Wat je even kwijt wil #65

ik ben zoo verliefd op mijn collega en ik durf zo geen actie te ondernemen, wat kut dit.

12 likes

Dont fack your co workers.

14 likes

Echt DE reden dat ik te weinig fruit eet en het altijd zit te verpieteren in mijn fruitschaal is gewoon altijd omdat die threshold van ‘lekker hoor’ naar ‘jezus deze mandarijn smaakt alsof ie in iemands reet heeft gezeten de afgelopen 7 jaar’, gewoon te fucking klein is. Nu weer. Ik had al weinig hoop maar het is weer zo ver. Eerlijk, dan eet ik gewoon liever een kinder maxi dan dat ik een of andere vertiefte sinaasappel zit te eten. Ik moet het sneller eten, maar dat lukt dan weer nooit, waardoor het fruit weer in de kont-smaak-zone zit en dan verspil ik het weer :weary:

33 likes

Wtf ik voel nu net opeens dat het allereerste puntje van een verstandskies is doorgekomen, nu ben ik echt heel bewust geworden van dat puntige stukje. Kan er ook pas sinds een paar dagen zitten

1 like

Ja ik ook! Ik zou fruit eten veel makkelijker vinden als het een constante smaak had en voldoet aan je verwachtingen.
Aardbei 1: lekker
Aardbei 2: lekker
Aardbei 3: zuur!
Aardbei 4: smaakt gronderig wat resulteert in een zoektocht naar schimmel. Geen schimmel aangetroffen dus door
Aardbei 5: weer zuur
Overige aardbeien: blijven staan tot ze pluizig zijn

Aardbeien van Haribo smaken tenminste wél altijd hetzelfde

40 likes

Precies dit! Het zijn gewoon trust issues :rofl: Ik wil gewoon consistentie! Haha

3 likes

Zo lekker om weer onder een dekbed te slapen nu het niet meer zo heet is :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Neem een aardbeienplant (meer is beter)! Heel sinpel als ze rood zijn zijn ze klaar en zeker 8 van de 10 keer heb je echt een hele lekkere aardbei. Ander fruit helaas geen tips voor

3 likes

Wat een bedrag voor dit ding :scream: Wel een mooi kleurtje en knap gemaakt.

7 likes

Maar echt. Waarom zou je nu mandarijnen eten als je ook nectarines kan eten. Of op vakantie kan gaan nu naar een land waar fruit wel te eten is.

18 likes

Rijke mensen weten echt niet meer wat ze met hun geld moeten doen

15 likes

Dit is echt beetje hypocriet misschien, want ik ga morgen zelf naar een festival, maar de middelbare school (waar ik naast woon) heeft een feest buiten met keiharde muziek. En het is nog steeds niet afgelopen :unamused::unamused:
Het is echt alsof ik op het feest sta, en de muziek is ook nog eens heel kut!!

4 likes

Aaaaw is dit niet hun kolderdag (dag dat de eindexamenklas overnacht op school, zich helemaal naar de tyfus zuipt en dan de volgende dag de rest van de school opwacht met waterpistolen/ waterbalonnen en andere zooi)?

Wat een nostalgie.

5 likes

Godver, had voor mijn afstuderen supermooie vintage cocktailglaasjes gekregen van een vriendin, zijn ze gewoon allebei voor thuiskomst al stuk omdat mijn fiets omviel met mijn tas eraan. Zoooo kut, voel me echt lomp en ondankbaar

12 likes

Ja echt zo kut! Eentje is sowieso niet te redden, die ander wordt er ook niet knapper op. Ik ga duimen dat dezelfde tegenkom in een kringloop :crossed_fingers: echt fakking stom, zo’n leuk cadeau

2 likes

@Zonnestraaltje I would maar ik kan echt geen planten in leven houden :cry: niet eens een cactus hahaha.

@Shadina hahahaha true maar een sinaasappel is zo lekker makkelijk op werk te eten daarom koop ik ze :rofl:

1 like

Ik zou gaan aquarobicsen deze ochtend maar ik was te traag op. Nu ga ik een uitgebreid self care momentje houden voor ik naar m’n ouders moet. Het is nodig :rofl:

3 likes

Als ik een nectarine eet komt er echt altijd zooooveel vocht uit en dan komt het altijd wel ergens terecht of het zit helemaal over mijn gezicht :joy: Ik ga vanavond denk ik wel een mango kopen daar heb ik nou wel trek in door jullie hahaha

9 likes

Mijn kat is boos want ze mag niet op het balkon (begane grond) omdat ik bang ben dat ze dan een muis vangt en mee naar binnen neemt. No way dat ik op mn krukken achter die muis aan ga.

1 like

Ik wilde de burger plek: five guys typen en autocorrect maakt er give Guus van. Wie is Guus???

3 likes