Wat je even kwijt wil #65

Als ik naar je screenshot kijk, lijkt het of kummel in het NL niet bestaat en dat GT dan maar vanuit het Ests heeft vertaald?

2 likes

Ah ja dat zal het zijn, dat had ik niet door!
Volgens Van Dale is kummel ook Nederlands voor karwij dus alsnog vaag

4 likes

Ugh zoooo irritant. Opbokkings

6 likes

Dit mag lekker in amerika blijven

6 likes

Ik wil nog niet naar bed want dan is m’n vakantie echt voorbij. Zo geen zin om morgen te werken.

17 likes

Ik lig hier een partij slecht te gaan in bed. Hitte, antibiotica, morgen spannende dag, fucking buikpijn… vriend onbereikbaar, ugh.

6 likes

Ja echt ben er al een hele dag niet goed van zo bizar :rofl: Ik dacht eerst nog hmm misschien groot evenement waarbij heel de facebook vriendenlijst wordt uitgenodigd, maar nee! 30tal mensen in totaal (bruid en bruidegom samen).

Love zwoele zomeravonden, heb net nog anderhalf uur door de stad gefietst omdat ik er maar geen genoeg van kreeg

29 likes

Al 2 nachten op rij dat ik buiten ben tot laat. Gisteren door een illegaal bosfeestje (dat helaas werd opgebroken door de politie), vannacht omdat ik terug moest fietsen van een vriend. Wel lekker buiten nu eindelijk :smiling_face_with_three_hearts: Maar dinsdag weer werken helaas :sob:

6 likes

Fooi op een festival??
Waarom zou je dat doen

7 likes

Wie heeft überhaupt nog geld op zn rekening staan na het kopen van 10 muntjes?

32 likes

Mn afvalcontainer was 5 dagen kwijt, dus ik had al gebeld en ze hadden gecheckt of die niet misschien in de vrachtwagen was gevallen want dat gebeurd soms. Maar dat was niet zo, gisteren ineens stond hij er weer. Ik vraag me dan echt af wie hem die dagen heeft gehad?! Ik bedoel na al een paar dagen kom je er toch wel een keer achter dat je de verkeerde hebt meegenomen ofzo en er staat duidelijk een huisnr op.

1 like

Ik zou daar in het geval van de gft container echt rustig pas na twee weken achter kunnen komen

8 likes

Nee dit was geen gft! Dit was restafval. Gft is morgen, ben benieuwd of het dan goed gaat. Want plastic ging ook al niet goed omdat de chip nog niet was geactiveerd en daarom niet geleegd kon worden. Vervolgens zeiden ze 3 keer te zijn langsgeweest om het alsnog te legen maar niet gebeurd, terwijl hij al die dagen aan de straat bleef staan. Toen omdat hij er dus lang stond kreeg ik een briefje door de post om contact op te nemen. Echt sjongejonge man hahaha

1 like

Ook daar kijk ik niet dagelijks naar

1 like

Maar je hebt toch bepaalde data wanneer je welke container aan de straat moet zetten? Bijv. De verkeerde container legen ze dan niet.

Ik had pas ook de verkeerde container meegenomen van onze achterburen. Wij hebben blijkbaar een zwarte met groene deksel en zij een helemaal groene. Huisnummer is wel hetzelfde. Het is dat hij aanbelde maar anders was me dat nooit opgevallen.

1 like

Ik heb dit weekend mijn kleine teen zo hard gestoten dat ie nu gekneusd is. Hij is helemaal blauw en dik en ik kan alleen maar mijn breedste schoenen aan en dan is het nog oncomfortabel.

Zo irritant, want ik zag er na mijn vakantie heel erg naar uit om weer te sporten en veel te wandelen, maar mijn sportschoenen doen pijn.

1 like

Er zijn dus echt mensen die naar een examen gaan zonder schrijfgerief. Of naar een openboek-examen zonder boek. En dan niet om blanco in te dienen, ze gaan er wel echt voor. Hoe werkt dat? Zij zijn niet eens in paniek/stress hierover, terwijl ik eerder het type ben dat de avond voordien 5 keer uit mijn bed kom om te zien of m’n wekker wel goed staat, 5 reserve balpennen mee heb en al het lesmateriaal dat maar mogelijks ergens interessant kan zijn, meesleur. Ik vraag me dan altijd af of die mensen dan zo slim zijn dat ze er absoluut vertrouwen in hebben of zo verstrooid dat ze dat soort dingen vergeten of zo relaxt dat het wel goed komt? Het staat zo ver van mij af :laughing:.

14 likes

Ik heb een paar keer tentamen gemaakt zonder een bepaald boek dat je erbij mocht houden (niet een volledig openboek tentamen, was meer een hulpmiddel), deels omdat ik inderdaad te chaotisch ben om die syllabus volledig te lezen en onthouden en andere keren omdat ik geen geld (over) had voor dat boek.

5 likes