Het is mijn nieuwe complex, maar hebben alles ergens neer kunnen zetten tijdelijk.
Tering gaar van de voortuin doen…moet de achtertuin eigenlijk ook nog doen.
En dan ook nog voor en achter van de tijdelijke woning.
Naja insectjes zullen blij zijn met de wildernis die er nog staat.
Mijn vriend en ik houden morgen samen onze verjaardagen voor familie, maar ik ben al de hele dag halfziek. Ik heb o.a. flinke hoofdpijn en net vandaag zijn ze al de hele dag aan het klussen bij de buren. Het hele huis moet ook bog opgeruimd en schoongemaakt worden (er komt morgen ook familie die t huis nog niet hebben gezien).
Ik had er al niet zi veel zin in en nu helemaal niet. Ik krijg er ook een beetje stress van. Sowieso gezien alles wat er nog moet gebeuren, maar ook omdat ik niet goed weet wat ik moet doen als ik me morgen nof steeds zo slecht voel. Afzeggen, toch door laten gaan en zelf op bed gaan liggen, ff doorbijten en gewoon erbij gaan zitten? Geen idee.
Dankje!
Gezien de situatie en hoe ik er normaal mee omga, ben ik ook wel redelijk relaxed,maar toch. We gaan morgen inderdaad buiten zitten, maar doordat we het de afgelopen weken heel druk hebben gehad is het echt een zooi binnen en moet er echt even opgeruimd en schoongemaakt worden. Gelukkig is mijn vriend ondertussen wel al bezig. Normaal zou ik dan zorgen dat t alleen beneden netjes is, maar er zitten ook een aantal mensen bij die voor t eerst ons huis zien en het hele huis willen zien.
Verder vind ik het sowieso al lastig dat we al een jaar klaar zijn met de verbouwing, maar nog veel dingen niet afvewerkt hebben en er ook nog een kamer is waar we niets aan hebben gedaan.
Het zou beter zijn als ik dit makkelijker kon loslaten.
Ugh vreselijk he tuinieren. Wil niet iemand je helpen? Ik heb vandaag met een keukenschaar een soort boom gesnoeid want die is in een week tijd echt achterlijk veel gegroeid. Wat een grap. En dat omdat ik geen zin had om zo’n snoeischaar te pakken. De voortuin is bij mij ook een wildernis nu maar die ga ik niet zelf doen.
Ik heb ook gesnoeid en nu heb ik geen idee waar ik het allemaal ga laten
Gft bak/container of zo’n compost zak.
Ik heb een laurierboom gesnoeid dus da’s even andere koek.
De gemeente komt het 3 juli ophalen.
Iemand schreef gister op t forum iets over een zomerdekbed en toen ik dat las gilde ik echt naar mn vriend dat wij ook nog een zomerdekbed hebben en ik heb nu zoveel zin om te slapen vannacht omdat ik hopelijk niet meer wakker word in een plas van mn eigen zweet!
Stond net een oudere verwarde dame voor de deur, die huilend vroeg om m’n ouders kende haar niet. Kon zo snel even niet bedenken wat ik moest doen. Ze wilde niet binnenkomen en/of even gaan zitten. Daarna is ze op de fiets weer weg gegaan. Voor zekerheid politie maar even gebeld en een melding gedaan, voor het geval deze vrouw ergens gemist wordt.
Sliep je serieus nog onder je winterdekbed met deze temperaturen!!!
Verbijsterende info dit!
Misschien heb je ook nog een laken, dat is nog lekkerder komende nacht!
Hey interesting, belangrijke sollicitatie? Wil je een tipje van de sluier oplichten? Is t wel op tijd gelukt?
Ik heb veel gehoest en heb nu spierpijn bij elke hoest die ik maak en dat is zoo vervelend. Bij het neus snuiten voel ik ook echt die druk gewoon. En mn flesje neusspray is kapot gevallen
Ja!! Echt zo gestoord.
@TanteBetje Ja ik ben zon loser die niet kan slapen onder alleen een laken, omdat ik dan de zwaarte van een dekbed niet heb. Maar het zomerdekbed wordt zo hopelijk ergens vandaan getoverd!!!
Krijg meteen De Jeugd in mijn hoofd. Los gezellegitos
Vandaag 40 km gewandeld (vierdaagse training) en mijn benen zijn zooo stijf en vermoeid. Loop net als een oud wijf met aambeien. Ga vanavond meteen een massage gun bestellen. Tips voor goede zijn welkom.
ik heb diezelfde dag nog een nieuwe computer gaan kopen dus alles goed gelukt haha, het is gewoon een simpele kantoorbaan bij de gemeente waar wel doorgroeimogelijkheden zijn, waarschijnlijk vrij saai maar ook beter voor mijn mentaal welzijn en energiepeil
wel het risico genomen om terug office van mijn oude baan te installeren :’)
Ik heb vandaag een hidden gem ontdekt: een prachtig aangelegde tuin/park met overal schaduw en zitjes en zelfs horeca, terwijl het er superrustig was! Ik heb 2 weken geleden een middag op het terras gezeten en vervolgens een week in bed gelegen (hersenletsel). En hier kan ik gewoon naartoe zonder klachten! Het was de beste dag in anderhalf jaar. Serieus.
Wat fijn zeg!