Maar hoe dan? Hoe kan een contract wat buiten jou om is gegaan, betekenen dat jij eruit moet?
Vooral als er onder valse voorwendselen is opgezegd.
Maar hoe dan? Hoe kan een contract wat buiten jou om is gegaan, betekenen dat jij eruit moet?
Vooral als er onder valse voorwendselen is opgezegd.
Het is niet zwart op wit een contract voor onbepaalde tijd, hij kan nu nog naar een rechter gaan en als ik dan pech heb zou die het nog voor tijdelijk kunnen verklaren! Of de andere bewoonster voorrang geven.
Mijn contract is per 1 aug onbep tijd, maar tot augustus ook opzegbaar en er staat een zin in dat het voor beide partijen niet opzegbaar is. Alleen een rechter kan nou eigenlijk beslissen over dit dubbelzinnige contract, maar mijn verleden werkt dan hopelijk en waarschijnlijk in mijn voordeel. Al zit mijn huisbaas ook in de shit en als ik heel veel pech zou hebben zou dat zwaarder kunnen tellen, en dat is niet heel waarschijnlijk
Sorry maar ik begrijp hier niks van. Is het nou wel of niet opzegbaar? Het klinkt eigenlijk alsof jij sowieso de sjaak gaat zijn als er geen duidelijke contract voor onbepaalde tijd is.
Dat kan dus eigenlijk alleen een rechter bepalen, het is een flutcontract. Maar ik had eerder een vast contract en mondelinge afspraak dat dat na een verbouwing zo zou blijven en daardoor is de kans groot dat een rechter daardoor zegt dat het onbepaalde tijd is. Nu stop ik ff met posten hierover
Echt compleet gestoord maar ik heb de Ninja Creami besteld. Fuck it, had een financiële meevaller
Ik ben al af en aan niet lekker terwijl ik er momenteel het meest saaie en rustige leven op na houd. Gelukkig heb ik na volgende week semi vakantie.
Jaaaa mijn fave! Het meeste is ook gewoon erg lelijk
Het is weer het einde van het schooljaar en ik werk mij echt helemaal naar de Filistijnen…
Ben alleen maar ontzettend moe en heb niks op orde.
Same. Menn wat zijn die laatste weken pittig.
Ehh wat?
Ik moet morgen een herkansing maken maar de motivatie zit echt in m’n tenen ofzo, ik kan me niet concentreren en vergeet voor mijn gevoel alles wat ik heb gelezen na 5 minuten weer. Hoe gaat me dit ooit lukken ik wil het zo graag halen maar voel me mentaal op
De laatste dagen ben ik best wel emotioneel, soms barst ik in huilen uit.
Sinds zondag heb ik een puppy in huis en daar ben ik echt blij mee maar het brengt ook verdriet terug boven van mijn vorige hond. Naast dat het in je eentje ook gewoon wel pittig is een drukke puppy hahah. Daarnaast voel ik mij eenzaam. Ben normaal echt een persoon die graag alleen is maar nu mis ik iemand om mij heen. Ik heb weinig vrienden en het is nu ook lastig om dingen te ondernemen, met kleine stapjes ga in dingen doen met de puppy.
Dat ik ongesteld ben geworden en veel buikpijn heb werkt ook niet mee.
Een pluspuntje had voorafgaand aan mijn vrije weken en de komst van de puppy behoorlijk wat stress op mijn werk. Heb echt niet alles afgekregen wat ik wilde maar wel mijn best gedaan wat kon en hopen dat er niet te veel gebeurd in de tussentijd. En anders zullen collega’s dat moeten oppakken, vaak genoeg dat ik ook in vakanties voor anderen moet doen. Voor het eerst weer in een paar jaar tijd heb ik zoiets van ik heb mijn best gedaan het is goed zo. Heb vrijdag mijn tablet dichtgegooid en er is ook niks meer opgekomen met wat ik echt nog moet doen en wat dan voor een bepaalde drang zorgt om nog af te maken. Daar ben ik wel blij mee.
Sorry voor de dagboekpost moest het even ergens kwijt
Als je het niet erg vindt om eventueel naar die andere woning te vertrekken kun je ook nog overwegen voor die woning een vast contract af te spreken. Ben je van alle onduidelijkheid af, advocaat kan ertussenuit en huisbaas ook blij. En dan tegen een mooie lage huurprijs of met verhuiskostenvergoeding omdat je hem zo tegemoet komt. Maar zou dan wel lekker in die andere woning blijven wonen en geen terugkeerregeling of iets dergelijks af spreken, daar komt gedoe van.
ik heb een septum!!!
toen ik bij de piercer in de spiegel keek schrok ik me rot maar inmiddels vind ik het wel leuk haha
en er werd naar mijn id gevraagd bij de appie voor het eerst sinds 100 jaar, pluspuntje
Net klaar net koken, kijk ik op de klok, is het 3 minuten voordat ik weg moet
nu ben ik benieuwd
In de kroeg waar ik sinds kort werk komen vooral mensen van rond de 50 à 60 jaar en aangezien ik in een klein stadje woon heb ik nu al meerdere keren gehoord: “hee ben jij niet één van mijn moeders naam?”
Zo grappig want ik (her)ken ze dan helemaal niet maar blijkbaar weten ze wel wie ik ben
Die mug in mijn slaapkamer kent geen genade. Heeft in mn grote teen gestoken die in het gips zit .
Ik ook. Nog niks binnen gekregen helaas.