Wat je even kwijt wil #65

Ja meestal vind ik dat ook niks omdat het zo waterig is maar dat had deze dus niet! Meer een soort koffie-ijs

3 likes

Mijn workbestie komt niet meer terug :sob:

2 likes

Dit is mijn man zijn favoriete ijskoffie. Van Illy uit zo een apparaat. Hopelijk hebben ze het bij ons ook in Eindhoven.

1 like

Oeh klinkt goed. Ik vind de ijskoffie van Doppio erg lekker. Hun dirty chai latte en dan ijskoud is ook goed

4 likes

Ik vind bagels&beans ijskoffie echt the best

8 likes

Die vind ik echt helemaal niks. Mierzoete bevroren melk.

5 likes

Eerste dag werken na m’n vakantie en vasten tot zonsondergang is geen goede combinatie. :weary: Ben voor de verandering eens blij dat het geen 25+ graden is vandaag.

1 like

Elke keer als jij wat onder werktijd post denk ik dat je op de wc zit haha

6 likes

Ik denk dat Soy gewoon schijt heeft en dit open op de werkvloer doet. :joy:

6 likes

Klopt! Nu zit ik wel op de wc tho.

5 likes

Noo voorverkoop van ronald goedemondt gemist :cry:

Mijn vriend heeft een nieuwe baan in zijn oude vakgebied, bij zijn oude werkgever en ik ben zo blij voor hem. Hij werkt nu structureel veel te lange dagen en het werk vraagt gewoon zoveel van hem. Zijn oude werk was hij veel gelukkiger en nu hebben ze hem een mooi aanbod gedaan. Het beste is nog dat de ceo echt super enthousiast werd van onze aankomende pup en dat ze straks als ze zindelijk is en een beetje opgevoed gewoon mee mag naar kantoor haha.

38 likes

Ben nu met aan elke voet een andere schoen door mn huis aan het lopen om te kijken welke schoenen ook al weer lekkerder zitten en ik beter mee kan nemen voor festival dit weekend.

Vans vs Converse, maar volgens mij is het 1 pot nat, zitten nu heerlijk, zitten na uren staan kut :sob:

5 likes

Ik ging vroeger altijd uit op Allstars en liep er uren op maar dat kan ik nu echt niet meer :smiling_face_with_tear: heb het idee dat Vans wel meer ondersteuning geven!

5 likes

Ik heb altijd het idee dat vans wel iets meer ondersteuning biedt dan converse

3 likes

Haha true

Mn eerste keus is ook mn Nike Air Max maar het is 4 dagen en het gaat waarschijnlijk regenen dus heb backup nodig :smiling_face_with_tear:

Alternatief is een tweede paar air max meenemen maar die zijn beige dus die kan ik echt afschrijven daarna.

Het zijn weer zware keuzes

3 likes

Ik vind Vans ook net even fijner lopen. Ik doe er wel altijd andere zooltjes in zodat ze niet zo plat zijn

2 likes

Een van de kinderen werd net heel boos en nu ligt er een combinatie van lego en blauwe bessen op het tapijt. Ik heb hier toch helemaal geen energie voor

1 like

Die beige schoenen insprayen? Ik heb spray van crep project en die is heel goed

2 likes

Ik vind het soms zo eng dat als ik aan iemand denk dat ik diegene dan een paar minuten later zie. Ben denk ik helderzient koop allemaal een cursus bij mij.

7 likes