Zolang ze maar geen luisterboek maakt en zelf inspreekt hahah niet te doen dit
Heel erg dit. Ik was bij een uitvaart en we staan even buiten het uitvaartcentrum omdat wat mensen aan het roken en/of praten zijn. Rijden er 2 jongens op hun scooter langs, en uit het niets toeteren ze en steken ze hun middelvinger naar ons op? Echt hoe durf je.
Huh?? Waar slaat dat nou weer op, kapot respectloos
Ik begin elke keer enthousiast mn muren te schilderen om er na 5 minuten achter te komen wat voor kut werk het ookal weer is. Elke keer weer.
Ik wil dit NOOIT meer zien. Meteen geblokkeerd
Helaas niet
Waarom doe je dit?
And how to use is😂
Net Carrie van sex and the city die onder de invloed is van iets ofzo’
NEEEEE
hoe kun je zo zijn
Edit:
Voor mensen over me heen vallen. Embrace yourself enzo maar waarom plaatsen mensen dit op internet.
Iemand op het forum schreef over bunds van Bram krikke. Dat nummer heb ik opgezocht en geluisterd en zit sindsdien in m’n hoofd. Ik zing constant ‘draai met je bunda…’. Mijn man dreigt nu met mij op funda zetten. Hij word helemaal gek van mij en ik inmiddels ook van mezelf.
Ik wil ‘nieuwe’ vriendinnen met wie ik op zonnige stedentrip kan. Ik vind het heel leuk om te doen met mijn vriend maar heb zin in zo’n girlstrip. Maar mijn vriendinnen zijn daar niet zo van/geen geld ervoor (over)
Ik weet dat we niet op whatsapp zitten maar ik heb hier een perfecte nieuwe sticker voor en die wil ik toch even met jullie delen
Ik kan echt zo blij worden als iets heel goed gaat op werk. We hebben echt een goede week op onze socials. Hopelijk merken ze dat ook op locatie
Want je ass is zo groot?
Ja ik ook! Bij mij zitten ze nu veelal in een baby fase en ik ben daar al lang uit. Zij willen een weekendje weg naar een natuurhuisje en ik juist naae een stad en dan het liefst in het buitenland. Mehh
Nee, ik heb de platste billen van de wereld. Gewoon rug en dan benen. Maar hij vind het nummer irritant en wil me kwijt als ik blijf zingen.
Lol, ik dacht alleen omdat dat funda op bunda rijmt whawha.
Jij: ’ draai met je bundaa!’ Hij terug: ‘
ik zet je op fundaaa!!’
Pissig zijn dat ik de hele dag aan een subsidie-aanvraag zit te werken terwijl ik het zelf te lang heb uitgesteld, waarom ben ik zoooo.
Zodra de begroting van papier in een excelletje staat mag ik van mezelf eindelijk f1 kijken.
Eerder ‘ik zet jou op funda!’ Op geërgerd toon. Hij zingt in ieder geval niet.