Wat je even kwijt wil #65

Het staat ook op vtmgo, misschien kan je dat vanuit Nederland ook bekijken ? Doe er je voordeel mee :grinning:

1 like

Ik gil nu stopt mn teamleader die nog geen jaar hier werkt. Top bedrijf.

5 likes

Ik vraag me echt zo af hoe dat bedrijf nog bestaat

2 likes

Oohh ja dit keek ik ook! En daarna kwam ingang oost :joy:

1 like

Ik ook hahaha.

2 likes

Achteraf gezien denk ik dat er een derde was die dood is gegaan, de andere twee zijn in de dagen daarna wel gaan vliegen en verdwenen. Die dood was was heel erg uitgemergeld en toch wel kleiner dan die twee anderen (heb ik geconcludeerd met de foto’s die ik had gemaakt van ze).

2 likes

Ik zie de laatste tijd echt zoveel mensen die de geboorte van hun kind aankondingen op… strava?! Echt, waarom?

8 likes

Huh gaan ze dan fietsen in de vorm van een uterus ofzo?

11 likes

Hahha, dat zou ik wel kunnen waarderen. Nee dingen zoals ‘Eerste fietstochtje als vader!’, ‘Eerste wandeling met Semm’, en dan een rondje van 100 meter met drie foto’s van de kinderwagen.

Maar goed, ik snap dat je trots bent en dan blijkbaar elk mogelijk kanaal wilt gebruiken om te laten weten dat je een baby hebt.

4 likes

Ah, had ik mijn horloge maar aangezet tijdens de bevalling, flinke sportieve prestatie denk ik.

19 likes

Oh haha ik las verkeerd ik dacht zwangerschap aankondigen

4 likes

Ik dacht dat dit een afko was voor strand vakantie.

49 likes

Wat super fijn! Gefeliciteerd :partying_face:

3 likes

Ik ben aan het klussen/verhuizen maar onze hond was vandaag ineens heel erg van slag door alles… Dus mijn vriend heeft ons gepusht om naar huis te gaan dus nu liggen hond en ik lekker in alle rust te chillen op bed terwijl mijn vriend de vloer aan het leggen is :tipping_hand_woman:t2:

8 likes

Ik had m’n sporthorloge om maar viel me vies tegen hoeveel calorieën ik verbrand had volgens het ding :joy:

8 likes

Ik wil al de heledag heel erg graag een dutje doen.

1 like

Mijn PMS de afgelopen 10 dagen was echt intens. Angstig, gespannen, continu huilen, jeetje. Zo blij dat ik ongesteld ben en me langzaamaan terug mezelf begin te voelen :smile:.

3 likes

Same girl, same.

2 likes

Haha, ja echt balen. Heb het moment terug zitten zoeken op m’n Apple Watch… maar tis dat ik nog weet wanneer ik beviel, anders was het echt niet terug te zien :joy:

3 likes

Tikkie van €200 sturen en blokken

31 likes