Wat je even kwijt wil #65

Ik vind de naam Foekje misschien nog wel erger.

2 likes

Ik zit in ziekteverlof vanwege burn-out/overspannenheidsklachten en ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk al dagen alleen maar De Rijdende Rechter zit te kijken, en eigenlijk ook nergens anders zin in heb? Haha echt nooit gedacht zoveel comfort te gaan halen uit burenruzies.

39 likes

Rijdende rechter is mijn favoriete tijdsverdrijf tijdens pauzes op het werk.

4 likes

Omg, ik ben erdoor!!! Behoorlijk nipt, maar ik ben geslaagd *dikke zucht van opluchting!

44 likes

Haha zo heet mn oom

4 likes

Of Fokje, en dan in het bijzonder Fokje Modder

4 likes

Misschien was het je oom :joy:

Maar helpt het?

1 like

Ik foek niet met haar oom.

1 like

Ik ken een Foekje en die draagt uitsluitend kleding in aardetinten

3 likes

Zit er valeriaan in? Ik heb zo’n potje valeriaanpillen die je gewoon door de verpakking heen ruikt

8 likes

Ik ruik die geur gewoon door deze post

8 likes

Ik gebruik soms Valdispert en die is geurloos. Slaap er goed op maar word er ook wat moeilijker en suffer van wakker.

1 like

Ik ben echt een stalker. Ik las net een nieuwsberichtje en ik dacht dat ik degene waar het over ging ken maar twijfelde even. Eindstand zit ik weer door tachtig facebook, linkedin en instaprofielen van onbekenden te scrollen voor ‘bewijs’

22 likes

Ik hoor het al, kan je inhuren als privé detective

3 likes

Nou deze keer ben ik wel echt te ver gegaan want na een tijdje zat ik zelfs op mensenlinq en in een krant uit 2001 :flushed: maar ja kan wel

7 likes

Hehehe.
Nog wat spannends gevonden?

2 likes

Ja nou
 dat kan ik hier niet posten :joy:

Haha als wij tijd over hebben we nog een papieren archief wat opgeruimd en gedigitaliseerd moet worden, en bij hele oude mensen die ik niet in het systeem kan vinden wil ik dan per se de overlijdensdatum vinden en dan zit ik dus ook altijd in oude kranten, op Mensenlink, en - nog veel erger - op Graftombe.nl te speuren.

Als ze dan voor 2003 overleden zijn dan is de bewaartermijn van 20 jaar om en kan het dossier in de shredder: heerlijk gevoel.

17 likes

Als je dit wil uitbesteden
 bel me

12 likes