Ahh vast wel! Volgens mij zou de bril die ik heb jou ook hartstikke goed staan! Die van mij is van Kylie Minogue haha kostte me ook iets van 400, maar ja ik ben dan ook zo blind als een vleermuis.
O zo herkenbaar. Ik koop altijd het halve kruidvat leeg en ook vaak kleding, terwijl ik juist minder kleding wil kopen en bewuster etc.
Normaal lukt dat, maar voor de vakantie heb ik altijd nog een extra zomerjurk nodig en twee korte broeken.
Uiteindelijk woon ik in 2 outfits die ik al jaren heb en sleep ik voor niks allerlei pillen en smeersels mee die ik niet nodig heb.
En ik leer er nooit van, want ik weet zeker dat ik week voor mijn volgende vakantie (gevoelsmatig) weer een maandsalaris kwijt ben aan dit soort dingen
Een monstera kan in theorie een vrucht krijgen die je op kunt eten, maar als ie niet rijp genoeg is kun je meteen door naar het ziekenhuis
Edit: Volgens mij krijgen de monstera’s die wij kopen geen vruchten maar ik denk dat daar de waarschuwing vandaan komt
“Ik wil m’n fiets, en als ik ‘m heb gooi ik hem in de gracht!”
Ik moet de bedden verschonen omdat de kinderen luizen hebben. Maar dat hoeft helemaal niet meer. En het is 30 graden binnen dus ik zweet me een ongeluk
Verkeerde topic
5x
Oh ja dat is inderdaad achterhaald. Gelukkig want m’n kind heeft ze denk ik 8 keer gehad. Sliep samen met haar in 1 bed destijds en zelf gelukkig nooit luizen gehad.
Wat een werk voor niks dan
Ik vraag me altijd af hoe Monica erover denkt. Of dat eigenlijk hetzelfde als Kai en z’n vriendin is en wijselijk haar mond houdt.
Sorry maar ik ga stuk om je autocorrect.
Hahaahahaha snel gefixt
Ja boeie het is ook maar gewoon een bed verschonen dus ik moet niet zo klagen. Maar ze hebben 2500 knuffels en ik had het echt 3 dagen terug nog gedaan
Waarom denk je bij Ikea meubels altijd “oh dat zet ik wel ff in elkaar” en ben je er vervolgens uren mee bezig
Ik zit in de trein naar Berlijn en het is heel chil qua ruimte enzo, maar ben het zitten al helemaal zat. Ben al heel vaak opgestaan, alle mensen om me heen blijven maar zitten.
Al superveel zin om straks de buurt te verkennen en kijken of ik nog dingen herken enzo.
Als je het leuk vindt om af te spreken met een forummer ben ik er ook
Gvd ik wou gaan sporten maar nu is de kat op me gaan liggen en nu kan ik niet meer opstaan
Hahaha, wij gaan morgen al afspreken
Wat leuk! Hoeveel dagen ga je? Zo een zin om weer eens te gaan.
De verrader sprong eraf zodra ik op post drukte