Wat je even kwijt wil #65

Je kan in de instellingen van Maps in ieder geval ook de optie “snelwegen vermijden” aanzetten. En dan gewoon je route goed bekijken voor je gaat.

2 likes

Tip van flip: laat geen scheet als je met je kont richting de ventilator ligt :v:

20 likes

Ruftwind :joy:

Ik heb geen terugval na een drukke dag pretpark. :partying_face:

8 likes

Neee, de vaatwasser is kapot. Wat een gezeik zo geen zin in.

Bij de AH is het dit weekend alle Robijn 2+3 gratis

Voel me nu een koopjes bij de action facebookgroepboomer maar goede deal toch

5 likes

2+3?!!! :exclamation::exclamation::exclamation:

5 likes

Bij bol.com waren de pods alsnog goedkoper

1 like

M’n ninja Creami komt pas na het warme weekend :disappointed: first world problems.

1 like

Ik ben ook maar gaan liggen. Verveel me zo erg. Ik wíl wel wat doen, maar die takkehitte houdt me tegen.

Wel net weekendje weg in eigen land geboekt :partying_face:

5 likes

Dit echt ja. Had allemaal ideeen voor vandaag maar het is ZO warm dat ik er helemaal geen puf voor heb haha

3 likes

Ik heb eindelijk een weekend niks en ik lig ook schaamteloos op bed of op de bank in een donker huis (alles dicht vanwege de warmte) en ergens voelt het alsof ik iets zou moeten gaan doen met dit weer, maar eigenlijk vind ik het ook wel heerlijk zo. Ik maak een borrelplank voor mezelf en ga mocro maffia kijken

14 likes

Ik heb schijnbaar een nieuwe hobby: gifjes maken van publiek.

youtube-video-gif (2)

En ik wil een vriezer kopen maar ik weet echt niet welke ik moet kopen (al op Tweakers gekeken en coolblue) en als het aan google ligt moet ik een knalrode kopen, maar ik ga geen bloed of zo invriezen. :drop_of_blood:

5 likes

Mijn weekend ziet er quasi hetzelfde uit en ik ga hier ZO van genieten. Geniet ervan :tada:.
Mijn sociale batterij is ook echt op. Buiten forum lezen en enkele mensen na op whatsapp laat ik alle social media even voor wat het is dit weekend.

3 likes

Whaha love it, post er meer

Omg ik ben op de love parade/rave the planet en dit is zoo bizar en druk en warm

Ik begeef het

1 like

We hebben vanavond een jaarlijkse bbq met vrienden maar ik heb zoooo’n geen zin.
Ik ben zo moe/gaar, maar ik snap niet zo goed hoe dat kan want ik ben pas vanaf 14.15 wakker en ben echt aan het vechten dat mijn ogen niet dichtvallen.

1 like

Ik heb net twee uur gesupt en het was zoo leuk.

17 likes

VLIEGENDE MIEREN!!!

7 likes

Ik heb ze ook :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het lijkt wel alsof ze een centrale raad hebben die voor alle colonies tegelijk bepaalt welke dag dé dag wordt

9 likes