Wat tof, mega veel plezier! Geniet er van, maar dat komt helemaal goed lees ik.
Ik kreeg binnen een maand al kleine haakjes in mijn Ninepine jogger. Geen idee wat voor geks ik gedaan had. Dus een mailtje naar Ninepine gestuurd. En ik krijg gewoon een nieuwe! En mag de oude houden want dat is mileuvriendelijker dan terugsturen en weggooien.
Wauw
Vannacht nachtmerries gehad dus nu durf ik niet meer te slapen vandaag
hier nog even een update over; ik heb zijn voorstel informeel geweigerd en heb mezelf op ziekte laten zetten op aanraden van de vakbond (anders kan hij straks gaan claimen dat ik ongewettigd afwezig was voor meerdere dagen). Volgende week zal zijn brief dus in de bus vallen en kan het circus helemaal beginnen haha.
Aaah zo lief!!
Ik heb zoooân vreemde pijn, ik ben al een uur wakker vanwege een gekke uitstralende pijn in mijn rechter schouder/nek/hoofd. Heel vreemd, nog nooit gehad. Pijnstilling genomen en even een half uur onder de warme douche gestaan maar hielp maar eventjes
Wat doet die spatie daar en wat is een tikkeltje depressief?
Ik word helemaal vrolijk van dit zonnige weer
Zit jij in Spanje ofzo?
Boven de rivieren is alles beter
Liefde voor hotel ontbijtjes
Je zaait anders wel verwarring, met je tikkeltje.
Misschien voor jou goed om op te zoeken wat een eufemisme isâŠ
Wist helemaal niet dat hij ook in Storytel te lezen was, cool!!
Thanks! Jaa klopt en ben nog steeds aan het hoesten. Ik weet het niet, naar mijn idee ben ik niet zĂł druk maar kan natuurlijk.
Ik heb altijd als ik naar Lana del Rey luister zoân gevoel alsof ik zoveel in mijn leven gemist heb. Ik heb nooit zoân hot girl aesthetic leven gehad met allemaal romantische avonturen op het strand en weet ik veel wat Of ze moet even een sultry nummer gaan schrijven over iemand die dr phil aan het kijken is op de bank ofzo hahah
Ze was al een tijdje van mn fyp af. Maar toen zag ik dit. Ik moet die meid blokkeren denk ik want dit is me te cringe
Omg ja ik word zo ongemakkelijk van haar videoâs. En ze blijft maar voorbij komen op mân fyp.
Gadverdammeee ik geef sportlessen en net kwam er iemand naar me toe om te zeggen dat er poep in de douche lag zoooo vies
Omg wat heb ik net gezienâŠgeen woorden meer voor.