Wat je even kwijt wil #65

Ik ken een Foekje en die draagt uitsluitend kleding in aardetinten

3 likes

Zit er valeriaan in? Ik heb zo’n potje valeriaanpillen die je gewoon door de verpakking heen ruikt

8 likes

Ik ruik die geur gewoon door deze post

8 likes

Ik gebruik soms Valdispert en die is geurloos. Slaap er goed op maar word er ook wat moeilijker en suffer van wakker.

1 like

Ik ben echt een stalker. Ik las net een nieuwsberichtje en ik dacht dat ik degene waar het over ging ken maar twijfelde even. Eindstand zit ik weer door tachtig facebook, linkedin en instaprofielen van onbekenden te scrollen voor ‘bewijs’

22 likes

Ik hoor het al, kan je inhuren als privé detective

3 likes

Nou deze keer ben ik wel echt te ver gegaan want na een tijdje zat ik zelfs op mensenlinq en in een krant uit 2001 :flushed: maar ja kan wel

7 likes

Hehehe.
Nog wat spannends gevonden?

2 likes

Ja nou
 dat kan ik hier niet posten :joy:

Haha als wij tijd over hebben we nog een papieren archief wat opgeruimd en gedigitaliseerd moet worden, en bij hele oude mensen die ik niet in het systeem kan vinden wil ik dan per se de overlijdensdatum vinden en dan zit ik dus ook altijd in oude kranten, op Mensenlink, en - nog veel erger - op Graftombe.nl te speuren.

Als ze dan voor 2003 overleden zijn dan is de bewaartermijn van 20 jaar om en kan het dossier in de shredder: heerlijk gevoel.

17 likes

Als je dit wil uitbesteden
 bel me

12 likes

Haha dat vermoeden had ik al. :sweat_smile:

Bij mij op school heette iemand Djoeke en moest altijd aan een trein (met haar gezicht erop net als Thomas de trein, heel gek) denken als ik die naam hoorde

4 likes

Dan is dat ws wat je ruikt

2 likes

Donderdag neemt farmers defence Den Haag weer over. Dat wordt thuis werken denk ik :roll_eyes:

1 like

Ik voel me ook altijd Joe goldberg met bijv mensen uit het verleden opzoeken. Maar dan zonder een glazenkast en moord.

@keekie ojee beginnen de protesten weer?

6 likes

Geweldig, ik heb ook een vriendin die dat ook kan. Echt een talent!!

1 like

Ik heb ooit een gastles gehad van een onderzoeker die aan de afmetingen van een iPhone kon zien in wat voor vliegtuig iemand zar. Dan ben je een hele grote!!

3 likes

Haha geweldig hoe dan? Er is ook een man op Youtube volgens mij die zo’n beetje elke locatie van een foto kan vinden aan de hand van allerlei details zoals de kleur van een lantarenpaal of een bepaald lettertype, ken je hem?

5 likes

Ja!! Maar ik vind dat altijd wel verdacht of het echt is. Die man heet Henk van Ess en het is zijn werk, wat een droombaan

5 likes