Wat je even kwijt wil #65

Ik heb zo’n geweldige marktkraam op de markt. Kwam er als klein kind al en nu dus nog steeds. Hij weet ook wie ik ben en we hebben praatjes over m’n werk en hij sponsort eten voor m’n werk.
Nou vandaag kocht ik het volgende voor 16 euro!
4 nectarines
2 kiwis
3 kanzi appels
14 bananen
3 mini komkommers
4 perziken
2 doosjes frambozen (moeten dit weekend op)
500 gram blauwe bessen
1 doosje cherry tomaten
1 rode paprika
2 courgette
200 gram champignons
1 prei
1 bloemkool
1 broccoli
2 citroen
1 limoen
4 tomaten
3 mango’s (die moeten vandaag wel op)

Ben helemaal blij weer, nu nog zorgen dat ik wat met die groenten maak.

45 likes

Eerlijk, ik maak nu ook alles behalve brood met mijn starter. En ik betaal nu met liefde 6 euro voor een brood ipv dat het mij een heel weekend kost.

2 likes

Ja ik zei vanmiddag ook al tegen een vriendin (het deeg gaf mij 25 minuten vrij om te bellen) dat ik nu vind dat die broden 20 euro per stuk moeten kosten

15 likes

Ik ben mijn laptop kwijt. Kunnen jullie alsjeblieft duimen dat hij weer boven water komt in de chaos? 🥹

10 likes

Hahaha, beetje late reactie maar dit werk deed ik als 18 jarige als vakantiebaan bij een bank. Niemand had zin natuurlijk om al die dooie mensen eruit te vissen enzo hahaaa. Maar die dossiers mochten dus idd allemaal in de shredder.

1 like

Je bent net verhuisd toch? Dan ligt vaak alles nog een beetje overal en nergens. Je laptop komt vast terug!

1 like

Ik ben op roadtrip met m’n vriend. Van Nederland naar België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en terug. Ik praat inmiddels al die talen doorelkaar heen :joy: wel een beetje trots op mezelf dat ik dit doe. Heb/had al een paar jaar rijangst, ook als bijrijder, maar het gaat zo goed! Evenals op vreemde plekken moeten slapen. Voelt echt als een overwinning dit.

52 likes

Wij willen natuurlijk wel een foto van het eindresultaat. Ik heb zelf nog nooit brood gebakken maar een vriend stuurde vol trots zijn zelfgebakken brood en ik dacht. Oke, ik ga ook enthousiast reageren want hij was heel blij. Maar het was gewoon zegmaar een hard bolletje en dan wat groter hahaha. Maar ik vond het heel aandoenlijk. En het lijkt me ook best lastig!

8 likes

Ja zal ik morgen doen maar ik ga echt huilen als het mislukt :joy:

4 likes

Ik wil opstap, maar hebben geen oppas :sob: heb nu echt ram slechte zin.

2 likes

Ik ben in een loophole beland over allerlei afgelegen eilandengroepen in Oceanië. Sommige landen bestaan echt uit allerlei kleine eilandjes en hebben in totaal nog geen 20.000 inwoners. En dan dreigen de eilanden ook nog te zinken in de oceaan en over 50-100 jaar gewoon niet meer te bestaan.

Zo’n gek idee dat daar ook gewoon hele samenlevingen zijn die straks ergens anders naar toe moeten omdat hun land is gezonken.

4 likes

Heb je deze toevallig ook al gezien? Heel bizar ja.

8 likes

:netherlands::netherlands::netherlands::netherlands::netherlands::netherlands:

9 likes

Jaa, deze kwam ook voorbij in mijn zoektocht. Ik heb zojuist alles gelezen over Tuvalu en ons eigen Foppe de Haan is daar gewoon trainer geweest van het Nationaal voetbalteam :rofl:

2 likes

Klopt inderdaad :blush: het stomme is dat ik me gewoon echt niet meer kan herinneren hoe en wanneer ik het heb ingepakt of meegenomen. En mijn vrienden ook niet.

Ga morgen eindelijk echt uitpakken dus hopelijk komt het dan boven water.

2 likes

Ik ben ooit naar een oefenwedstrijd van het Tuvalu-team in Nederland geweest. :joy: Konden niet echt voetballen.

4 likes

Hahaha, ze hebben ook uit maar 11.000 mensen om de beste spelers te selecteren dus dat verbaast me niks :sweat_smile: Maar dat ze in Nederland zijn geweest vind ik dan wel weel grappig!

1 like

Ik had vanavond een mega leuke gast aan de bar. Hij komt uit UK maar werkt als chef op een schip in NL. Hij vroeg om mijn insta dus nu volgen we elkaar. Alleen hij is helaas maar 1 dag in mijn woonplaats en verder woont hij in Amsterdam (ik in Friesland), dus dat is een beetje jammer haha

3 likes

Haha @SpeedOfSound @Krabsalade , haha grappig dat jullie het hierover hebben :joy: [persoonlijk verhaal over Tuvalu, weg]

4 likes

Oh ja die docu heb ik gezien destijds, haha grappig.

2 likes