Ik heb nu eindelijk officieel vakantie van mijn opleiding en het eerste wat ik dit weekend ga doen is bijslapen. Niet dat ik nu ook niks meer te doen heb want moet gewoon werken maar ik maak eindelijk geen belachelijk lange weken meer.
Ik heb de kinderen in mijn klas vandaag alles laten poetsen (tafels, laatjes, kasten, alle zooi). Is dat dan kinderarbeid of heb ik ze wat geleerd?
Dat het slim was weet ik, want nu hoef ik dat volgende week zelf niet meer te doen
Groot gelijk! Kwam een keer een hack voorbij op tiktok dat je alle kiddo’s een vochtig doekje moest geven en dan tijdje schoonmaken, wie het meest gore doekje had, had gewonnen.
Ik kreeg vorige week foto’s van de kinderopvang waarop mijn peuter druk bezig was met de was ophangen en het erf vegen. Jong geleerd is oud gedaan!
Goed voor de grote motoriek toch
Het is echt ongelofelijk hoe het nu met dit gezin gaat. Ze zouden rond 6 uur klaar zijn voor het eten dus ik heb dingen voorbereid, maar het is nu half 7 en er is nog niemand. Dus ik heb geappt, zijn ze bij de mac gaan eten. Leuk voor hun, maar ik heb nu geen eten en al dit werk voor niks gedaan
Extra blij voor je dat je hier weg gaat.
Kun je niet eten wat je hebt voorbereid?
Ja ik vind dat dus super ongemakkelijk om hun eten op te gaan eten als ze er niet bij zijn (dus als we niet samen eten). Ik heb alles nu in bakjes in de koelkast gedaan (wat ik had gesneden enzo) zodat we het morgen kunnen eten. Als het dan wel goed gaat.
Ik zei vanmiddag tegen een collega blabla wiens cavia is doder en toen keek ze me aan van huh? Ik heb heel hard volgehouden dat dat echt een bekend NL spreekwoord is, weet echt niet hoe het kan dat zij dat niet kent
Oh chips, ik ben net boos geworden op een bezorger en voel me nu schuldig maar hij is al weg. 🥹
Edit:
Sprintje getrokken naar beneden maar hij was al weg.
Kwam hij eten bezorgen?
Waarom was je boos
Ik zou morgen lekker zelf bij de mac gaan eten, joejoe
“Is Vlaams, ken je dat niet?” haha
Ik heb friet in de airfryer gegooid. De hele zak. Met vriendelijke groeten!
Goedzo meid, enjoy!
Nee, een pakketbezorger omdat hij het niet naar mijn deur wou brengen maar ik moet werken. Dus ik gooide de hoorn erop. En ja, ik weet dat dit kut is en voel me echt schuldig. Maar toen ik uiteindelijk toch een sprintje naar beneden trok was hij al weg.
Vandaag op de snelweg kwam er een waterhoen voo mijn auto. Ik probeerde hem nog te ontwijken maar dat lukte niet en stoppen was te gevaarlijk. Zo zielig, dit is me nog nooit gebeurd. Ik vind het echt verschrikkelijk, heb er de hele autorit om gehuild.
Ik heb echt een rotdag met slecht nieuws… Heeft iemand een tip wat te eten vanavond, beetje comfortfood achtig
Risotto vind ik altijd wel comfort food. Sterkte