot de Vierdaagse, zin innnnn
Nou deze bui is alweer over want ik voel weer stress. En mân plannen vanavond gaan niet door en nu baal ik buhhh
Hopelijk ben je oké!
Huh een parkeerboete terwijl mobiel parkeren aanstond⊠en als ik bezwaar maak mag ik eerst dokken, dan krijg ik mân centen misschien terug na 10 weken
Hierdoor kwam ik erachter dat ik mân parkeerapp was vergeten uit te zetten. Ook al ben ik al sinds 11.30 weg van de parkeerplek
Is het lettertype bij jullie ook kleiner geworden?
NouâŠ
Gaffer wat een grafzak
Mannen
Ik zit bij de pedicure en er zitten allemaal van die knappe verzorgde meiden en dan kom ik aan zetten met mijn Shrek voeten Voel me altijd zo awkward haha
Ik kocht vandaag 2 bossen pioenrozen op de markt. Bij de toonbank stonden een aantal bossen die iets te ver uit waren om nog te verkopen. De verkoopster vroeg toen of ik thuis nog ruimte had voor wat bosjes, en dat ze nog wel een aantal dagen zouden staan. Ik heb toen 3 flinke bossen meegekregen, en de 2 die ik al gekocht had. Ik heb het over 4 vazen verdeeld en het staat zo leuk in de woonkamer. Love de markt
Ik werd vanmorgen gebeld door âiemandâ van A.mazon om een verdachte transactie te melden. Was een Duits nummer en een vrouw met een Indiaas accent. Ik werk ook met teams van mensen uit die omgeving dus ik was niet meteen argwanend. En ik ging best ver mee in dat gesprek, ook omdat ze zeiden dat ik ze geen persoonlijke info mocht geven, tot ze vroegen om mijn bank-app te openen. Ik voel me echt een sukkel, dacht dat ik zoiets veel sneller af zou kappen
Nee joh, ze zijn echt gewiekst hierin.
Laatst is een cliĂ«nt opgelicht door de âbankâ. Die wisten ook echt alles van haar, rekeningnummer, wat voor soort rekening ze had etcâŠ
Is helaas âŹ2500 afhandig gemaakt door die gasten
Zo sneu voor haar, ben je bijna 100 wordt je op die manier opgelicht
Ik heb een proef abo op een tijdschriften app genomen en ik was even vergeten hoe lekker het is om soms door van die mode tijdschriften te bladeren. En ik heb ook gelijk allemaal Duitse bladen toegevoegd. Duits oefenen met de Duitse harper bazaar