Wat je even kwijt wil #65

Spicy dacht ik.

3 likes

Denk dat het een typefoutje is en spicy moest zijn. Kitkat is een club waar mensen in ondergoed/fetishgear rondlopen en seks in het openbaar hebben.

1 like

Ohhhh ik dacht dat het een vakterm was :sweat_smile: oh wacht ja dat klinkt wel als een echt erotisch feest. Kom je dan ook weer moeilijk binnen?

1 like

Ja er is wel een deurbeleid en een lange rij. Maar we gaan het gewoon proberen.

2 likes

Leuk!

2 likes

Ja

Ik post nog wel in het wayrw topic als ik er heen ga want dit is natuurlijk niet echt een affe look

25 likes

Ik kreeg onderstaand plaatje doorgestuurd en moest ff aan dit gesprek denken:

13 likes

Ik liep net naar de parkeergarage in hoog catherijne en je hebt daar bij de roltrappen zo’n fotohokje toch. Waren gewoon twee mensen aan het neuken daarin :joy::joy::joy: wat de fuck. Iedereen liep langs. Is maar een half gordijntje. Eerst zag je ze op elkaar zitten en daarna stonden ze en had die meid 1 voet op het krukje.

Echt wtf :joy:

24 likes

Hahahaha volgens mij moet ik inmiddels maar een sinaasappel gerelateerde titel krijgen nu :joy:

7 likes

Nou dat was dat
Het was bizar en overweldigend, ik kon er niet echt van genieten eigenlijk. Maar misschien de volgende keer wel als ik weet wat ik kan verwachten

6 likes

Buhhhh ik denk oorontsteking te hebben. Dit is echt sowieso +20 jaar geleden voor mij. Hoop zo dat dit over een week over is als ik naar Italië ga, want dit doet pijn. :smiling_face_with_tear:

1 like

Atm in Greece, wat is je favo eten :sunglasses::grin:?

2 likes

In de ochtend tiropita. Als snack oregano chips, die croisantjes gevuld met chocolade pasta of jam en creme. Als avond eten skordallia met vis , en de vis die mn neef maakt op de bbq met knoflook erin en olijfolie en citroen eroverheen , kalamaris gevuld met feta, en natuurlijk gyros en souvlaki. En als toetje gelakto boureko en loukoumades.

En natuurlijk frape of cafe fredo cappuchino.

14 likes

Omg ik heb dus net de laatste aflevering van het laatste seizoen van greys anatomy gekeken en ik haat de cliffhanger heel erg.

Ik heb na volgende week vakantie en mijn enige doel die week is de laatste 2 seizoenen bingen

3 likes

Een paar weken geleden op een evenement was er een stel dat in het wc-hokje naast mij seks had (waren van die hokjes die niet van het plafond tot grond afgesloten waren maar onder- en bovenin een open stuk hadden), dat vond ik al vrij openlijk maar dat is niets in vergelijking bij jouw verhaal. :joy:

3 likes

Ik voel me kut en ik heb zin om iets duurs te kopen of iets drastisch te veranderen aan mn uiterlijk maar ik weet niet wat :angry:

11 likes

Knip je haar kort, ik doe dat eens in de zoveel tijd als ik t aeer eens op mjjn heupen heb en het voelt zo heerlijk en groeit toch altijd wel terug!

1 like

Ik wil een dure braadpan kopen.

6 likes

Koop een ijsmachine

8 likes