Rode wijn? Heb je witte wijn? Ze zeggen dat je dat er dan over moet doen om het te verwijderen
Oh nee hoor, gewoon naar Piece of Cake gaan
Het was een klein beetje witte wijn op donkere wol dus dat zal er wel uitgaan bij het blokken!
Bij Jumbo en Kruidvat sowiesoa
Ik had laatst een high tea in fort 4 en daar kreeg je ook allemaal verse ingredienten zoals munt, citroen , gember en kaneel stokjes enzo. Vondik veel chiller dan van die gore theezakjes . Plus het etenwas echt goed.
Ik ging vandaag op een roadtrip met mijn boomer vader en ik ben 10 jaar ouder geworden door zijn rijgedrag. Hij is echt de man die ik zit te vervloeken als ik er achter rijd. Richtingaanwijzer? Kent ie niet, gas geven als het stoplicht op rood staan is altijd een goed idee en het lag allemaal aan de rest.
Ik ben net terug uit Brighton waar ik was voor een bruiloft. Zit foto’s terug te kijken, en het is zo jammer dat ik geen foto kan delen van de liftselfie van mij en m’n vriend op weg naar het hotel ontbijt de morning after. Hij lijkt sprekend op die ene foto van Martijn Krabbé die een nacht heeft doorgehaald hahaha
Ik ben niet dik. Ik ben gewoon een grote muggenbult
Ah joh, no problemo. Gun haar ook wat
Voor de liefhebbers, ik heb m met toestemming op m’n instastories gepost. Ik vind ‘m zelf echt sprekend dus hopelijk vinden jullie ‘m ook lijken.
Ben je al eens bij Waldorf in Amsterdam geweest? Persoonlijk is dat m’n favoriet! De decoratie is echt geweldig en ook de smaken (zelfs vega!) zijn heerlijk.
Amstel hotel vond ik een tegenvaller, sandwiches waren droog en geen bijzondere smaakcombinaties.
Duchess was ook lekker!
Hahahaha je hebt gelijk!!
Oh hij is weer verwijderd denk ik? Jammer
Ik kom echt nooit BNers tegen (of ik herken ze gewoon niet), maar zat toch uitgerekend vandaag in hetzelfde bakkerijtje een koffie te drinken als Tim Hofman. Grappig.
En was hij de wereld aan het redden. Of zat hij diep in zn telefoon.
Hahaha. Hij zat gewoon lekker te kletsen. Maar wie weet redt hij op die manier de wereld?
Hahahaha, ik heb zo’n app waarmee je kunt zien wie je ontvolgd heeft op Insta. Dus ik checken, blijkt het m’n MOEDER te zijn. Wtf mam, so rude
I love Rutte?
Thag life?
Een lelijke schoen op zijn bil?
Tramp stamp?
Play bunny logo?