Maar echt! En dan ben je al wat wantrouwig, moet je nagaan hoe dat is voor oudere mensen inderdaad. .
Mijn buren hebben de hele tuin versierd alsof ze een feestje hebben, aan de voordeur hangen slingers âhoera dochter 18 jaarâ, maar er zitten 3 gasten in de achtertuin en ik vraag me nu echt af of dat feest nog moet gaan beginnen, het nu al versierd is maar morgen pas is, of dat het nu is maar alle genodigden gewoon niet zijn gekomen.
Neeee ik ben net zonder dat ik het door had in mân arm en wang geprikt door een mug. Maar hij is nergens te bekennen. Hoop dat de ventilator m bij me weghoudt vannacht
Ik word gewoon elke dag om half 6 wakker. Maar ik ben zoooo moe.
Ah dit vind ik heel sneu klinken!
Welke optie is het geworden?
Of ze wilt het gewoon klein houden
Ze zijn nu de voortuin verder aan het versieren dus ik denk dat het feestje vandaag/vanavond is
3x naar de winkel geweest, omdat ik telkens wat vergat (met lijstje zelfs). En dan nog bloemen vergeten mee te nemen
Wel verse aardbeien, dus dat maakt veel goed
Ik moet morgen weer werken na 3 weken vrij. Sommigen zouden blij zijn want na 3 weken niksen moet je wel weer lekker aan de slag willen gaan! Nou ik vind het heerlijkk, totaal geen zin om weer te werken.
Ik ken bijna niemand die zo is. En als ze zeggen wel weer zin te hebben zijn het standaard de mensen die ik niet mag.
Ik ken echt teveel mensen die zeggen ânou na een paar maanden niet werken ben ik het echt zat, dan ga je je toch vervelenâ.
Nee.
Ja sorry maar ik kan me als single zonder kinderen echt niet bedenken wat ik anders de hele dag zou moeten doen
Op vakantie gaan! Lijkt me echt heerlijk als je miljonair bent. Over 5 jaar zie ik dan wel weer verder. Maar als je niet zoiets wil lijkt me blijven werken wel gezond, alleen al voor een dagritme.
Denk dat best veel mensen zouden blijven werken? Maar misschien voor minder uren of ander werk doen dat leuker is maar slecht betaald. Ik zou wel blijven werken maar vaak onbetaalde sabbaticals nemen om op vakantie te gaan.
Nou, ik heb vandaag pas echt een meltdown. De lift is kapot en ze weten niet hoe laat het gefixt wordt.
Oh nee, en je moet vandaag verhuizen? Wat kut⊠Sterkte!
Ja ik zou ook wel blijven werken maar wel maar 3 dagen en leuker maar slecht betaald of onbetaald werk.
Heb vorig jaar 5 maanden thuis gezeten en werd op een gegeven moment helemaal gek.
Iedereen werkt dus afspreken kan niet, ik zat in de ww dus kon ook niet elke dag buiten de deur lunchen ofzo.
Was echt blij dat ik weer aan t werk kon