Misschien voor jou goed om op te zoeken wat een eufemisme is…
Wist helemaal niet dat hij ook in Storytel te lezen was, cool!!
Thanks! Jaa klopt en ben nog steeds aan het hoesten. Ik weet het niet, naar mijn idee ben ik niet zó druk maar kan natuurlijk.
Ik heb altijd als ik naar Lana del Rey luister zo’n gevoel alsof ik zoveel in mijn leven gemist heb. Ik heb nooit zo’n hot girl aesthetic leven gehad met allemaal romantische avonturen op het strand en weet ik veel wat Of ze moet even een sultry nummer gaan schrijven over iemand die dr phil aan het kijken is op de bank ofzo hahah
Ze was al een tijdje van mn fyp af. Maar toen zag ik dit. Ik moet die meid blokkeren denk ik want dit is me te cringe
Omg ja ik word zo ongemakkelijk van haar video’s. En ze blijft maar voorbij komen op m’n fyp.
Gadverdammeee ik geef sportlessen en net kwam er iemand naar me toe om te zeggen dat er poep in de douche lag zoooo vies
Omg wat heb ik net gezien…geen woorden meer voor.
Die zon oohhh zo heerlijk ik ontdooi helemaal. Kan voor het eerst weer fijn met een koffie op het balkon zitten
Zo inderdaad, heftig dit. Wel slim want veel mensen kijken hier naar omdat het zo verschrikkelijk cringe is.
Ik ga vandaag de vakantie plannen met mijn vriend, echt heel veel zin in. Dit is voor het eerst in 10 jaar waarin ik niet voor een andere man zijn vakantie hoef te betalen, ben helemaal emo hierdoor
Oh god, ik hoor de eerste kikker
Hoe was het?? Ik ga over 3 weken naar concert in Rome, ook echt ongelooflijk veel zin in. Kaarten ook al zo lang geleden gekocht hè en dan is het nu eindelijk zo ver!
Is dit het begin van een seizoen vol kwaakoverlast?
Halve ochtend bezig geweest om de tegels in de tuin met de hogedrukspuit schoon te maken. Ze zijn weer als nieuw
Had laatst al nieuwe plantjes gekocht en wil nog 1 stuk tuin gebruiken voor nog wat plantjes, dus die ga ik deze week (of als ik zin heb vanmiddag) kopen.
Ik was door jullie berichtjes al heel erg benieuwd, maar het is nog erger dan ik dacht . Wel stiekem heel grappig dat ze toch zo vaak bij jullie langs komt hahaha even te lang kijken en tiktok geeft je meteen meer.
Ik denk dat mn hamster stervende is en weet niet of ik r nou alleen moet laten of gewoon lekker vast moet houden.
Oh ik vond haar zwarte panter video erger (de laatste die ze heeft gepost)
Ze is zelfs een boek aan het schrijven over haar avonturen. Zouden jullie hem lezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vrees van wel. Ik hoop op een rustig jaar
Beetje zonde van de bomen
Eens. Maar misschien maakt ze wel ee e-book. Zo’n type lijkt het me wel haha