Wat je even kwijt wil #65

Hahahaha omg nou vallen de puzzelstukjes in elkaar :joy::joy::joy::joy:

32 likes

Ik kom ineens Kaya Quintana op tiktok tegen. Was haar helemaal vergeten. Zij zat op het EGF toch?

Was zij trouwens niet van shit hit the fence? Memory unlocked hier haha

10 likes

Kom ook! Dan doen we grotere forummeet! Ik zit er t/m maandag. Paar vrienden sluiten aan vanuit Polen en dan rijd ik maandag met ze mee terug.

2 likes

@Fiets kom ook!!

5 likes

Oh zo leuk in Berlijn! Have fun @Chili ! En de rest haha.

Ik wil ook weer! Misschien ga in toch maar treintickets boeken voor september. Pak ik toch nog een héél klein beetje Berlijnse zomer mee.

4 likes

Ben voor het eerst met de trein en het bevalt heel goed(los van mijn geklaag van niet stil kunnen zitten, dan is de trein alsnog de beste optie)!
En jaaa, Berlijn in de zomer vind ik het allerleukst

1 like

Wist je niet met wie je afgesproken hebt? Is dit zo gevaarlijk als het klinkt?

We hebben elkaar op Instagram, maar ik hou niet altijd even goed bij wie wie van het forum is (en we spreken af op een openbare drukke plek in een stad met 3 miljoen mensen dus ik maak me geen zorgen maar thanks)

21 likes

OMG we hebben een woning toegewezen gekregen. Zo vet! Nu nog de financien rond krijgen en dan is het echt. Wel mega spannend en vraag mezelf af waar ik aan ga beginnen (iets met dubbele lasten :cold_sweat:) maar ook zin in!

97 likes

hahahaha ben blij dat meer mensen dit hebben
ik weet altijd dat iemand van het forum is maar wie? geen idee

11 likes

Ik vind dat moment altijd het leukst dat iemand iets in het foto topic zet maar dan met iets geblurd, maar dat ik een uur later de volledige foto op insta voorbij zie komen en dan denk AHA, DUS JIJ BENT HET

26 likes

Nouuuu ik dacht dat ik gek werd. Elke keer als ik in bed lag, hoorde ik de laminaatvloer, ben er al 3x uit geweest om te kijken, maar zag dan niets. En dan lag ik weer, hoorde ik het weer. Totdat ik wat zag lopen in de slaapkamer. Zat er een of andere kat in huis.:joy: Geen idee hoe die binnen is gekomen. Nou ja, mijn vriend weet nu iig dat ik niet gek ben.:+1:t3:

39 likes

Ik begin eind deze maand weer met werken na bijna 2 maanden niks doen i.v.m. de ziekte en het overlijden van pap. Heb er wel weer zin in, ben benieuwd wat ik aantref :grimacing: maar volgens mij hebben m’n collega’s me goed uit de brand geholpen. Voel me schuldig dat ik zo’n tijd niks heb gedaan maar ben mijn werkgever eeuwig dankbaar dat ze mij die ruimte zonder enig protest gegund hebben.

Nog anderhalve week om bij te tanken en ga nog lekker een paar dagen weg. Dat was al gepland maar de timing en omstandigheden hadden niet meer perfect kunnen zijn :beach_umbrella:

33 likes

Misschien wilde ze deze tea met je delen? Ik zou er zelf wel om kunnen gniffelen in ieder geval. (Ligt wel aan de situatie waarom je weg bent wellicht)

9 likes

Owh dan zou ik het wel karma vinden als iemand zo snel weggaat geloof ik. :sweat_smile: Maar kan me ook voorstellen als je daar niet op zit te wachten.
Hopelijk vind je snel iets naar je zin!

3 likes

Overheard in de Zara: “Ik koop het gewoon, investering in mezelf!”
Uit nieuwsgierigheid keek ik om om wat voor levensveranderend duur item het ging, parfum van €22,50 :joy:

11 likes

Voor sommige mensen is dit toch gewoon veel geld?

63 likes

Doet me denken aan m’n zwager toen ik zei dat ik aan het sparen was voor een nieuwe Xbox. ‘‘Zo’n ding kost toch maar €350,-? Waarom moet je daarvoor sparen?’’

OK :+1:

7 likes

Jezus jongens, ik vind het gewoon komisch dat je een generic Zara-parfum een investering in jezelf noemt, maar ik zal de volgende keer alle disclaimers over het niet beledigen van mensen met grote budgetten/kleine budgetten/zonder neus/met een parfumallergie/zonder Zara in hun stad/zonder handen om parfum mee te kunnen spuiten wel weer toevoegen

30 likes

Ik ben echt de meest basic persoon in de wereld, in tegenstelling tot wat mensen hier lijken te denken

2 likes