Dat nummer zit ook echt al de hele week in m’n hoofd vast geroest.
Jaaa snap ik heel goed! Wij zitten (denk ik) vlak voor de babyfase (met de meesten) en dan denk ik ja nu kan het wel makkelijker dan als er idd baby’s zijn etc. (Disclaimer; niet dat het dan niet kan natuurlijk, maar zonder baby’s is er vaak toch meer ruimte/geld)
Ik bestelde mc omdat ik trek had in eens ijskoffie. Krijg ik cola en ice tea
Ik kijk het afscheidsconcert van Nick & Simon, ben niets eens fan maar helemaal emo door al die zoetsappige kutnummers
Ik wil wel mee hoor
altijd ‘genieten’ als je weer over tiktok begint soy
Ik kwam net een kennis tegen op de fiets (we stonden voor hetzelfde stoplicht) en ik zei hoi maar ze keek een beetje raar aan dus ik dacht oke misschien herkent ze me niet in het donker of wil ze niet praten, maar toen begon ze ineens heel hard te huilen en zei ze dat ze zo blij was me te zien want ze had zo’n kutdag gehad en zo’n behoefte aan een bekend/vertrouwd gezicht. Ik herken dat zo erg, ik hou me soms uren sterk en dan bel ik mn vader en beginnen de tranen, hahaha. Nou was een heel lief moment, wilde ik even delen.
Okeeeee lets go
Het was fantastisch! Ik raak er niet over uitgepraat, ik heb zo genoten. Hij is nog steeds zo goed, net als de band. En we stonden zo dichtbij, wat het voor mij helemaal af maakte.
Ben ook zo blij dat ik nog naar Amsterdam en Landgraaf ga en ga deze week eens bedenken of ik er nog een 4e show bij pak.
Jij vast veel plezier in Rome! Gaat sowieso ook een feestje worden.
Er zit een merelnest in mijn tuin. Ik hoor de kuikens kwetteren Zo leuk. Zag de ouders al langer in de weer maar nu zijn ze er dus echt
Ik las even snel mierennest, dacht al wat kut zeg.
Maar mereltjes zijn wel schattig
Wij hebben een mussen nestje in de dakgoot, zo schattig al dat gekwetter in de ochtend
Een merelnestje is wel leuk! Wij hadden eens een duivennest in de boom voor ons slaapkamerraam. Maar duiven zijn schijnbaar echt super lompe dieren, want het leek iedere keer alsof ze uit de boom vielen als ze op het nest wilden. Ik was er wel heel snel klaar mee, om de 5 minuten dat panische geflapper en geroekoe.
Van top tot teen gescrubt, geschoren en gewassen. Maskertje op, wenkies geëpileerd en in de verf. Iced latte erbij en ik laad helemaal op van deze self care ochtend
Ik had het met mijn therapeut over dubbel moraal. Voor iedereen snijdt ik komkommer om te snacken maar voor mijzelf zorg ik slecht.
Vandaag zit ik met een bak gesneden fruit buiten. Ik heb de afgelopen sessie goed opgepakt
Ik ben al blij dat ik - ik word - schrijf.
Thank you. Ik zie het hier super veel.
Het spijt me
Als een god in griekenland!!! Met mijn griekse salade in de zon
Nou als we dan toch bezig zijn mensen ‘op zoek’ is niet aan elkaar
Sssht geniet van je salade