Ik heb ook altijd daar pijn als ik veel stress heb, het is of dat of zo’n gevoel alsof iemand een riem net iets te strak om je hoofd heeft gebonden. Een massage is een goed idee!
Dacht dat ik mijn outrageous outfitje voor Trixie Mattel had gevonden maar het is wel heeeeel kort. Enerzijds denk ik, yolo the drag queens don’t care. Anderzijds stel ik me voor dat iedereen toch heel beschaafd gekleed en ik binnenstap met mijn billen bloot en glitters overal lol. Mss toch kijken of een mini shortje of panty’s het aanvaardbaarder maakt
Ik was naar Trixie en Katya vorig jaar en er waren echt heel extravagant geklede (en ook vrij blote) mensen, gewoon doen.
@monkeyslut @kika ja goed idee, er is eentje waar ik al een tijdje een sessie bij wil boeken
Heb zo goed als niet geslapen en moet over een uurtje in de auto zitten naar het vliegveld. Hopelijk is dit geen voorbode voor mijn nachtrust op vakantie de komende 5 dagen
Wanneer je in een stille bus zit waar iedereen nog even overdenkt waarom ze ook alweer gingen lopen? M’n hele lichaam doet pijn, maar let’s go! Dag 2!
De hoeveelheid naar alcohol meurende 20jarige bro’s is eindeloos op de luchthaven . Zou het van gisteren zijn of hebben ze vanmorgen al gedronken
Als je 20 bent dan is het waarschijnlijk van zowel gisteravond als net. Sterkte daar haha.
Ik ben zo onrustig de laatste dagen. Binnenkort ga ik verhuizen en werk was de laatste tijd een pauze van al het geregel, maar ook daar is het nu zó druk dat ik blij ben als deze week voorbij is en ik me op andere dingen kan focussen.
Ik heb buikgriep en ik heb me echt jaren niet zo beroerd gevoeld, mijn God. Het helpt ook niet dat ik steeds de afweging maak “kan ik alweer voor de baby zorgen of moet mijn man alles blijven doen”. Gelukkig hebben we vakantie
Ik voer de laatste tijd vogels in mijn tuin en een merel vlucht niet meer weg voor mij. Toegeven hij is ook de grootste vreetzak van de vogels. Zodra er voer is dendert hij erop af. En meestal vliegt hij weg met nog voer rondom zijn bek.
De Vierdaagse die voor mijn deur komt, blijf toch iets bijzonders
Dat is zo lekker ! Als je ziek bent moet je eten wat je wilt.
Het heerst dan wel, ik heb ook last van mijn spijsvertering. Vannacht was ik ook misselijk. Heel erg getwijfeld om naar kantoor te gaan, maar ben toch maar thuis gaan werken. Ik wil geen anderen besmetten oid.
Ik ga dit weekend een weekendje weg, dus ik moet maar beter zijn tegen die tijd.
Heb m’n kind naar de opvang gebracht en thuis de tuindeur en poort wijd open laten staan. Hoe dan?!
Voel je je al wel iets beter dan gisteren?
Het perfecte begin van een semi erotische film
Jawel, lief dat je het vraagt! Mijn temperatuur is nog niet gedaald maar blijft gelukkig onder de 38°C, en ik voel me wel een stukje beter.
Ik heb het gevoel dat ik compleet uitgeblust ben. heb een jaar geleden een appartement gekocht en ik kan er nog steeds niet intrekken. Er moesten kleine renovaties gebeuren maar door problemen met de aannemer duurde dit langer, tot op het punt dat mijn woning nu onbewoonbaar is en de aannemer failliet. Gelukkig woon ik in mijn ouderlijk huis en hoef ik dus geen huur te betalen. Wel ben ik al mijn spaargeld kwijt. Mijn hond heeft een immuunziekte en ik ben nog steeds op zoek naar de juiste behandeling op lange termijn en dit duurt ook echt al maanden. Daarnaast is mijn moeder halsoverkop bij me ingetrokken omdat ze niet meer kon samenwonen met diegene bij wie ze dat deed. Dit mondt ondertussen uit in een soort vechtscheiding (hoewel ze geen koppel waren) en ik ben eigenlijk haar enige klankbord. Zij leunt echt tegen een depressie aan en ik weet soms echt niet wat ik kan doen om haar op te beuren en tegelijkertijd zelf staande te blijven. Mijn vader (die me een traumatische jeugd bezorgde) is eind vorig jaar overleden en hoewel ik dacht dat ik het dan kon afsluiten, heb ik precies dat rouwproces nog niet kunnen doormaken, net omdat er zoveel anders speelt. Ik worstel ook al jaren tegen een eetstoornis en deze situatie helpt niet om me op te laden beter te eten. Ik heb het gevoel dat ik bij niemand terecht kan, als ik al iets van mijn échte gevoel deel aan vrienden vinden zij het erg en zeggen dat ze zo met me inzitten dat ze zich er zelf ook slecht door voelen. Dus ben ik nog meer geneigd alles op te kroppen, wat ik al jaren met al mijn problemen doe.
Ik vind het al moeilijk om het hier zo te delen, van een nutteloze dagboekpost gesproken. Maar ik moet het écht even kwijt.
Wat een verhaal. Snap helemaal dat je op bent
Je kan hier gewoon je ei kwijt hoor! En bij je vrienden vast ook wel tuurlijk is het rot om te horen dat het niet goed gaat mrt je vrienden maar beter dan niks weten en achteraf horen dat het erg slecht gaat.
Maar is het ook niet fijn om hulp te zoeken. Sowieso al met het verwerken van een aantal dingen. En misschien dat je moeder ook voor zichzelf wat hulp kan zoeken zodat ze niet op jou leunt.