Wat je even kwijt wil #65

maar dat beddengoed wordt toch gewassen, dus dit zijn toch hele andere situaties?

11 likes

Ik vind met je gedragen kleding op bed liggen al goor :grimacing:

28 likes

Ik lig al op strand met een koelbox gevuld met drankjes. Zeggen de mensen die lunch en snacks mee zouden nemen nu pas af :worried:
Niet het einde van de wereld maar wel balen want heb zelf weinig eten mee.

15 likes

O heel onhandig ook om 14:00 pas. Jammer

12 likes

Niet het einde van de wereld maar wel fucking raar

31 likes

Op elke vinger van mijn rechterhand zit een muggenbult. Rude

2 likes

Ik zou heel graag monster ultra white zonder cafeĆÆne willen. Ik vind de smaak zo lekker.

4 likes

Ja werd steeds uitgesteld en uitgesteld en nu dan toch helemaal niet.

1 like

Ik ben aan het werk en het liefste blijf ik de hele dag in de koeling staan, maar helaas :joy:

16 likes

Dat had ik toen in Brussel. Was blijkbaar bekend als sekshotel, zat ik daar met drie vriendinnen voor een midweek :smiling_face_with_tear:

Verder lig ik momenteel in ons zwembadje af te koelen van die hitte.

1 like

Ik moet inpakken en zelfs wat dingen strijken. Maar het is zo warm :hot_face:

Ik ben zo niet productief in het weekend met dit weer. Heb er verder niet echt last van, slaap ook prima, maar ik word zo lui

Edit: sorry dit had ik eigenlijk in klagen over het weer topic moeten zetten

1 like

Weet niet waarom je moet strijken? Maar het kan bijna niet dat er geen reden is het niet te doen. Kreukels it is!

Tankstation? Of subspace site?

Misschien heb je wel gelijk want het kreukelt in de koffer toch weeršŸ˜‚

4 likes

Kant en klare verse slagroom gekocht (heb geen mixer) en ik kijk er meer naar uit om dat direct op te eten dan de aardbeien en appeltaart waar ik het over zou doen. :joy:

7 likes

Ja niet doen dus… lekker op bestemming in de douche hangen.

2 likes

Jaa lekker eruit lepelen

4 likes

Ik ben uitgenodigd op de vrijgezellen van een koppel waarmee ik 8 jaar geleden 2 jaar mee op kot zat? Ik kwam er wel goed mee overeen, maar 8 jaar is dus ook de laatste keer dat ik ze gezien heb. Echt zoooo bizar?

8 likes

Ja bestaat het? Ik vind de smaak gewoon erg lekker maar heb de cafeĆÆne niet perse nodig.

4 likes