Ik ben klaar met het herlezen van de hele Wiccareeks plus het laatste boek dat ik nooit als tiener had gelezen. Ik mis het al Wel voor het eerst eens mijn goodreadsgoal ruim op tijd gehaald lol
Donderdagavond ga ik voor het eerst sinds mijn vriend iets meer dan een maand terug is verhuisd bij hem langs voor een lang weekend, maar vanochtend ben ik wakker geworden met een fikse verkoudheid en verhoging en ik weet niet wat ik moet doen. We hebben een supermooi hotel geboekt en ik kijk er zo naar uit!
De laatste keer dat ik me zo belabberd voelde was in 2017, toen was ik ook koortsig en ging het binnen een paar dagen voorbij, maar ik weet echt niet wat wijsheid is - of ik het nu gelijk maar moet annuleren, of moet kopen op een flitsherstel. Niemand in mijn omgeving is ziek en ik heb zelfs een coronatest gedaan die negatief was, dus ik hoop dat dit gewoon vermoeidheid is. Iemand tips om heeel snel beter te worden??? Ik lig sinds vanochtend in bed, neem elke vier uur de ene keer paracetamol 1 g en de andere keer ibuprofen 400 mg, ben braaf aan het drinken en heb ook een beetje ontbeten en geluncht. Echt pfff waarom NU???
Tot hoe lang van te voren kan je kosteloos annuleren. Als het 24 uur is misschien even tot morgen aankijken en dan beslissen? Wel rot zeg, hopelijk voel je je gauw beter.
Ik weet niet of je moet vliegen, maar als je moet vliegen zou ik het niet doen met een fikse verkoudheid omdat je trommelvliezen dan kunnen knappen door de druk (is mij mij gebeurd).
Heb je gember in huis? Gemberthee biedt mij meestal wel wat verlichting en verzacht vooral mijn keelpijn als ik verkouden ben
Gefeliciteerd!
Mag ik vragen hoe de gastric bevalt -naast je gewicht verlies-. Hoor vaak negatieve verhalen, de laatste tijd zit ik toch te twijfelen.
Dankjewel! Eerlijk, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Vrijwel pijnloos gebleven na de operatie en langzaamaan kan ik ook eigenlijk alles wel eten en drinken, alleen een kleinere hoeveelheid. De mensen die op dezelfde dag geopereerd zijn, hoor ik ook praktisch geen klachten over! Laat maar weten als je meer wil weten
Je mag mij ook altijd een DM sturen als je vragen hebt!
Ik hoef gelukkig niet te vliegen, het is maar drie uur met de trein! Wat superkut dat jou is overkomen zeg, klinkt echt verschrikkelijk.
Iedereen bedankt voor de tips. Ik ga alles proberen.
@Ohappyday wat vreselijk. Heel erg veel sterkte.
ik heb dit ook een paar keer gehad maar zo heftig vond ik het eigenlijk niet (afgezien van de pijn want die was wel intens). maar heb niet het idee dat ik er blijvende schade aan heb overgehouden ofzo
Een paar keer? Hoe kan dat dan? Is ie bij jou weer geheeld en daarna opnieuw gebarsten? Het kan gewoon dat het nooit meer geneest nadat het gebarsten is namelijk.
Ik ben maaaanden erna bij de KNO-arts geweest omdat ik minder goed hoorde in dat oor, die heeft een gaatje geconstateerd. Ik mag bijvoorbeeld niet meer duiken door dat gaatje in mijn trommelvlies en ik hoor dus minder door dat oor.
Ja, meestal als je een gaatje krijgt in je trommelvlies herstelt dat weer vanzelf.
Wel vervelend zeg dat je er nog last van hebt en dus ook minder hoort erdoor.
De film What’s your number staat op Netflix en ik voel me weer helemaal 16, zo leuk!
ja ik weet, slutshaming blabla, maar ik vind Chris Evans hierin zo leukkkk
Omg ik zie door in te zoomen nu pas dat dit geen hartjes op een rotsblok zijn, maar mensen die elkaar een knuffel geven
Veel beterschap! Ik hoop dat je gauw opknapt
Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte
Of videocamera’s
Ik heb vandaag echt een gare dag. Vanochtend bord kapot laten vallen en twee krasjes op mijn nieuwe vloer (gelukkig zie je het niet mega goed), vanavond flesje water om laten vallen in bed maar gelukkig wel twee tickets voor een evenement gewonnen. Verzacht het leed een klein beetje.
Ik voel me al sinds zondag zo ziek en ik weet niet wat het is. Heel misselijk, hoofd en nekpijn. Begin haast te denken dat het overspanning is, maar als dat klopt dan ben ik echt fucked, want voorlopig zit ik nog in de situatie wat mij stress geeft
Waarschijnlijk overdreven van mij hoor maar heb je last van een stijve nek? Kun je je kin nog op je borst doen? Door de combinatie van symptomen schoot even meningitis door mijn hoofd namelijk.
Ja dat lukt gelukkig wel, bedankt voor het checken De hoofdpijn is vooral achter onder mijn hoofd. Hele rare plek voor mij, “normaal” is het ergens anders