Ja, als het enkel een hulpmiddel is, kan ik daar wel gemakkelijker inkomen. Ik ben ook nog wel naar een examen gegaan waar je een woordenboek mocht meehebben en ik dat niet gedaan heb (maar het was geen taalexamen en het zou het verschil niet gemaakt hebben). Maar bv. vandaag ging het over een vak waarbij je alles van notities, oefeningen, slides, boek, etc. mag meebrengen en waarbij vorig jaar slechts 1/3e geslaagd was (van de mensen die effectief naar het examen zijn gegaan). Je hebt dat materiaal echt nodig in mijn ogen (en ook al vermoed je het niet te zullen gebruiken, ieder half puntje dat je nog ergens kan winnen, kan het verschil maken). En toch zijn er dan mensen die niets meehebben (of 10 A4ātjes). En daar zit ik naast met mijn handboek en overvolle ringmap vol bladwijzers en post-its .
Ja dit hulpmiddel was wel echt veel nuttiger dan een woordenboek, anderen verklaarden me ook voor gek dat ik het niet had haha. Maar dat wat jij omschrijft is wel next level!
Ja klopt! Ik moet er wel nog bij biechten dat mijn brief grotendeels met GPT is geschreven, voelde me op een gegeven moment weer een tienjarige die in de pauze moest binnenblijven om hun opstel te schrijven wat dan uiteindelijk door iemand anders gedicteerd werd :ā) Eigenlijk werkt het wel goed als je gedetaileerde prompts maakt en een paar keer verfijnd? Wel heel woordig. Alhoewel dat ook weer bij me past als ratelend persoon.
Nu nog even aan de gang zetten om te eisen dat mijn beeldmateriaal offline wordt gehaald.
Nou wat grappig! Whatever works, works. Het is dan toch wel van jou uiteindelijk. Interessant wel.
Ja ik zie er nu eigenlijk wel potentieel in mits je er wel echt aan gaat zitten als curator om alels bij te sturen/hier en daar wat te herschrijven. Gewoon snel een volledig opstel schrijven kan ook maar dan val je wle echt snel door de mand omdat het programma duidelijk een specifieke schrijfstijl heeft die best wel archaisch leest.
Ik ben eindelijk over! Moet nog wel veel gebeuren en het is een rommel maar wat ben ik blij dat het grootste gedeelte erop zit.
Kan ik me eindelijk bijna bezig houden met het leuke gedeelte namelijk inrichten en lekker kringlopen.
Net een collega die nog āeven wilde zittenā eind van de middag om wat te bespreken. Ik zei dat ik helaas een afspraak in het ziekenhuis had, maar het was Faceland.
Ik zag net een naam op tinder en ben er al een kwartier om aan het lachen : Foeke.
Meer of minder lachwekkend dan⦠Flupke
Fockeline. Er is een actrice in NL die zo heet en ik vraag me elke keer af wat die ouders bezielden.
Hahahahah als ik iemand tegen zou komen die zich zo voor zou stellen zou ik me niet kunnen inhouden.
Ik vind de naam Foekje misschien nog wel erger.
Ik zit in ziekteverlof vanwege burn-out/overspannenheidsklachten en ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk al dagen alleen maar De Rijdende Rechter zit te kijken, en eigenlijk ook nergens anders zin in heb? Haha echt nooit gedacht zoveel comfort te gaan halen uit burenruzies.
Rijdende rechter is mijn favoriete tijdsverdrijf tijdens pauzes op het werk.
Omg, ik ben erdoor!!! Behoorlijk nipt, maar ik ben geslaagd *dikke zucht van opluchting!
Haha zo heet mn oom
Of Fokje, en dan in het bijzonder Fokje Modder
Misschien was het je oom
Maar helpt het?
Ik foek niet met haar oom.