Wat je even kwijt wil #65

Oh wat heerlijk!

5 likes

Ik heb nu een katoenen sprei/wafeldeken over het laken, zoals deze. Is dikker en stuk zwaarder dan een laken, maar niet te warm. Echt ideaal in de zomer, neem hem meestal zelfs mee op vakantie.

6 likes

Ik was vandaag naar een voorstelling in Amsterdam West en wilde - even snel - met de OV-fiets naar het station. Wat is Amsterdam bizar druk en gevaarlijk en warm en onoverzichtelijk.

3 likes

Aah ik vandaag ook 40! Pittig he :smiling_face_with_tear: maar trots op ons met dit weer!

3 likes

Ja het was warm he! Goed gedaan jij ook :blush:
Was je ook vroeger vertrokken?

2 likes

Jaa en ik ga morgen weer đŸ«  echt janken! Maar de tijd deingt echt wahh

Niet heeel vroeg, half 9, was pas half 8 weer thuis
 jij wel?

2 likes

Poehh nee morgen ga ik alleen nog maar bij het zwembad liggen hoor :joy:. Wil nog wel een keer 2x 30 doen.

Ik vertrok 6:45 en was 15:45 thuis, dus heb de helft wel in de ochtend gelopen. Dat scheelt wel!

2 likes

Jeetje heb respect voor jullie hoor @Wasbeer @California

5 likes

Klinkt als

7 likes

Whaha, nee, daar is het niet. De gesprekken waren ook veel beter kan ik je vertellen. :grin:

Ik heb vandaag mijn verjaardag gehouden voor familie en vrienden plus housewarming en het was zo gezellig! Had voor de kleine kinderen die zouden komen 2 grote bakken met water gevuld en waterpistooltjes gekocht plus van die grote stoepkrijten dus die hebben zich goed vermaakt vandaag.

29 likes

En @California, goed bezig! Ik vond achteraf gezien de trainingen waarbij ik 2 dagen achter elkaar liep het meest waardevol, dus ik kan dat zeker aanraden!

4 likes

Ik vind het echt niks, al die beestje ook. mn ex zou helpen met grasmaaien.

De voortuinen zijn nu redelijk ok.
Er staat nog een soort onkruid met een dikke stam die ik er niet uitkrijg. Maar officieel op gemeente grond.

Ik weet ook niet of ik de stoep ervoor ook mee moet nemen of niet.

2 likes

Ik heb niks met Beyoncé maar ik ben op Beyoncé TikTok beland en specifiek het gedeelte van haar concert waarin ze Blue het podium oproept en ze samen dansen. En ik blijf elke keer maar kijken, naar elk filmpje, terwijl het steeds exact dezelfde choreo is.

5 likes

Hier precies hetzelfde. Ik snap ook niet waarom ik elk filmpje inderdaad blijf kijken maar het gebeurt toch haha

2 likes

Ik kijk elke keer dat filmpje dat een van de les twins Beyoncé helpt omdat haar borst bijna uit haar jurk valt.

Maar eerlijk gezegd heb ik wel even genoeg van Beyoncé gezien, ben even Beyoncé moe, ze komt de hele tijd voorbij!

3 likes

Ik zie zo vaak in series/films vooral dat mensen in hotels of thuis hun koffer op bed leggen en ik vind dat zo’n vies idee bah

16 likes

Er ligt daar wel meer ranzigs in. Je kan ook een bed treffen waar ik een week van te voren nog in mn naakie snacks zat te vreten.

18 likes

Klopt maar je hoeft het niet erger te maken

2 likes

Of de dag ervoor mensen de hele nacht hebben geneukt.
Of nog erger, een paar uur ervoor als je in het hotel ook een paar uur een kamer kan huren voor de affaires.

4 likes