Wat je even kwijt wil #65

Het lijkt erop dat de persoon op wie ik al jarenlang een stille crush heb en van wie ik vaak fantaseer dat die single is, uit elkaar gaat en nu voelt het alsof ik dat het universum heb ingeslingerd. Ik geloof absoluut niet dat het zo werkt, maar ik voel me toch een beetje schuldig (manifesteren gone wrong :see_no_evil:).

7 likes

Heb eindelijk een dagje niks en rustig alles op mijn gemak doen en chillen, maar nu voel ik me onrustig en rot en kan ik nog niet ontspannen en hiervan genieten :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ik heb morgen mn eerste werkdag bij een nieuwe baan en ik ben nu al zo beroerd van de zenuwen

30 likes

Je bent niet alleen! Ik heb morgen ook m’n eerste werkdag en vind het ook retespannend. Succes🫶

22 likes

Thanks! Jij ook veel succes en plezier morgen!

3 likes

Lol ik ga nooit meer eten bestellen

6 likes

@arcobaleno hier nog een!

Succes morgen allebei!

3 likes

Ja echt super ranzig. Ik ben benieuwd wanneer ze daar wat aan gaan doen qua regelgeving.

1 like

Ingeschreven op m’n (binnen het budget) droom nieuwbouwproject en de kans is klein want veel mensen, maar ik hoop zó dat we over 2 jaar in dat huis wonen :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

27 likes

De main character vibes als een pont op je wacht als je aan komt fietsen :tipping_hand_woman:

13 likes

Ik heb net voor de tweede keer kennisgemaakt met mijn eventuele nieuwe au pair familie en het was zo leuk. We hebben taart gegeten, een spelletje gedaan en een boekje voorgelezen. Ik heb daar gewoon een eigen appartement en midden in de stad. Ik ben echt heel blij. Ik vind het alleen super kut dat ik nu tegen mijn huidige familie moet gaan zeggen dat ik wegga, dat vind ik echt super pijnlijk.

109 likes

Hoe was de fietstocht met je nieuwe baby brood

5 likes

Magisch

2 likes

Dit klinkt echt top! En voel je niet schuldig, als ik heel eerlijk ben vind ik ook niet dat zij een nieuwe au pair in huis moeten nemen totdat zij een aparte ruimte creëren. Dit ligt echt niet aan jou. Hoop dat je bij je nieuwe familie een hele toffe tijd tegemoet gaat! In welke buurt zit je dan?

25 likes

In Mitte! Dus gewoon lekker centraal

9 likes

Ik ga morgen met mijn opa naar de dokter en gelijk aangeven het thuis alleen niet meer gaat. Ik vind dat best lastig, gelukkig is hij zijn gehoorapparaat kwijt :joy:

21 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Geurkaarstopic

Zo fijn dat dit wel goed voelt! Hopelijk gaat het gesprek goed, maar ik denk wel dat ze het gaan begrijpen hoor! Je moet natuurlijk wel goed op je plek zitten.

3 likes

oh dat lijkt me echt moeilijk ja :pleading_face: sterkte met het gesprek!

2 likes

Die mensen hebben wel weer een nieuwe au pair, maar voor jou is dit (waarschijnlijk) een once in a life time beleving! Echt niet schuldig om voelen hoor en vooral doen wat beter voor jou is.

Succes met het gesprek! En denk maar zo: als ze stom reageren, bevestigt dat alleen maar weer dat je de juiste keuze hebt gemaakt

6 likes