Wat je even kwijt wil #65

Ik had vanochtend afgeprijsde aardbeiengebakjes gekocht om te vieren dat het Rutte-tijdperk nu écht voorbij is. Belangrijk detail: deze taartjes waren ook bijna over tijd net zoals onze MP. :rofl:

18 likes

Sorry heel flauw, maar wel het bonnetje bewaren he!!

7 likes

Die heb ik opgeslagen in mijn Nokia als sms.

8 likes

Ik heb van mijn nieuwe aupair familie (ik verhuis volgende week) al een heel informatiedocument gehad met alle taken en belangrijke telefoonnummers en adressen en we hebben al een groepsapp 🥹 zo gezellig, ik kan echt niet wachten

136 likes

En, wat is het geworden? Wij kregen om kwart voor negen het advies thuis te werken, omdat internet op kantoor niet werkte. Ik liep toen net kantoor binnen…

Dat is zo lekker met warm weer he :heart_eyes:

1 like

Die nieuwe kwf reclame over alcohol vind ik echt een goeie.

4 likes

Ik heb mijn online status op whatsapp uitgezet, en het is zo heerlijk. Dan kan je ook niet zien dat iemand online is. Waarom deed ik dit niet eerder?

13 likes

Dat klinkt echt als een goed begin, veel succes met de verhuizing en het afronden met de huidige familie :hugs:

3 likes

Online wel toch? Dat staat dan gewoon achter de naam, alleen kan diegene jouw offline status niet zien en andersom. (Wel beste keuze ooit trouwens, idem met blauwe vinkjes uitzetten)

1 like

Nee, je kan ook instellen dat mensen niet zien dat je online bent.

7 likes

Oh ik zie het inderdaad, deze update is me even ontgaan. Nice!

4 likes

Ah shit :expressionless: wij hebben in dit huis ook snel last van mieren. Beste oplossing tot dusver is deze spray:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-insectenspray-tegen-kruipende-insecten-en-wespen/p/1094752
Zal waarschijnlijk flink troep zijn, maar het werkt :ok_hand:t2:

Vanmorgen wilde ik de behoefte van mijn hond oprapen tijdens het wandelen met zo’n poepzakje. Ineens besef ik dat het wel heel raar is dat ik nog steeds mijn hand zie terwijl ik het zakje vast heb. Op dat moment besefte ik dat ik haar drol gewoon in mijn hand had en er een gat in het zakje zat :smiling_face_with_tear:

20 likes

Godver ik hoorde net een mega hard gezoem uit m’n slaapkamer komen, er zit één of ander groot (verwacht ik) insect achter het gordijn, maar ik durf niet te kijken, heb gewoon de deur dichtgedaan. Wil eigenlijk in bed tv kijken maar durf nu niet meer naar binnen. Waarom ben ik zo’n held op sokken met insecten :clown_face:

Dit is een aanrader! Heb je nu niks aan maargoed

5 likes

Het schijnt dat het helpt als je plinten “krast” met witte schoolkrijt zodat er wat poeder op ligt zeg maar

Wakker worden met migraine is echt zo naar. Laat me gewoon ff normaal wakker worden, hahaha

Hierop kun je ook het meeste militair zien. Scheelt soms een zoektocht.

4 likes

Oh no dat is echt de hel… hopelijk trekt het snel weg!

1 like