Wat je even kwijt wil #65

Oh ik wil binnenkort ook!! Helaas val ik net buiten de groep die het nu gratis nog kan krijgen (t/m 27 geloof ik?). Voor die mensen: bespaar jezelf ellende en haal die prik :heart::heart:

4 likes

Ja het gaat weer helemaal oke! Heb gelukkig best veel reistijd dus kon even bijkomen

1 like

Ik heb net kaartjes gekocht voor een comedian waarvan ik nog nooit iets gezien heb :joy:

1 like

Hahah godsie ik dacht ff snel een abonnementje op amazon prime af te sluiten omdat ze veel korting hebben en ik iets wil bestellen, sluit ik een abonnement af op de Nederlandse en niet de Duitse. Dus nu heb ik twee lopende abonnementen :joy: hoe dat ook kan op één emailadres is mij een raadsel. Maar goed ik kan nou wel mn nieuwe speaker bestellen

2 likes

Ik gebruik een dobbelsteen!

5 likes

Geweldig!!
Ik heb het vaccin in 2019 en begin 2020 gehad. Sinsdien ben ik hpv negatief. Daarvoor wel hpv positief getest. Ik hoop en denk wel dat het vaccin daar aan bijdraagt.

4 likes

Goede reminder, ik wil dit eigenlijk ook. Zo stom dat het zo duur / niet voor iedereen zomaar toegankelijk is.

2 likes

In Nederland is het toch nog gratis? Of woon je ergens anders?

1 like

Nee joh, kost iets van 300 euro als je niet in de groep valt die het nu gratis mag halen (vanaf 1 januari 1996)

13 likes

Echt jammer, ik val zelf in de groep die vroeger net te oud was toen ze begonnen met vaccinaties aanbieden en nu weer niet in aanmerking kom voor een gratis vaccinatie omdat ik te oud ben (31). Ik dacht dat je meerdere prikken nodig had trouwens?

6 likes

Bijna €400 zelfs! (2x€190).

Ja voorheen 3, nu 2. Duur grapje :smiling_face_with_tear:

2 likes

Zo wil ik eigenlijk graag het gordelroosvaccin maar dat is ook zo duur en onduidelijk hoe lang het beschermt. Zo veel twijfel.

1 like

Deze moet je kopen (o.a. te koop bij Welkoop)! Neerzetten waar ze het huis binnenkomen. Bij mij zijn de mieren dan binnen no time verdwenen.

image

3 likes

M’n partner is 2 weken weg en iedereen om mee heen zit te grappen dat ik het dan lekker rustig heb, minder hoef schoon te maken enzo (haha vet grappig). Maar realiteit is dat m’n man het grootste deel van het huishouden doet dus niks rustigs aan deze 2 weken. :weary:

27 likes

Het lijkt me leuk om deze zomer te beginnen met zwemmen, maar volgens mij weet ik helemaal niet meer hoe dat moet!!! Ik zwom als kind heel graag, maar de afgelopen 20 jaar heb ik alleen nog maar gedobberd in natuurwater. Kun je het maken om langzaam baantjes in schoolslag te zwemmen tijdens tijdens vrij zwemmen, of moet ik op les??? Ik ben allemaal filmpjes aan het opzoeken over hoe je borstcrawlt, ik kan me niet voorstellen dat ooit natuurlijk te kunnen. :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik zwem gewoon schoolslag, in het ondiepe haha. Dus ik loop ook wel eens heen en weer door het water en bij ons mag en kan dat allemaal. Natuurlijk heb je fanatiekelingen die zo snel mogelijk borstcrawl zwemmen maar dat is hier zeker niet de standaard. Gewoon doen! Het is heerlijk :grin:

3 likes

Ik weet niet hoe het in :it: is, maar hier zijn er sowieso altijd twee banen waar alleen maar slome bejaarden schoolslag zwemmen. Dan 2 middenbanen waar je een beetje doorzwemt (meeste mensen ook schoolslag) en dan 2 banen voor de fanatieke borstcrawlers/vlinderslaggers

11 likes

Ik verwacht zo meteen een post van iemand in “Het leed dat vriendschap heet” in 3…2…1 :joy:

5 likes

Hoi Reddit,

AITA omdat ik boos ben dat een vriendin me heeft onuitgenodigd voor haar feestje maar vervolgens wel gezellige foto’s op insta zet?

12 likes