Wat je even kwijt wil #65

Stuk

Woah bring the big guns out :exploding_head: :hot_face:

5 likes

Wel echt lillek

23 likes

@Luzarl lees net pas het hele drama van je au-pair gezin, wat kut zeg. Zit je al bij je nieuwe gezin?

1 like

Vanaf vanmiddag :smiling_face_with_three_hearts: ik durfde ze eerst niet te appen omdat ik bang was dat zij schrokken van het feit dat ik eruit was gezet, maar ze zijn juist super behulpzaam en ik mocht zelfs gisteravond al komen als dat nodig was geweest. Ik heb er heel veel zin in. Thanks!

113 likes

Wat een fijn nieuws! Heel veel plezier gewenst en hoop voor je dat alles nu gewoon goed gaat :grin:

4 likes

Wow wat lief! Dat is heeeel anders dan die vorige

2 likes

Deze sexy foto al gezien?

14 likes

Wat heeft hij enge handen zo

7 likes

Sheehz hoe erg kan een tatoeage niet bij iemand staan zeg hahaha

7 likes

Wat ontzettend fijn en wat een groot verschil met de eerste! Heeft die vrouw je daarna nog geappt toen haar woede gezakt was? Echt schandalig hoe ze je behandeld heeft.

1 like

Nee ik heb zelf nog een berichtje gestuurd met waar mn vieze was lag, waar de sleutel lag enz en iets van I wish you all the best en thanks en toen stuurde ze terug: good luck
Ik denk dat ze zich wel schaamt als ze het terugleest hoor eigenlijk.

3 likes

En terecht hoor. Wat een sneue mensen.

4 likes

Wordt na de verkiezingen nog afkicken voor jou zonder Hugo

Kut ik heb me verstapt nu heb ik mijn enkel verstuikt denk ik, doet echt pijn

Ik hoop het, echt belachelijk om jou als jonge vrouw op straat te zetten in een land waar je niet vandaan komt. Echt wtf. Vraag me af wat haar man hiervan vindt.
Maargoed fijn dat dit allemaal in het verleden ligt en je nu in een leuk gezin komt!

5 likes

Weekendje tattoo workshop met de boyzzz

1 like

Nee hoor, staat er nog. Hij is te mooi om te verwijderen. Heb er gelijk een nieuwe sticker bij.

2 likes

Wat gek, ik zie geen story bij jou om op te klikken!

2 likes

Ik ook niet :cry:

1 like