Of hetero’s verliefd zijn op meisjes? Nee.
welkom!
Lief is lief. ![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte ![]()
Veel sterkte ![]()
Ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens in de Nederlandse zee gezwommen en het was zo chill. De zon was al zo laag en de lucht roze, water was warm en had flugels in m’n bikinitopje meegenomen haha, lekker classy.
En er was vrijwel niemand verder op het strand, zo rustig ![]()
Heel veel sterkte! ![]()
Mijn hele keuken zit vol met mieren en ik word echt helemaal gek. Al die oma weet raad tips werken niet en heb de keuken al 3 keer gepoetst en
![]()
Heb je toen voorzorgsmaatregelen moeten nemen in verband met je katten? Ik heb ook last van heel veel mieren maar ik durf niet zo goed poeder te strooien omdat de katten graag in de tuin zijn
Ja die ga ik straks halen! Heb al azijn gegoten bij de achterdeur en dat leek even te werken, maar nu komen ze onder de keuken vandaan en ik krijg die plint er niet af dus moet wachten op mijn vriend vanavond.
Ik dacht dat ik erg was met een paar x blowen in de pauzes. Maar we hebben nu een nieuwe collega die om t uur een half uur gaat blowen op de wc en dan de hele dag verstrooit rondloopt haha. Dit bedrijf is echt een en al chaos.
Oliebollen in de zomer lijken me echt hel. Lekker aan de schijterij door het vet ![]()
Het is gebeurd; Rutte kapt ermee
het hele nieuws/actualiteiten topic staat er vol mee ![]()
Dit is de juiste het is gebeurd zin
Hoeveel zijn het er 63??
wohoo, ik ben vorig jaar op vakantie mijn ereader kwijtgeraakt en dacht gewoon eigen domme schuld (wat het ook was!!) Maar dat wordt blijkbaar gewoon gedekt door de reisverzekering?!
Grote kans dat ze het dekken, ik heb ooit is mijn telefoon laten vallen in het water en toen dekten ze het ook terwijl dat echt aan mezelf lag.
Zoiets, hoezo? Ben jij ze kwijt?