Ik heb zoveel zin om de barbiefilm te gaan zien.
Ja hiervoor kun je in het vervolg beter naar de drogist gaan. Daar hebben ze ook gewoon huismerk xylometazoline, scheelt zo 3 euro met Otrivin en precies hetzelfde spul.
Helemaal terecht ook, bijholteontsteking is heel naar! Hopelijk staat het je vakantie niet in de weg, fijne vakantie alvast
Nee met xylo verkopen ze nergens in een supermarkt
Mijn kater duurt al 2 dagen en ik moet nu 1,5u treinen naar een feestje . Maar vrijdagavond was wel heel leuk en om 4u snachts nog een duik genomen in de zee
Nee op veel plekken niet meer omdat ze vaak geen gediplomeerd personeel hebben, moeten een drogisterijdiploma hebben. AH had bijv een tablet hangen maar dat mocht niet meer, zijn wel bezig met wetgeving om dit weer mogelijk te maken maar volgens mij loopt dat nog/niet door de eerste kamer
Ahhh dus dan verschilt het echt per winkel/vestiging. Mogen ze dan ook geen PCM meer verkopen?
Durf zo niet te zeggen of dat AV of UAD is, verschilt per middel afhankelijk van de categorie waarin het valt. Vermoed dat paracetamol UAD is, zoutoplossing is bijv AV
Net zoals in België vind dat zoiets geks
PCM vind ik in elke supermarkt, zelfs aldi en lidl, maar xylo neusspray heb ik lokaal nog niet gespot…
Mijn vriend is een dag weg met kind en ik heb nu een dag voor mezelf en heb bedacht dat ik op zou gaan ruimen.
Maar ik kom overal zoveel zooi en onafgemaakte klussen tegen dat het me allemaal overweldigd en ik weet niet waar te beginnen. Vooral de zooi achter de schotten op zolder is vreselijk (ik moest daar zijn om iets te pakken voor kamperen). Bah. Het liefst nam ik een week vrij en huurde ik een aanhangwagen en een opruimcoach in. Maar heb niet genoeg vrije dagen en wil geen wildvreemde blije marie kondo in mijn huis.
Dus nu loop ik als een kip zonder kop halve dingen te doen.
En ik ben een halve dag en 3 huilbuien en 3 sigaretten verder (vraag me niet waarom maar heb ineens een pakje gekocht en gelijk weer weggetyft).
Sorry voor mijn dagboekrant, maar ik voel me ff vreslijk kut.
O in Tilburg echt nergens (ik ben regelmatig om 21:55 nog naar een ah of jumbo gefietst maar nooit tegengekomen helaas)
Ik had net de maast gare droom ooit en het forum was ook betrokken.
Kennelijk had ik twee gorilla’s als huisdier genomen maar ik kon er niet goed voor zorgen en was ook bang voor ze dus ging ik ze weggeven aan een buurman. En ik zat in een app groep met forummers waar iedereen ruzie met elkaar ging maken. Gezellig!
Ik zit in de trein van Rotterdam centraal, en hoorde iemand over een veenmol praten
Deze dag lijkt echt eindeloos te duren om de een of andere reden. En heb ook best veel gedaan al.
Mijn uberchauffeur spreekt Nederlands heeft 12 jaar in Deventer gewoond. Wat een schat
Ik ben in een instagramad getrapt van HiSmile.
En mijn tanden lijken dus echt witter nu! Dont care of het optisch bedrog is of niet, moet er gewoon aan wennen haha
Nu wil ik dit ooook zocht laatst naar Crest White Strips maar kon het niet vinden.
Oei ik heb net een beetje wijn geknoeid op het babydekentje dat ik aan het haken ben