Wat je even kwijt wil #65

Ik heb dit weekend een druk en eigenlijk heel leuk weekend, maar mijn hoofd staat er niet naar en ik voel me schuldig dat ik het misschien leuk ga hebben (terwijl ik net kutnieuws heb ik gehoord). En ik ga wel, want ik weet dat dat het beste is + er verandert niks als ik thuis zit aan de situatie, maar toch

3 likes

Ik heb echt het geniale plan bedacht om te gaan sparen voor een 45km karretje. Rijbewijs wilt niet lukken maar ik wil gewoon droog (met mijn hond) naar mijn ouderlijk huis kunnen komen zonder OV dus ik ga gewoon dat doen :joy::sob: Beepbeep moddafokkahs

40 likes

Het is vrijdagavond en mn vriend is aan het gamen en ik dacht ik ga gewoon lekker ā€˜vroeg’ naar bed. Helemaal heerlijk.

3 likes

Moet je ook een rijbewijs of brommercertificaat voor hebben toch?

2 likes

Ja voor de scooter!

2 likes

Wij hebben ons auto’tje 2 jaar geleden verkocht, na bijna 4 jaar. Hadden hem om exact dezelfde reden. Was echt een fantastisch apparaat! Zoveel KM’s binnendoor gereden naar allerlei plekken. Ideaal! Wat mij betreft heel veel voordelen aan. Ook nadelen (duur in onderhoud/onderdelen, veel kwetsbaarder dan een auto en het maakt een takke herrie :rofl:, maar dat geluid mis ik nog steeds). Mocht je vragen hebben, let me know!

3 likes

Ik heb een heel leuke dag voor de boeg maar kan uiteraard niet in slaap vallen :tired_face: mijn wekker gaat over 6 uur

Ik heb net met mn vriend + een vriend geskinnydip hahahat (op vakantie). Kan dat ook eindelijk eens van de bucketlist

13 likes

You got this!

2 likes

Stoer! Hopelijk heb je het heel leuk! Waar ga je heen?

1 like

Dat is toch leuk, boeien waar je heen gaat als jij het maar fijn vindt.
Veel plezier!

4 likes

Dankzij de luidruchtige buren amper geslapen. Toch wel net klaar met hardlopen en de was hangt al. Nu lekker niksen met die hitte.

11 likes

Waarom heeft een koelkast wel een piepje als ie te lang open staat, maar een vriezer niet? Echt irritant, nu zijn m’n magnums half ontdooid

4 likes

Mijne piepte wel. Kwam ik alsnog toen pas achter toen ik na uren thuis kwam dus het heeft alleen niet mogen baten.

Echt balen van je magnums wel, daar gaat je 500 euro.

4 likes

Zo maar even hĆØ, magnums zijn ook onderheven aan krimpflatie :angry: nog maar een half pakje boter, at best

6 likes

Ugh ik was bezopen en heb parfum op mn muil gespoten ipv toner. Meteen kop onder de kraan maar wat is dat goor zeg (hoe lekker de parfum ook ruikt). Gelukkig geen gekke uitslag vandaag.

9 likes

Ik geef straks een feestje en hoeveel zin ik er ook in heb is het echt veel te warm. Waarschijnlijk ben ik binnen 20 minuten kachel.

2 likes

Oh superleuk! Ik heb even een lijstje gemaakt met dingen waar ik op moet letten voor als het moment daar is, haha. Het enige waar ik een beetje tegenaan loop is de routes… ik lees overal dat maps je toch langs wegen stuurt waar je net niet mag rijden en bij de kronkelroutes website vind ik ook niet alles. Hoe deden jullie dat als je een nieuwe route ging rijden?

Ik zou dus met mijn vriendinnengroepje in Berlijn vandaag naar een ā€˜love parade’ gaan maar een paar gingen gisteren ook uit. Ik dacht nee dat trek ik niet dus ik heb gisteren afgezegd. En nu zeggen al die meiden natuurlijk af voor vandaag omdat ze moe zijn van gisteren :joy: duh, dat had ik je van te voren al wel kunnen vertellen

5 likes

Wij gingen altijd de hele route streetviewen. Kijken welke wegen er zijn, welke borden er staan, alternatieve routes, etc. Dat is best een klusje, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je onderweg niet voor verrassingen komt te staan. Wij reden ook wel vaak dezelfde stukken, bijv. naar Ikea. Op een gegeven moment heb je de routes wel in je hoofd. Maar, het gebeurde alsnog wel eens dat ik ergens heen ging zonder te plannen. En dat ik dan ineens op een weg zat waarvan ik dacht: shit, volgens mij mag ik hier niet rijden :rofl: Gelukkig nooit gezeur mee gehad.

1 like