Wat je even kwijt wil #65

Ik heb in IE altijd een vreselijke schreeuwerige roddelstartpagina (gebruik normaal chrome).

Maar toen ik hem vanochtend opende zweerde ik dat ik Erica Terpstra zag. Maar het bleek René Froger :joy:

50 likes

Ik ben al twee weken op en af niet fit, het is superdruk op werk, ik merk dat de rek er bij mijzelf uit is gezien al het gedoe op werk het afgelopen half jaar. Morgen ga ik een lang weekend weg op stedentrip. Ik hoop dat ik ervan oplaad (of in elk geval niet ziek word).

Klaagmodus uit.

1 like

Wat een gekke zin is het ook. Alsof de echtgenote van Natasja René Froger alleen achterlaat.
‘Natasja laat echtgenoot René Froger alleen achter’ zou toch veel logischer zijn.

11 likes

Ik ben niet helemaal fit, denk door vaccinaties die ik gisteren heb gekregen, maar zo halfziek zijn is zo lastig haha. Helemaal niks doen voelt niet lekker, maar als ik wel probeer iets te doen, voel ik me ook niet goed. Wat moet ik nou met mezelluf???

Oké dat was m’n dagboekpost

2 likes

Ik ben vandaag ten huwelijk gevraagd :smiling_face_with_three_hearts:

229 likes

Ohhh my gefeliciteerd!!!

3 likes

Aah wat leuk gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

3 likes

Zo lieeef! Gefeli

2 likes

whoow, Gefeliciteerd! :tada: :tada:

2 likes

Ik ga dus vandaag weer naar huis maar Lissabon vond ik zooo leuk. En idk waarom precies maar ik vind het de zomerversie van Praag.

14 likes

@praline waarom ben jij boos op mijn felicitatie :stuck_out_tongue_closed_eyes:?

1 like

Oooohhh :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Kan iemand glansspoelmiddel in de vaatwasser biivullen zonder te morsen?

5 likes

Ik zou douchen maar wilde een spelletje afmaken op mn telefoon dus nu lig ik op bed. Slechtste keuze ooit. Mag ik al slapen?

2 likes

Ja

4 likes

Door je insta weet ik wie je bent :smiling_face_with_three_hearts: :see_no_evil:
Gefeliciteerd!!! Zo leuk!

3 likes

Wat bedoel je met morsen? Ik vul het bij tot het vol is, en dan vult dus ook het gootje waar je het in giet? Dopje erop en klaar. Dat er dan een paar druppels buiten de dop zijn, is toch niet erg? Het is de binnenkant van een afwasmachine, er gaan viezere dingen in die machine?

2 likes

Bij mij lekt alles ernaast omdat ik niet goed kan mikken. De stroom is te snel. En dan vult het te snel waardoor het oploopt en dan pas weer zakt. En dan stop ik. En dan schenk ik weer door en mik ik het er weer naast. :expressionless:
Is idd niet erg! Maar het lijkt dan alsof ik een motorische achterstand heb

2 likes

Ik wilde een nieuwe menstruatiecup bestellen en had de keuze uit 2 maten, de kleinere voor als je onder de 30 bent en/of nog niet bevallen bent en de grotere voor 30+ en/of al bevallen. In hoeverre is mijn lichaam echt veranderd nu ik 31 ben tov 4 jaar geleden? Snap het stukje van bevallen wel, maar leeftijd snap ik niet helemaal.

1 like