Oh heb 'm gevonden en ga hem nu eens stalken, haha, bedankt!
Heb je de podcast van vrouwelijke detectives al geluisterd? Shecast geloof ik. (Kan effe niet zoeken)
hoi ik ga zo mn scriptie verdedigen en ben over 2 uur waarschijnlijk afgestudeerd maar heb mn presentatie nog niet af
stay true to myself altijd
Nou, ik zit hier te wachten tot mijn oma naar de spoedeisende hulp wordt gebracht en ik naar het ziekenhuis kan gaan. Ze is gevallen en het wordt nog spannend. Ze heeft of haar heup of haar bekken gebroken. Als ze haar heup heeft gebroken moet ze geopereerd worden en dan denken we dat ze niet meer uit de narcose komt.
Ook nog spannend hoe we haar in het ziekenhuis gaan treffen. Hopelijk is ze een beetje bij bewustzijn.
Heup operaties worden juist bij ouderen nu regelmatig met een ruggenprik en wat slaapmiddel gedaan, om narcose te voorkomen. Verder is het natuurlijk wel belangrijk te bedenken wat je wel en niet moet willen op een bepaalde leeftijd/met een bepaalde conditie. Sterkte aan jou en je familie!
Ik ben echt Froukje moe
En ook goldband moe en hoop dat die hype snel over is
Edit: oh dit moest eigenlijk in impopulaire meningen
Josemonkey is ook een hele leuke! Hij doet het met locaties ontmaskeren
Ik moet echt een rijke vent. Ik wil gewoon thuis ijskoffie drinken en muziek luisteren. Ik wil niet hier tussen die lelijke mensen werken.
Hahahah
Ik wou het bijna in gierige acties zetten mr ok kan nog wel denk ik. Voorheen had ik dit niet gedaan en zou ik denken laat maar. Ik had sandalen besteld en zie dat ze nu opeens €20 goedkoper zijn, van €100 naar €80. Dus in plaats van retourneren heb ik gechat met zalando en hebben ze het prijsverschil aangepast in de factuur
Ik weet niet of jullie op ijskoffietips zitten te wachten maar ik had vandaag op het station die van Julia’s en 10/10 would recommend! Is ijskoffie van Illy uit een slushymachine maar veel romiger en minder waterig dan die van de HEMA. Wel vrij dik (ik kreeg er een lepel bij) maar als je het iets laat smelten kan je het makkelijker drinken (en ik vond het juist wel heel lekker zo eigenlijk)
Dit vind ik niet gierig en het is beter dan onnodig retourneren.
Slim juist!
Oeh klinkt goed.
Maar ik ben aan het vasten vandaag dus alles klinkt goed. Zó’n dorst al
Ohh sorry voor het lekker maken Succes vandaag! Ben je ramadan aan het inhalen of is het ergens anders voor (alleen als je dat wil delen uiteraard!)
Ja ook een inhaaldagje maar vooral omdat het een belangrijke dag is om te vasten (morgen is het Eid al Adha namelijk en de dag ervoor vasten is sterk aanbevolen).
Oh dat was helemaal aan me voorbij gegaan dat dat morgen is! Succes vandaag en eid mubarak
Ja is ook wat minder bekend en wordt minder gevierd dan het suikerfeest! Maar dankjewel
Mijn werkgever wilt verduurzamen (heel goed), daardoor zijn de blikjes automaten vervangen voor zo’n frisdrank machine met neppe cola (minder goed)
Ik mis mijn ékte Coco Cola zero momentje smiddags #firstworldproblem
De hell op aarde.