Ja ik wilde zeggen @tessel kom naar de Noord Hollandse kermissen, staan zat oliebollenkramen ook
Oh gezelll! Ik ga meestal alleen naar de kroeg en wellicht daarna nog naar een eetkraam ![]()
Beschrijft Coldplay wel
Ik wil dan best wat opsturen hoor ![]()
Als het paard van de postkar ze dan al niet heeft opgegeten.
Morgen is de crematie van mijn vader en ik ben lekker aan het struisvogelen door als een wervelwind door huis te gaan en vooral niet de tekst die ik heb geschreven nog eens te lezen terwijl ik die al 4 weken niet heb gezien ![]()
. Winging it ![]()
Mag wel weer eens een keer janken want de laatste keer was een week geleden.
Er is een baby meeuw uit het nest gevallen/gesprongen. En waar ik echt een onnoemelijke hekel heb aan meeuwen, gaat het gekrijs van dat kleintje door merg en been
Je mag en kan alleen niets doen. Het is niet gewond, en er vliegen 4 gillende familieleden omheen. Ik vind de natuur maar een ingewikkeld gedoe. Is toch niet handig dit?! Arm ding.
Niet te streng voor jezelf zijn, superheftig wat je meemaakt, je mag best even struisvogelen en vermijden. Heel veel sterkte, morgen maar ook daarna natuurlijk ![]()
Heel veel sterkte morgen en de komende tijd <3
Gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst morgen en de komende tijd ![]()
Oh nee
Misschien de dierenambulance bellen? Ik weet niet wat die doen, misschien hem meenemen⦠Je kunt hem daar toch niet laten liggen scheeuwen tot hij doodgaat
Het is normaal dat zulke jongen uit het nest springen of vallen.** Ze zijn nu in het stadium van de āvliegtrainingā . De ouders voeden het jong constant op de grond totdat hij in staat is te vliegen (duurt meestal enkele dagen). Tenzij gewond, moeten deze vogels met rust gelaten worden, op de plek waar ze zijn.
Dit staat er op de website. Ze komen dus alleen wanneer het gewond is. Maar hij/zij is niet in gevaar, ze zorgen er goed voor. Vind het gewoon zielig ![]()
Ah ok, ik dacht dat het een meer tragische situatie was
Maar dan komt het vast goed
Heel veel succes morgen. Je mag meer zo veel huilen als je wilt en en ik weet zeker dat je een mooie tekst, uit het hart, hebt geschreven ter nagedachtenis aan je vader. ![]()
Heel veel sterkte ![]()
Ik heb vandaag een lunch georganiseerd voor 10 vriendinnen en de boodschappen daarvoor kostte me echt een rib uit mijn lijf, niet grappig gewoon. Gewoon 120 euro uitgegeven aan een lunch bij mij thuis doe normaal. Doe ik nooit meer met zoveel mensen
(vast wel, maar voorlopig niet meer).
Of naar tuincentrum osdorp @tessel, kraam staat er het hele jaar, kun je gelijk plantjes shoppen.
Wat heb je allemaal gemaakt?
Pfoeh niet eens zo zeer dingen gemaakt. Vooral veel gekocht en dan was het soort van zelf samenstellen.
Maar wel verse croissantjes, eitjes, verse broodjes met kaas kipfilet komkommer tomaat en kiemgroenten. Fruit (kersen, aardbeien, mango en watermeloen). Wafels met slagroom en aardbeien. Donuts, macarons en koekjes. Wraps met zalm en roomkaas. Stokbrood en dips. Sapjes.
Het is wel veel, maar toch belachelijk dat deze tafel ā¬120 kostte vind ik
Ohh dat ziet er wel echt heerlijk uit allemaal