Deel je tips! Ik ga in november heen
Ik geloof niet zo in die maten, zeker niet aan de hand van de leeftijd idd (behalve dat de boel kan verzakken als je echt op leeftijd bent). Als je oude cup qua maat altijd goed beviel, zou is de maat pakken die daar het dichtst bij in de buurt zit.
Ga ik voor je doen! Komt vanavond of morgen in het reistopic
Ik heb postpartum en post-30 een kleinere maat cup dan daarvoor
Het hangt af van hoe hoog/laag je baarmoedermond hangt tijdens je menstruatie, op cupkiezer.nl kun je een chille kieswijzer doen!
Net als ruitenwisservloeistof
Gebruik een trechter!
Ja dat is echt zo’n voornemen dat ik al 100 jaar heb, een trechter kopen en in de auto leggen. Hoop dat ik er ooit aan denk
Ik las dit even als antwoord op de menstruatiecup-post hahaha
Accidentje
Hoe leger de fles hoe beter het gaat!
Ik liep vanmiddag langs de hema maar ze hebben blijkbaar een nieuwe reclamecampagne, ‘slayma’
Ik word hier te oud voor
Ik denk dat 95% van de Hemabezoekers dit niet aanspreekt
God ik zat hier minuten lang naar te staren en te denken: slijma??verkopen ze dan nieuwe slijmerige dingen ofzo?!
Ik moest googelen
Maar ik ben ook oud. En ik vind dan ook dat de hema de afgelopen jaren teveel zogenaamd hippe zooi verkoopt.
Maak gewoon goede handdoeken, rookworsten en onderbroeken. Geen nep masonjars met ananasprint, washitape in alle kleuren van de regenboog, grappige biergadgets en andere plasticmeuk.
Einde oma-rant.
Ik ben anders wel intens blij met mijn Takkie shopper die ik onlangs heb gekregen
Ja die draag ik ook met trots hoor. En de opblaastakkie gaat elk jaar braaf mee naar loslands. Maar takkie is ook gewoon Hema, ze verkopen nu alleen ook allemaal andere plastic Chinese meuk.
Ik snapte het ook echt niet tot ik in de winkel de omroeper het hoorde zeggen
Sowieso is slayyyy iets van 3 jaar geleden toch?
Ik heb echt zo’n enge nachtmerrie gehad… pfoe normaal kan ik er goed mee dealen. Maar het ging over mn ex die mij ombracht en dat de 112 help kamer me te laat door verbond en ik echt zo hard aan het schreeuwen was.
Pffff…
Ik zag vanmiddag een meisje van een jaar of 20 met haar oma voor de Hema (Slayma) staan. Ze hadden allebei een softijsje en het meisje wilde heel graag zo’n Insta foto van de ijsjes maken met de Hema op de achtergrond. Die oma ook helemaal ongeduldig ‘ja is het nu goed?’.
Ik vond het wel aandoenlijk, waarom zou je zo’n foto willen van je saaie ijsjes. Er zaten niet eens spikkels of nootjes op.