De verse pasta’s van de Albert Heijn? Lekker makkelijk, veel opties, superlekker en ze zijn geloof ik ook nu in de bonus.
Die gnocchi met 5 kazensaus is iig wel mijn comfort meal, echt vies lekker is het.
En sterkte!
De verse pasta’s van de Albert Heijn? Lekker makkelijk, veel opties, superlekker en ze zijn geloof ik ook nu in de bonus.
Die gnocchi met 5 kazensaus is iig wel mijn comfort meal, echt vies lekker is het.
En sterkte!
Ik eet vanavond nachos todos, echt ultiem comfortfood!
en @anon81378386 @lisaanna Dankjewel Had gehoopt een baan te hebben, maar dat gaat dus nu op het laatste moment helaas niet door
En had ik maar een Albert Heijn in de buurt, haalde vroeger inderdaad die pasta’s en maaltijdsalades en die mis ik nu
Risotto en nacho’s zijn goede tips (waarom ook niet gewoon allebei), ik ga eens naar de supermarkt, bedankt!
Hmmm stom!! Ik vind ramen of andere lekker zoute warme bouillon echt comfortfood
Mijn comfortfood is gewoon chips, friet en chocola (niet perse tegelijk, goed afwisselen tussen zoet en hartig)
alle taartjes overal
liters ijskoffie
patatje oorlog (maar zul je daar wel niet hebben)
lasagne met zalm
wel stom nieuws
Wat?! Jeetje wat heftig, ben je dan 2 jaar volledig blind? Dan kan je denk ik niet meer alleen wonen? Jeetje wat zal er veel op je afkomen en wat een shock moet dat inderdaad zijn.
Schrijf zoveel je wilt! Wat een heftig telefoontje zeg
Jeetje wat vreselijk allemaal, ik kan me voorstellen dat je nu heel veel vragen hebt. Ik kan de highlights wel naar je spraakmemo’en elke avond heel veel sterkte
Wat een heftig nieuws zeg. Niet meer dan logisch dat je op je kamer zit, het is niet niks om dit te moeten verwerken en dat moet je op je eigen manier doen!
Heel veel succes. Dit is ook behoorlijk pittig nieuws om zo maar even te verteren en het is aan niemand anders om te bepalen hoe jij hiermee omgaat.
Hier hoef je toch geen sorry voor te zeggen, wat een heftig nieuws . Heel veel moed, ik duim dat je bloedtesten goed zijn, de behandeling werkt, en je dit allemaal een plaats kan geven
.
Same. Alles waar ik niet zelf moeite voor hoef te doen iig
@desecretaris omg wat erg, sterkte!
Wat heftig lieverd! Als ik wat voor je kan doen op dit moment of een later moment let me know
Heb je nog wel een ander moment met de arts om er over te praten? En misschien van te voren vragen en zorgen die je hebt op papier zetten?
Ik ben echt losgegaan in de Appie qua groente en fruit, gisteravond thuisgekomen van 10 dagen festival. Zoals verwacht echt een aanslag op m’n lijf, ik heb echt een bierbuik gekregen
Jee wat heftig zeg, heel veel sterkte gewenst
Wat verschrikkelijk Heel veel sterkte voor jou!
Wow heftig. Heel veel sterkte en ook voor de tijd die nog komen gaat.
Ben verder echt zo slecht in de goede woorden vinden altijd met dit soort dingen, sorry. :’)
Kan me voorstellen dat je hier even van moet bijkomen. Heel veel sterkte komende tijd en hopelijk slaat de behandeling aan
Komt goed kut