Omg dat is echt de beste optie! Heb heb t nu besteld en duimen dat t morgen binnen is
Ik laat me normaal nooit zulke sprays aansmeren maar hij ging het demonstreren en gooide wat water op de schoen die ik wilde kopen en het liep er zo af! Echt topspul
Ik twijfel ook nog over schoenen. Sowieso m’n oude reeboks en m’n veterlaarsjes maar die zijn beide niet waterdicht dus of dat handig is genoeg droge sokken mee dan maar
Je voetengaan toch wel pijn doen dus denk dat je keuze niet zoveel uitmaakt (maar zou voor nike air max gaan haha)
Ben net drie dagen op een festival geweest + sightseeing en m’n voeten zijn echt doooood en de schoenen die ik aan had zijn ook helemaal verrot nu (new balance)
Nieuwe uri geller
Ik moet ongesteld worden en aahhhh ik word gek iedereen is zo pleuris irritant en ik moest net huilen om een hondenfilmpje
ben geslaagd met hoogst mogelijke cijfer voor scriptie
Nou wat een dag. Twee keer heen en weer naar het ziekenhuis geweest. Eerste keer leek er vrij weinig aan de hand te zijn. Oma herkende ons nog en was niet in de war. Gelukkig maar, want we hebben wel eens anders meegemaakt. Heup is wel gebroken en we hadden de optie om er niks aan te doen of te opereren. Opereren dus, want anders zou ze niet meer kunnen zitten en dat vonden we geen leven.
Tussendoor hond uitgelaten en vanuit huis gewerkt alsof er niks aan de hand was.
Toen ik voor de tweede keer in het ziekenhuis kwam was de arts met mijn moeder aan het bespreken of we niet een zenuwblokkade in haar heup wilden. Ook prima. Minder risico’s. Oma was moe en begon ook wat in de war te raken en ze leek met de minuut fragieler/ouder te worden. Toen ze op de afdeling lag ben ik naar huis gegaan voor de hond.
Nu kwam mijn moeder thuis en heeft ze gehoord dat mijn oma zeer waarschijnlijk binnen een maand komt te overlijden. Ze krijgt de blokkade wel om de pijn te verminderen, maar zodra die gezet is gaat ze naar het verzorgingshuis voor haar laatste dagen.
Ik weet niet, maar als je 28 bent en nooit bewust een grootouder hebt zien overlijden (of iig meegemaakt) lijkt het zo vanzelfsprekend dat je grootouder je hele leven bij je zal blijven. Niet dus. Ik heb altijd gezegd dat ze 100 wordt en ik weet dat ik grapte dat ze eens in de zoveel tijd een reset had, maar ze krabbelde er altijd weer bovenop. Stiekem denk ik nog dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
Erg hé, hier hetzelfde :(. Heb nu een vervanger en ik vind hem ook tof hoor but its not the same
Dat klinkt als een mijnenveld
Heb een nieuwe vorm van luiheid uitgevonden. De ereader in een beugel houder voor tablets gedaan en vast gemaakt aan mijn nachtkastje. Nu nog een bluetooth clicker en ik kom nooit meer uit bed.
Kunnen er oordopjes in? Zo’n microfoontje op oortjes werkt vaak als afstandsbediening
Hahaha ik ben vast de laatste die er achter komt, maar als je Hey Google tegen je Android telefoon zegt, en vervolgens Lumos, dan gaat je zaklamp aan. Schijnt ook voor iPhone te werken. En met Nox gaat ie weer uit.
Not me die dit net ging testen
Werkt het niet bij jou dan? Met mijn Android werkt het, ik dacht dat het insta filmpje nep was.
Ik ben echt toe aan vakantie, lijkt wel alsof ik in een persoonlijke mercury retrograde zit aangezien alles misgaat lol.
Heb een iPhone maar het werkt inderdaad haha.
Morgenvroeg meteen testen, man ligt al te slapen naast me
Ik ben al een tijdje zo moe constant, rust niet uit en kan niet op woorden komen dus had gister eindelijk de stap gemaakt om naar de huisarts te gaan, bloed geprikt en nu krijg ik net de uitslag en zijn alle waardes goed .
Ik moet nu afwachten of het erger wordt en het evt zoeken in andere dingen (mentaal / kijken of stoppen met pil het verbetert).
Vind het zo kut dat het niet een duidelijk aanwijsbaar iets is.
Veel sterkte Vaiana, hopelijk kan je nog het beste uit de laatste momenten halen
Ben zoooo futloos. Wel wakker maar niet levend genoeg om iets nuttig te doen. Ga maar ff een Matcha latte maken en kijken of dat helpt.
Edit @Trademark ik lees net je bericht, same girl!