Misschien zijn we geblokt op de stories!
Nou ja jeetje, vorige week met 2 man ruim €40 betaald en ze waren ze kruiden vergeten voor de friet en m’n mckroket.
Ik zag ook geen story.
@ZusjevanJoost misschien heeft ze ons verwijderd omdat ze onze handen niet mooi vind.
Haha nee hoor, jullie kijken denk ik op het verkeerde account (staat op mijn snack account). @Espoir
Ik blok alleen matige mannen.
Is er een snack account omg.
Hell of a ride om de foto te vinden, maar het was het 100% waard
Ik ken alleen dr nudes account.
Haha ja ik post bijna niet meer zoals vroeger, vooral stories eigenlijk. (Snackdetectives).
Mijn andere account gebruik ik vooral om mensen te volgen, vergeet daar altijd foto’s te posten.
Bunnyslipje is m’n OnlyFans idd.
Hahahaha ik snap de vergelijking wel. Wat grappig ok nu een beeld bij jou te hebben!
Ik volg je niet maar heb even gegluurd haha.
Ja ik vond deze film vroeger zo indrukwekkend, heeft echt indruk op me gemaakt. Ik ga ‘m ook weer eens opnieuw kijken!
Waar is de film nu te zien? Heb laatst gezocht maar toen leek het niet te zien in NL.
Och man echt dat verhaal/die film had inderdaad zoveel indruk gemaakt toen ik 15 was! Ik zou het ook wel eens willen weer lezen/zien, maar niet echt een aanrader dus?
Ik maak haakpatronen en zag net dat iemand een gemaakte knuffel van mijn patroon heeft verkocht op een markt en vind dat zo leuk.
Haha ja die haal ik ook weleens door elkaar qua roze kleurtje!
Het is hoe dan ook geen compliment sgat.
Waarom is de Insta van de Teletubbies zo leuk? Ik wil NU Tubby Custard en Tubby Toast, want het ziet er te lekker uit.
Ik vind juist de hele man-in-pak-look niet bij hem passen, nu ik dit zo zie vind ik casual echt veel meer bij hem passen
Na mijn mini gastric bypass afgelopen december iets meer dan 45 kilo afgevallen, maar EINDELIJK onder die mijlpaal
-aangepast door moderator-
Maar dit is toch niet casual maar een sportoutfit. Ik vind hem juist een type voor gewoon een spijkerbroek en t shirt of blouse.
Pff echt blij dat ik zoek mijn telefoon op mn ipad heb ingesteld. Dan kun je zien waar die is, hoeveel %batterij en 5 minuten een alarm laten afgaan etc. Zat het hele huis door te zoeken toen ik me bedacht dat ik het via de ipad waarschijnlijk kan vinden. Hij lag in de garage onder een container smh.