Wat je even kwijt wil #65

Ik kan bij slay alleen maar denken aan die oude vrouw die dan roept ‘may he slay in peace’

7 likes

Hahahaha love die vrouw. Today I am gonna rate my ex-boyfriends! They are all dead now! May they slay in peace!!!

16 likes

Voor wie het niet kent, ze is hilarisch. (grandma_droniak)

4 likes

Mijn ex heeft heeft mijn takkie shopper meegenomen. Baal er van.
Ik ga hem denk ik heel petty terug vragen. Hij gebruikt er maar een van de supermarkt.

4 likes

Mijn armen en wangen zitten onder de jeukende bultjes, ik denk vanwege de eikenprocessierups. Zoooo irritant.

3 likes

Oh is dat weer zover. Dat zou verklaren waarom ik weer van die bultjes op mijn gezicht heb want hier staan veel eikenbomen. Ik HAAT die beesten.

2 likes

De tiktok jeugd van tegenwoordig!!!

Hide_the_Pain_Harold_(András_Arató)

(Chocomelk heeft nu hide the pain Harold gebruikt voor hun campagne. Ook weer zoiets :joy:)

4 likes

Ik ben zo ontzettend moe en zit helemaal alleen op kantoor op deze verdieping :yawning_face: Ben serieus bang om in slaap te vallen.

2 likes

hahaha same, ik voelde me echt die meme van die oude vrouw met die bril.

Ongevraagde tip maar ik ben over gegaan op de panty’s van de zeeman. Stuk goedkoper en qua kwaliteit veel beter, kan ze zelf meerdere keren aan zonder ladders en haaltjes.

3 likes

Ik draag die 20 den van de action ook meerdere keren en die gooi ik ook wel eens in een waszakje in de droger
@grace

2 likes

Ja dat ook, heb pas van die dure invisible slips gekocht a 7 of 8 euro per katoenen onderbroek en binnen een half jaar zitten de gaten er al in :angry:

2 likes

Oh sorry Harold! Eh Evert

1 like

Ik kom er net achter dat een van mijn huisartsen op tiktok zit en het is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid. “Vandaag is een patiënt van 91 jaar overleden” Me: probeert te achterhalen welk oudje in het dorp dood is :eyes:

12 likes

Volgens mij uploaden de meeste medici op social media met enige vertraging, dus kan oud nieuws zijn!

Tegen de tijd dat het geüpload is, is er al sprake van reïncarnatie.

Ik ben in Walibi. De laatste keer dat ik hier was, was ik de helft van de leeftijd die ik nu heb. :joy:

1 like

Ja dat klinkt wel logisch! Al blijf ik het wel bijzonder vinden om je huisarts te horen over patiënten en hun klachten, zelfs al kan ik het niet herleiden tot een specifieke persoon.

8 likes

Ik word helemaal gek ik kan geen harry beyonce of taylor meer zien.

35 likes

Liever dit dan updates van Suzan en Freek

3 likes

Ik dacht oprecht dat Taylor een beetje vergane glorie was tot ik op tiktok ineens shows voorbij zag komen en al die fans zelfs buiten stonden te dansen??? Echt waar komt ze opeens vandaan? Ik dacht dat ze al jaren weinig meer deed :joy:

7 likes