Wat je even kwijt wil #65

Zo lekker koel in de bios

4 likes

Hier vandaag ook een bruidsvlucht van vliegende mieren. Ik zat naast de schutting en hoorde opeens een hoop tikjes. Toen ik opkeek zag ik er enorm veel op de schutting omhoog lopen (en naar beneden donderen waardoor ik dat getik hoorde).

1 like

Hahaa naast neukolhn is er ook in duitsland een plaatsje genaamd geilenkirchen.

8 likes

Ik had gisteren het geniale idee om cola te kopen en daar lig ik nu heerlijk van te genieten op mijn balkon na een dag dansen

4 likes

Ik ben vanmorgen gaan sporten (toen al heet), boodschappen gedaan en verder de hele dag binnen. Stom dat het dan toch voelt alsof je de dag hebt verspild met dit ‘mooie’ weer.

2 likes

Ohh echt? Ik ben net thuis van het zuiderstrand maar we zagen niets. Wat tof dat je het zag!

1 like

Ik heb vandaag een avocadopit in water gezet, maar daarna las ik dat het 8 jaar kan duren voordat er avocado’s aan je boom groeien. Jammer dat het zolang moet duren :avocado:

4 likes

Ik ben in de war van deze conversatie

7 likes

Ik ben aan het klussen in mijn nieuwe woning en ik had al een bepaalde eerste indruk van mijn buren… Ze willen alles weten en hebben over alles een mening en ik denk inmiddels dat ik binnenkort bij De Rijdende Rechter zit in een aflevering waarin de buren mij aanklagen dat ik mijn eigen helft van de schutting aan het schilderen ben :smiling_face_with_tear:

10 likes

Wij vonden vanmorgen een gewond baby reetje in het bos. Na een paar algemene dierenambulance nummers geprobeerd te hebben die niet opnamen, toch maar de politie gebeld.
Die lossen het op door een jager te sturen? :sob:
Uiteindelijk toch een dierenambulance gevonden uit een andere regio die hem heeft opgehaald.
Hoop zo dat hij het redt. :pensive:

13 likes

Boswachter bellen is eigenlijk het beste! Maar misschien dat die op zondag niet bereikbaar zijn idd

3 likes

Haha kreeg net een reanimatiemelding terwijl ik buiten lag met m’n telefoon in de hand, dus ik zat binnen een minuut op de fiets om de AED te halen, was daar al een oudere vrouw op de fiets, dus wij samen die AED eruit gehaald en in haar fietstas, ging super snel en smooth, maar toen moesten we dus nog stukje fietsen naar het adres, maar die vrouw had een elektrische fiets en ik niet dus ik echt als een debiel staand op mijn fiets als een wielrenner de Alpe d’Huez op achter die vrouw aan om haar bij te houden, hahaha, om ter plaatse te zien dat de ambu er al was en de brandweer tegelijk met ons arriveerde en we dus weer mochten gaan. :smiling_face_with_tear: Stond ik daar te hijgen als een idioot, heb de terugweg die vrouw maar een eind voor me laten fietsen. :sweat_smile:

(En hopelijk komt het goed met de reanimatie in kwestie uiteraard. :crossed_fingers:)

91 likes

Hahaha ik zie dit helemaal voor me. A for effort! :star2:

8 likes

In m’n zomerjurkje met slippers. :joy: Had me net gedoucht en nu kan ik weer opnieuw.

9 likes

Ik zie mezelf ook nog langs de snelweg/op de vluchtstrook rennen in mijn witte zomerjurkje en slippers toen er 3 auto’s voor me een ongeluk gebeurde :laughing: zag er zo debiel uit denk ik

(Alles uiteraard goedgekomen met de betrokkenen)

15 likes

Ik ben net door mn rug gegaan nadat ik opstond na te lang voorovergebogen aan tafel te hebben gezeten (was armbandjes aan het rijgen). Kan amper lopen :sob:

Ik ben begin 30, niet 80 :cry:

7 likes

ik heb echt een hele fijne dag met mezelf gehad. Lekker een lesje barre gevolgd, mijn haar uitgebreid gewassen, mijn beddengoed gewassen. En nog even in de stad gescharreld lekkere koffie gedronken en de juiste creolen gekocht. Nu lekker bosbessen eten.

21 likes

Er is hier in de buurt een bandje aan het repeteren en ze spelen al een half uur hetzelfde nummer van coldplay. Hoor alleen maar joeeeeehoeeeeeehoehoehoeeeee aaaaaaaarrrrr :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik wil ze eigenlijk ook in de zomer

8 likes

Hahaha ik ben echt goed gematst bij de wasstraat net. Ik was bij een andere dan normaal (met ruimere openingstijden), en bij de stofzuiger kon je niet pinnen maar ik zag de muntjesautomaat nergens. Dus ik naar dat kantoortje om te vragen of ik muntjes kon pinnen, krijg ik twee muntjes gratis. Ik had er maar eentje nodig dus was al helemaal blij dat ik die ander in de wasbox kon gebruiken, komt er een andere medewerker heel enthousiast aan dat hij het zo’n leuke auto vond (is een oldtimer) en of hij hem mocht wassen. En zo’n man doet dat natuurlijk 100 keer sneller dan ik en ik had dat extra muntje nog, dus uiteindelijk maar €4 betaald voor heel snel een heel schone auto :sparkles:

36 likes