Ik heb dus zojuist een pizza voor lunch bestelt Je moet toch wat om het thuiswerken leuk te maken.
Nou het lijkt me dat dit mentaal is. Waarom moet je afwachten tot het erger wordt, heb je dat zelf bedacht of de huisarts? Hoe lang loop je hier al mee?
Dat heeft de huisarts aangegeven als advies. Ik loop hier al een paar maanden mee.
Zit natuurlijk veel meer context bij etc maar baal gewoon dat het niet een ‘slik wat meer ijzer’ ofzo verhaal is
Net op de gok toch maar kaartjes besteld voor de opera, volgende week LA Noze Di Figaro en voor september La clemenza di Tito
Ik probeer een airbnb te vinden voor een paar dagen vakantie. Had eentje gevonden die wel leuk leek, goede locatie, goede recencies, foto’s van de woonkamer zien er prima uit, maar geen foto’s van de slaapkamer, keuken en badkamer. Dus ik had gevraagd om meer foto’s van het huis, heel aardige reactie, ze zou wat foto’s sturen. Kijk ik net in mn account, heb ik 7 foto’s gekregen van… hoe de eettafel gedekt was voor pasen…?
Welke pizza?
Ik zeg boeken!
Ik moet een portret foto van mezelf aanleveren. Die heb ik niet dus zelf net wat foto’s gemaakt. En ik kan bij mezelf gewoon niet zien of de foto oké of achterlijk is.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn diploma heb behaald, dus ik hoef nooit meer naar school of te stressen/leren voor tentamens Wat een opluchting.
Gefeliciteerd! Ga je het vandaag nog vieren?
Thanks! Ja, uit eten, maar niet veel groots
Ja, zo fijn om zonder schuldgevoel gewoon niks te kunnen doen! Kan hier zeker aan wennen haha
Ik word helemaal boos van die houten lepel en papieren riet.
Kartonnen lepel!
Maar de ijskoffieslushie: wel lekker voor een paar happies maar echt te machtig wel
Een half om half van domino’s met een helft met vierkazen en de andere helft Hawaii.
Omg nog erger zelfs!
Dit ziet er zó lekker uit🤤
Ja hij is wel vrij heftig inderdaad! Maar ik had best honger toen ik 'm had dus ik vond dat juist wel chill haha
Lekkerrrrrr. Ik had een bbq chicken pizza voor lunch