Dan heb je het goed weten te ontwijken.
Omg ja! Ik moest laatst commando op het werk omdat ik m’n onderbroek kapot trok op de wc
Dit is een dagboekpost, mijn collega waar ik gewoon verliefd op ben gaat vanmiddag op date met een meisje en ik vervloek haar gewoon. Heb ook net gehuild op de wc van mijn kantoor.
ze heeft vandaag Speak Now Taylor’s Version uitgebracht waar ook 6 “nieuwe” liedjes op staan. Ben er zelf trouwens nog niks verder over tegenkomen op social media?? Behalve haar insta natuurlijk en tiktok
Ah ik snap je gevoel, naar zeg. Weet hij trouwens dat je verliefd op hem bent?
Ik heb vanmiddag zo’n stomme doos Celebrations gekocht om te trakteren op mijn werk maandag. Nou, die doos is inmiddels al open…
OMG en er zit geen Dove met caramel meer in. Wat een scam.
Tijdens het fietsen vloog er een vlieg ofzo in mijn mond en had hem per ongeluk doorgeslikt. Gadverdamme, uren later voel ik het nog in mijn keel hangen.
Die heten anders, galaxy ofzo
Mijn collega deelde laatst uit met zo’n doos, zaten er vet veel in
Ja ik had er net eentje maar er zat geen caramel in Misschien moet ik ze allemaal even testen om te kijken of ze verschillend zijn. Ben nu toch al bezig.
Je ziet het aan de kleur op de wikkel, de ene heeft bruin en bij de caramel zit er geel bij
Ik zou het doen
teach me master
De nieuwe chicken big mac besteld met de shaker fries.
Wat wordt er bezorgd? Gewone friet en een gewone big mac.
Ik krijg een deel van mijn geld terug van uber, maar wil gewoon het juiste eten, niet geld terug.
Ook echt een deel, niet eens alles? Verkeerd bezorgd eten kan echt m’n dag verpesten haha.
Nee, als in ik heb het hem niet verteld want ik ben een gesloten oester die denkt dat het superobvious is.
4 euro maar liefst teruggehad
Er zat hier op Utrecht Centraal een vrouw achter die piano blokfluit te spelen??? Werd er irrationeel boos van
Boos worden op iemand die op een blokfluit speelt is nooit irrationeel.
Pfff wat karig zeg
Maar zou de mac niet eigenlijk geld terug moeten geven? Die hebben de verkeerde producten aan die uber bezorger meegegeven denk ik dan?