Wat je even kwijt wil #65

Een paar keer? Hoe kan dat dan? Is ie bij jou weer geheeld en daarna opnieuw gebarsten? Het kan gewoon dat het nooit meer geneest nadat het gebarsten is namelijk.

Ik ben maaaanden erna bij de KNO-arts geweest omdat ik minder goed hoorde in dat oor, die heeft een gaatje geconstateerd. Ik mag bijvoorbeeld niet meer duiken door dat gaatje in mijn trommelvlies en ik hoor dus minder door dat oor.

3 likes

Ja, meestal als je een gaatje krijgt in je trommelvlies herstelt dat weer vanzelf.

Wel vervelend zeg dat je er nog last van hebt en dus ook minder hoort erdoor.

3 likes

De film What’s your number staat op Netflix en ik voel me weer helemaal 16, zo leuk!

ja ik weet, slutshaming blabla, maar ik vind Chris Evans hierin zo leukkkk

3 likes

Omg ik zie door in te zoomen nu pas dat dit geen hartjes op een rotsblok zijn, maar mensen die elkaar een knuffel geven :joy:

Veel beterschap! Ik hoop dat je gauw opknapt :mending_heart:

6 likes

Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte :hugs:

1 like

Of videocamera’s :disguised_face:

18 likes

Ik heb vandaag echt een gare dag. Vanochtend bord kapot laten vallen en twee krasjes op mijn nieuwe vloer (gelukkig zie je het niet mega goed), vanavond flesje water om laten vallen in bed maar gelukkig wel twee tickets voor een evenement gewonnen. :partying_face: Verzacht het leed een klein beetje.

2 likes

Ik voel me al sinds zondag zo ziek en ik weet niet wat het is. Heel misselijk, hoofd en nekpijn. Begin haast te denken dat het overspanning is, maar als dat klopt dan ben ik echt fucked, want voorlopig zit ik nog in de situatie wat mij stress geeft :frowning:

3 likes

Waarschijnlijk overdreven van mij hoor maar heb je last van een stijve nek? Kun je je kin nog op je borst doen? Door de combinatie van symptomen schoot even meningitis door mijn hoofd namelijk.

4 likes

Ja dat lukt gelukkig wel, bedankt voor het checken :heart: De hoofdpijn is vooral achter onder mijn hoofd. Hele rare plek voor mij, “normaal” is het ergens anders

2 likes

Ik heb ook altijd daar pijn als ik veel stress heb, het is of dat of zo’n gevoel alsof iemand een riem net iets te strak om je hoofd heeft gebonden. Een massage is een goed idee!

1 like

Dacht dat ik mijn outrageous outfitje voor Trixie Mattel had gevonden maar het is wel heeeeel kort. Enerzijds denk ik, yolo the drag queens don’t care. Anderzijds stel ik me voor dat iedereen toch heel beschaafd gekleed en ik binnenstap met mijn billen bloot en glitters overal lol. Mss toch kijken of een mini shortje of panty’s het aanvaardbaarder maakt

5 likes

Ik was naar Trixie en Katya vorig jaar en er waren echt heel extravagant geklede (en ook vrij blote) mensen, gewoon doen.

4 likes

@monkeyslut @kika ja goed idee, er is eentje waar ik al een tijdje een sessie bij wil boeken

2 likes

Heb zo goed als niet geslapen en moet over een uurtje in de auto zitten naar het vliegveld. Hopelijk is dit geen voorbode voor mijn nachtrust op vakantie de komende 5 dagen :grimacing:

Wanneer je in een stille bus zit waar iedereen nog even overdenkt waarom ze ook alweer gingen lopen? M’n hele lichaam doet pijn, maar let’s go! Dag 2!

56 likes

De hoeveelheid naar alcohol meurende 20jarige bro’s is eindeloos op de luchthaven :smiling_face_with_tear:. Zou het van gisteren zijn of hebben ze vanmorgen al gedronken :thinking:

1 like

Als je 20 bent dan is het waarschijnlijk van zowel gisteravond als net. Sterkte daar haha.

Ik ben zo onrustig de laatste dagen. Binnenkort ga ik verhuizen en werk was de laatste tijd een pauze van al het geregel, maar ook daar is het nu zĂł druk dat ik blij ben als deze week voorbij is en ik me op andere dingen kan focussen.

3 likes

Ik heb buikgriep en ik heb me echt jaren niet zo beroerd gevoeld, mijn God. Het helpt ook niet dat ik steeds de afweging maak “kan ik alweer voor de baby zorgen of moet mijn man alles blijven doen”. Gelukkig hebben we vakantie

2 likes

Ik voer de laatste tijd vogels in mijn tuin en een merel vlucht niet meer weg voor mij. Toegeven hij is ook de grootste vreetzak van de vogels. Zodra er voer is dendert hij erop af. En meestal vliegt hij weg met nog voer rondom zijn bek.

9 likes