maar dat beddengoed wordt toch gewassen, dus dit zijn toch hele andere situaties?
Ik vind met je gedragen kleding op bed liggen al goor
Ik lig al op strand met een koelbox gevuld met drankjes. Zeggen de mensen die lunch en snacks mee zouden nemen nu pas af
Niet het einde van de wereld maar wel balen want heb zelf weinig eten mee.
O heel onhandig ook om 14:00 pas. Jammer
Niet het einde van de wereld maar wel fucking raar
Op elke vinger van mijn rechterhand zit een muggenbult. Rude
Ik zou heel graag monster ultra white zonder cafeĆÆne willen. Ik vind de smaak zo lekker.
Ja werd steeds uitgesteld en uitgesteld en nu dan toch helemaal niet.
Ik ben aan het werk en het liefste blijf ik de hele dag in de koeling staan, maar helaas
Dat had ik toen in Brussel. Was blijkbaar bekend als sekshotel, zat ik daar met drie vriendinnen voor een midweek
Verder lig ik momenteel in ons zwembadje af te koelen van die hitte.
Ik moet inpakken en zelfs wat dingen strijken. Maar het is zo warm
Ik ben zo niet productief in het weekend met dit weer. Heb er verder niet echt last van, slaap ook prima, maar ik word zo lui
Edit: sorry dit had ik eigenlijk in klagen over het weer topic moeten zetten
Weet niet waarom je moet strijken? Maar het kan bijna niet dat er geen reden is het niet te doen. Kreukels it is!
Tankstation? Of subspace site?
Misschien heb je wel gelijk want het kreukelt in de koffer toch weerš
Kant en klare verse slagroom gekocht (heb geen mixer) en ik kijk er meer naar uit om dat direct op te eten dan de aardbeien en appeltaart waar ik het over zou doen.
Ja niet doen dus⦠lekker op bestemming in de douche hangen.
Jaa lekker eruit lepelen
Ik ben uitgenodigd op de vrijgezellen van een koppel waarmee ik 8 jaar geleden 2 jaar mee op kot zat? Ik kwam er wel goed mee overeen, maar 8 jaar is dus ook de laatste keer dat ik ze gezien heb. Echt zoooo bizar?
Ja bestaat het? Ik vind de smaak gewoon erg lekker maar heb de cafeĆÆne niet perse nodig.