Wat je even kwijt wil #65

Ik heb dat ook met een nectarine :rofl: vraag me af of ik nu niet gewoon heel weird eet ofzo hahahah

1 like

Ja same hoor, ik snij dat ook in stukjes. Ik kan gewoon niet eten denk ik. Had laatst ook een croissant gehaald gevuld met banketbakkersroom en aardbeien. Had m helemaal uitgepakt op een bankje bij Centraal, keek er 1 seconde naar en heb hem weer ingepakt om thuis op te eten hahaha. Ik kan dat gewoon niet. Kan je de room uit mā€™n decolletĆ© lepelen hoor.

15 likes

Er heeft iemand tegen mā€™n auto aangezeten :sob::sob: Niet mijn schuld maar alsnog rukkie!

1 like

Ik ben vandaag vrij en heb gisteravond mijn hele huis schoongemaakt. Echt heerlijk om wakker te worden en het huis is schoon en opgeruimd. Nu kan ik de hele dag rustig op de bank liggen

18 likes

Wat balen! Heb je wel de contactgegevens van die persoon?

2 likes

Ja hoor, alles is geregeld al. Ze kwam het netjes melden aan de deur. Normaal heb ik de auto op mā€™n oprit maar er stond een autoambulance dus kon er niet langs. Geeft alleen zoā€™n geneuzel.

2 likes

Heel dit gesprek over fruit eten mag gearchiveerd worden onder ā€œredenen waarom mensen niet genoeg fruit etenā€

11 likes

Mensen die onder zitten naar het eten van fruit zijn niet goed in zuigen. Sorry not sorry.

2 likes

19 likes

Hahaha same :joy: ik zal nooit vergeten dat ik een broodje van Giuliano op straat probeerde op te eten :woman_facepalming:t2:Een beetje dit idee

beauty-and-the-beast-eat

@Shadina Dat klopt een sinaasappel pellen is wel kut daarom eet ik ook liever mandarijntjes want die gaan sneller maar ja eigenlijk heb je dan ook veel minder qua eten dus dan zou ik 4 mandarijnen moeten pellen om dezelfde hoeveelheid te krijgen :joy: Ik eet een nectarine altijd als een soort appel dus dat ziet er ook meestal uit als de gif hierboven hahaha. Oftewel zoals @Ainu het zei teveel redenen waarom fruit staat te verpieteren bij mij thuis haha.

@Soy.peor Ohh jee :joy: nou ja is tenminste niet mijn probleem hahaha

7 likes

Net een klas na 15 minuten naar huis gestuurd. Ze keken mij echt verbaasd aan. Als al je werk af is, wie ben ik dan nog om in mijn een-na-laatste werkweek iedereen binnen te houden? :joy:

22 likes

Een sinaasappel kan je toch ook in stukken snijden en dan uit de schil happen. Dat doe ik iig altijd, snij hem dan in 8 stukken en dan kan ik zonder al te veel moeite en zooi mn sinaasappel (of grapefruit) eten.

2 likes

Aah zo leuk als ik naar mn fam in griekenland ga wilt een vriendinnetje een paar dagen langskomen. Ik heb daar zon zin in kan ik haar al mn favo eten laten proeven :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Wij willen dit allemaal.

13 likes

Ik ga vanavond uit in de Kitkat in Berlijn, ik ben gewoon een beetje zenuwachtig

38 likes

Jullie zijn allemaal welkom! ( al is er niet zoveel plek in ons huisje haha)

2 likes

Voor de techno of het spicy gedeelte haha?

1 like

Allebei, maar we zien wel wat er gaat gebeuren en wat niet haha

2 likes

Say no more!! :airplane:

6 likes

Ik voel me weer oud, maar wat betekend apicy? (Ja heb al gegoogled)

1 like