Ik loop al weken met precies dezelfde vraag, maar aan de reacties te lezen heeft een zwembad waarschijnlijk een baan voor de slome zwemmers onder ons haha
Nog altijd minder vies dan het tmi topic
Ik sla deze even op.
Jup, same!! Zit ook echt te genieten hier. Vind het zo knus en gezellig dat onweer.
Same, mn levensdoel is om ooit een huis met veranda te hebben om te kunnen zitten en het weer te kijken
Meestal trekt het hier voorbij, maar nu opeens regen en gerommel, zit in de bijkeuken met de deur open en er komen allemaal buurtkatten schuilen
Ik kan niet slapen door het onweer, ik voel me net een kind. Hou ook mijn handen zo voor mijn oren als het hard gaat
Het was zo koddig, met zān allen beetje naar buiten kijken, tot er een vlieg binnenkomt, 1 kat vol aanvalt en de andere twee zich de tering schrikken en weg racen haha zo dom.
Ik heb echt altijd dat ik in de weken voor ik op vakantie ga nog zoveel extra geld uitgeef. Ik heb opeens allemaal dingen ānodigā voor de voor de vakantie. Echt zo van: O ik moet nog zonnebrand kopen, mān mascara is ook bijna op, misschien ook goed om een nieuwe fles shampoo mee te nemen, extra korte broekjes voor onder mn jurkjes zijn ook wel handig, misschien eens van die packing cubes proberen, hoezo zijn al mn paracetamol en diarreeremmers over de datum, misschien toch ook eens een thermometer kopen, van die trailrunners lijken me eigenlijk ook wel lekker lopen op vakantie, mān slippers zijn ook wel toe aan vervanging, het slotje voor mn backpack is nergens te vinden dus die heb ik ook nog nodig etc. etc.
Hahaha ja herkenbaar
Voordat ik naar duitsland ging had ik echt nog allemaal vitamines gekocht en shampoo en ondergoed, hier kopen vond ik allemaal te ingewikkeld
Haha ja en ook echt van die dingen waar ik blijkbaar prima al een hele tijd zonder kan maar als ik op vakantie ga lijkt het ineens onmogelijk om zonder te kunnen (okƩ dingen als een slotje voor je backpack is ook wel logisch dat ik zonder kan als ik niet wegga maar voor een heleboel dingen geldt dat niet).
Even naar de kapper nog, oh mijn wenkbrauwen laten doen is ook wel fijn, ik heb geen hoed is dat misschien handig, nieuwe spelletjes om mee te nemen is ook wel leuk⦠zo herkenbaar haha!
Heel erg herkenbaar. Ik ga nu naar duitsland om een nieuwe bodylotion en shampoo te kopen voor vakantie.
Sinds dat ik mijn nieuwe bril heb vind ik het echt leuk om make up met mijn bril te dragen en mijn outfit er ook een beetje bij te stylen enzo. Vind het echt leuk om me niet meer site voelen dat ik altijd maar mijn lenzen in moet hebben als ik er leuk uit wil zien
Ik heb gisteren een Demon Slayer Tamagotchi gekregen (echt vet leuk) en ik moest ineens denken aan een verhaal wat ik als kind heb gelezen, maar ik wist niet meer precies hoe of wat. Hele tijd over zitten malen maar nu heb ik het toch gevonden! Het was een verhaal in de Griezelbus 4 over een meester die werd opgegeten door de Tamagotchi van een leerling en toen opgesloten zat in dat ding. Heeft op de een of andere manier echt indruk op me gemaakt als kind dat ik dat nu nog weet :ā) En nu ben ik sterk aan het overwegen om zo naar de bieb te gaan om het boek te lenen zodat ik het nog eens kan lezen
Ik kreeg gisteren een plant, staat er op een kaartje bij, niet geschikt voor consumptie. Ah ja had nou echt zin om een monstera op te eten.
Ik heb vorige zomer wat griezelbussen die bij mijn ouders op zolder lagen opnieuw gelezen en ik kan het zeker aanraden
Lekker toch? Naast een geklutst eitje
Een vriendin is ongeneselijk ziek maar ze ging eigenlijk ontzettend goed de laatste maanden. Maar nu blijkt ze weer nieuwe uitzaaiingen te hebben en ben er helemaal naar en verdoofd van
Ik wil dit ook zo graag, maar heb gewoon geen brillenhoofd Zag ik er eentje die wel okƩ was en dan zou het 650 euro zijn inclusief glazen, ik wil gewoon een Ace& Tate van 150 euro Max ja.