Wat je even kwijt wil #65

Ik ben best wel verdrietig en weet het ook even niet meer.
Begin van mijn vakantie mijn puppy opgehaald, super leuk. Beetje lastige emo week gehad maar prima doorgekomen. Begon net van mijn vakantie te genieten, tot op woensdagavond mijn stiefvader is opgehaald door de ambulance. Hij heeft meerdere omleidingen nodig en zal pas volgende week worden geopereerd in een ziekenhuis hier verder weg. Gelukkig gaat het nu wel goed met hem.
Ik kan heel slecht omgaan met zieke mensen, ben altijd heel erg bang om mensen te verliezen dat is dan ook het enige waar ik aan kan denken. Tegen ziekenhuizen kan ik ook niet, word daar heel naar van en kan tegen heel die omgeving van een ziekenhuis niet. Wat dus heeft gemaakt dat ik vandaag pas ben langs geweest. Aan de ene kant vind ik dat egoĂŻstisch van mezelf maar ik kan dat anders niet. Nu met een puppy van 10 weken is dat ook heel lastig. Ik heb niet veel mensen in mijn omgeving en vind dat ook bezwaarlijk om te moeten vragen om op mijn puppy te passen.

Volgende week heb ik nog vakantie maar zo voelt dat niet. Dat gaat een hele moeilijke week zijn. En ik kan ook niet zoveel bij mijn moeder zijn als ik zou willen of iets voor haar doen. Haar hond is niet zo een makkelijke dus die kan niet zomaar met mijn puppy(waren we langzaam aan het opbouwen).
Daarna moet ik weer gaan werken, nu had ik nog wel voor drie weken ingepland om wat minder te werken en voornamelijk thuis maar ik zie er nu al tegenop. Kan mijn hond ook niet bij mijn moeder achterlaten op deze manier als ik toch naar afspraken zou moeten gaan.

Kortom ik maak mij om heel veel dingen zorgen en heb weinig mensen met wie ik dit kan delen

7 likes

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar een oppas huren misschien een idee en anders misschien een oproepje in een facebook groep/Next door.

Heel veel sterkte. :yellow_heart:

4 likes

Omg de groepschat van mijn flat is echt wild. De laatste dagen zijn er best wat nieuwe buren toegevoegd en eerst waren de berichten heel leuk zo van “welkom welkom” maar daarna sloeg het om omdat er dus een soort “hit and run” heeft plaatsgevonden tussen de buren, er dikke lekkages zijn, klachten rondom de eindafrekening en berichten dat er kelderboxen zijn opengebroken. Ik vraag me echt af wat die nieuwe buren nu denken en of ze er spijt van hebben omg :sob::joy:

10 likes

Mijn God ik ben zĂł doorweekt :joy::joy:

Ik heb net weer afgesproken met mn oude collegas van nespresso. Ik zou echt een moord doen om weer ergens te werken met zulke leuke mensen. Ik ben daar nu al 3 jaar weg maar ik spreek sommige nog heel vaak en zie ze allemaal wel 1 a 2x per jaar.

6 likes

Zou je daar niet terug kunnen gaan werken?

1 like

Nee heel die groep is daar ook weg dus het is er niet meer zo leuk nu helaas.

3 likes

@Lidcactus , of misschien is Oopoeh nog een optie voor je? Iets betaalbaarder en zo ben ik zelf de puppy tijd doorgekomen, was erg fijn.

Heel erg veel sterkte! :four_leaf_clover:

2 likes

Wat is een tosti toch fantastisch lekker na een avondje wijn drinken :heart:

10 likes

Wat een rotsituatie. Misschien zijn dit twee opties:

Pawshake en verhuisdieren (die laatste is niet alleen voor herplaatsing maar ook voor uitlaten/oppas).

Allemaal particulieren die het leuk vinden om voor dieren te zorgen en ook niet altijd de hoofdprijs vragen. Misschien zit daar iets tussen wat je wat lucht kan geven.

6 likes

Ik ben normaal iemand die gevoelens best wel voor zichzelf houdt, maar rouw doet echt rare dingen met je. Alleen al in de laatste week heb ik gehuild in een volle lunchroom, in de trein, op de dansvloer met fucking YMCA van the village people als soundtrack.

14 likes

Huisartsenpost bellen? Geen idee wat er nu nog geregeld kan worden, maar misschien kan er iemand naar kijken?

3 likes

Nee sorry dit is echt slecht advies. Hopelijk zet het niet door @Friemel !

20 likes

Waarom? Omdat het te kort vooraf is?

1 like

Omdat huisartsenpost daar niet voor bedoeld is.

20 likes

Ah oke

Mijn ouders komen zo langs en ineens lukte het me wel om mijn woning schoon te maken. Ik word langzaam mijn moeder die altijd een schoonmaak woede kreeg als er visite kwam.

4 likes

Dit en je kan niet veel in het begin van een bijholteontsteking! Goed veel paracetamol slikken en eventueel een xylo neusspray meenemen om de klachten te verlichten.

4 likes

Huisartsenpost is voor acute zaken die niet kunnen wachten tot na het weekend of de volgende dag bij je eigen huisarts.

5 likes

Ja ik zie ook nu dat ik te snel heb gelezen en dat het overmorgen ipv morgen is. Hehe. Maar weer wat geleerd. Don’t worry, ik bel ze niet voor elke scheet

4 likes