Wat je even kwijt wil #65

Wat jammer dat het zo tegenvalt. Vind het aan de ene kant heel goed dat je geen overhaaste beslissingen maakt, maar aan de andere kant klinkt het alsof je hier absoluut niet fijn zit. Zou de woonsituatie bij die andere familie beter zijn, gewoon echt een eigen kamer enzo? Dan zou ik daar gewoon voor gaan, als het ook al zoveel beter klikt. Wel vervelend voor die huidige familie natuurlijk, maar dat is uiteindelijk toch echt niet jouw probleem…

11 likes

Ik wil eerst hun komend weekend ontmoeten zodat ik ook de optie heb de woning te kunnen bekijken. Maar zij hebben twee appartementjes en in eentje werken ze thuis en heb ik dan mijn kamer en badkamer en de andere wonen ze in. Dat klinkt natuurlijk erg rooskleurig maar dit klonk ook rooskleurig. Dus ik wil ze echt eerst spreken en er ook met deze familie nog aan werken. Maar het is fijn om een andere optie te hebben waar ik welkom ben. Dankjewel voor je advies :heartpulse:

24 likes

Ik snap dat je in jouw situatie gaat voor ‘eerst zien, dan geloven’ maar als het andere irl een upgrade is daar echt voor kiezen hoor! En niet denken zielig voor de kinderen o.i.d.

4 likes

Ik moest vandaag werken en het was begin van de middag zo rustig dat ik 2uur tiktok heb lopen scrollen, echt heerlijk geld verdienen (ok daarna eind van de dag opeens druk en thuis nog dingen moeten uitwerken but still)

4 likes

Heb je daar al wat nieuwe vrienden kunnen maken? Kan mij namelijk voorstellen dat het negatieve ook wat op de achtergrond raakt als je niet in je eentje in je kamer zit.

2 likes

Ja opzich wel! Een leuke groep meiden die ik tot nu toe elke week heb gezien. Maar ik ben ook best een huismus en vind het fijn om thuis te zijn, dus een fijn thuis is voor mij wel een belangrijkere prioriteit op dit moment.

11 likes

No way José :rofl: het is ook een vrijgezellen van een week (Wie offert er nu een week verlof op voor een fucking vrijgezellen??) En als ik de planning bekijk lijkt het koppel ook wat in hun studententijd blijven hangen zijn met o.a. een cantus als activiteit.

6 likes

Ik moest net betalen bij een festival. En op het scherm waar je je pincode moest in toetsen, werd er eerst gevraagd hoeveel fooi je wilde geven. Ik heb daar toen per ongeluk mijn pincode ingevoerd. Gelukkig vond het pinapparaat een fooi van 7000 ook teveel en werd het niet geaccepteerd.

49 likes

Ik bekeek net een recept en wist niet meer zeker of kümmel nou karwij of komijn was in het duits, dus ik gooide hem even in google translate. Maar ik had niet door dat de talen verkeerd om stonden :sweat_smile:

Dus toen klikte ik op het ‘omkeren’ knopje, want normaal draait hij dan gewoon de talen om volgens mij, maar toen veranderde het in dit :joy: niet echt een verbetering

Maar voor de geïnteresseerden: inmiddels ben ik erachter dat kümmel dus karwij is :thumbsup:

maar kummel voor sperma in het Nederlands heb ik nog nooit gehoord hoor, iemand hier wel? :sweat_smile: Van Dale kent het ook niet

21 likes

Als ik naar je screenshot kijk, lijkt het of kummel in het NL niet bestaat en dat GT dan maar vanuit het Ests heeft vertaald?

2 likes

Ah ja dat zal het zijn, dat had ik niet door!
Volgens Van Dale is kummel ook Nederlands voor karwij dus alsnog vaag

4 likes

Ugh zoooo irritant. Opbokkings

6 likes

Dit mag lekker in amerika blijven

6 likes

Ik wil nog niet naar bed want dan is m’n vakantie echt voorbij. Zo geen zin om morgen te werken.

17 likes

Ik lig hier een partij slecht te gaan in bed. Hitte, antibiotica, morgen spannende dag, fucking buikpijn… vriend onbereikbaar, ugh.

6 likes

Ja echt ben er al een hele dag niet goed van zo bizar :rofl: Ik dacht eerst nog hmm misschien groot evenement waarbij heel de facebook vriendenlijst wordt uitgenodigd, maar nee! 30tal mensen in totaal (bruid en bruidegom samen).

Love zwoele zomeravonden, heb net nog anderhalf uur door de stad gefietst omdat ik er maar geen genoeg van kreeg

29 likes

Al 2 nachten op rij dat ik buiten ben tot laat. Gisteren door een illegaal bosfeestje (dat helaas werd opgebroken door de politie), vannacht omdat ik terug moest fietsen van een vriend. Wel lekker buiten nu eindelijk :smiling_face_with_three_hearts: Maar dinsdag weer werken helaas :sob:

6 likes

Fooi op een festival??
Waarom zou je dat doen

7 likes

Wie heeft überhaupt nog geld op zn rekening staan na het kopen van 10 muntjes?

32 likes