Wat je even kwijt wil #65

Ja we hebben goed gepraat en ze doen ook wel echt hun best om iets meer rekening met mij te houden maar we gaan op bepaalde vlakken gewoon nooit een compromis kunnen vinden en ik wil dit wel netjes afronden, dus ik blijf sowieso tot zij op vakantie gaan (over 3 weken). Want dan zijn ze op vakantie en ben ik vrij en daarna ga ik zelf op vakantie. Maar 3 weken is dan alsnog best lang.

5 likes

Drie weken is idd lang dan. fijn om te horen dat je er over hebt kunnen praten, hopelijk haalt dat toch wat druk van je schouders!

2 likes

Ah zo kut. Ook vanwege je mogelijk nieuwe baan enz? Ik ga het maar lekker rustig aan doen de komende tijd. Ik ga zondag langs bij het nieuwe gezin even kijken of het nogsteeds klikt enzo en dan de knoop doorhakken. Ik denk het wel.

6 likes

Nou heel veel plezier! En als het weer niet klikt kom ik bij jullie :yum:

4 likes

Ik heb voor mezelf een goede lichtgewicht tent gekocht en blijkbaar gebruiken ze daar - net als op Funda - groothoeklenzen voor de binnenkant. De filmpjes bij Decatlon zijn trouwens een aanrader: er zit geen muziekje onder en daardoor zo droog hoe de meneer de tent opzet en afbreekt.

ā€˜hmh montage strip voor aan het dak. Nah bij kasten hebben we dat ook niet nodig’

Aaaah wat een ontlading, ik ben zojuist afgestudeerd! :mortar_board: :dancer:

Nu genieten van een heerlijke (festival)zomer, echt zó erg aan toe. En wat hier gisteren al gezegd werd: eindelijk van alles kunnen genieten zonder schuldgevoel!!!

147 likes

Gefeliciteerd!!!

5 likes

Mijn stagiair heeft z’n scriptie ingediend en maandag verdediging en nu heeft hij mij ā€œin het bijzonderā€ in het voorwoord van z’n scriptie genoemd :pleading_face:

90 likes

Ahhw mn beste vriendin is bevallen op de datum die ik voorspelt heb. Ik ben echt uri geller. En nu ga ik beetje janken omdat ik een baby neefje heb en kapot moe ben hajje

54 likes

Aww moet je nu niet een geboortelepel cadeau doen op zijn urisch?

9 likes

Nee.

4 likes

Net gehaast voor de trein. Toch weer uitgestapt want veel te vol. Geen zin om 2uur te moeten staan.

3 likes

Ik ben weer op dat punt dat ik zei dat ik ging douchen en nu al twintig minuten lig te TikTok’en.

En heb de hele dag podcasts geluisterd en nu ben ik geinfluenced en erin getrapt en wil ik zo’n domme Air up-fles met geurtjes/smaakjes.

16 likes

Heb dat ding een week gebruikt en toen in de kast gesmeten.

2 likes

Echt hun hele marketingbudget voor 2023 en 2024 zit hierin lijkt wel :sob:

3 likes

Ja is het kut? Influence me please.

1 like

Ik vind van wel. Ding kan niet in de vaatwasser dus je bent de hele tijd bezig om 12 onderdelen met de hand de schrobben, de citrussmaakjes vind ik insane chemisch smaken en als je m niet supergoed dichtdraait lekt ie ook nog.

Edit: en de smaakjes zelf zijn echt heel flauw en komen van heel ver.

9 likes

Ik was na 1 podcast al aan het wakelen, maar het feit dat ik 'm met de hand zou moeten afwassen is reden genoeg om niet zo’n ding aan te schaffen.

3 likes

Hij lekt inderdaad echt enorm snel. Ze hebben zelfs een video gemaakt hoe je eruit moet drinken. Nou, als je dat aan een volwassene moet uitleggen is er iets mis met je product.

26 likes