Ik had net twee perfect rijpe avocado’s én een rijpe mango bij het eten. Dit is echt mijn geluksdag.
Nu heb je het hardop uitgesproken dus je stoot zo wss je kleine teen, pas op!!
Ohja, of ik stap op een legoblokje ofzo.
Wat doe jij daar eigenlijk nog? Het klinkt zo kut altijd

Als mijn vader meloen koopt dan klopt hij erop en luistert hij ernaar (om er een uit te kiezen dus). Ik vraag dan wat je precies moet horen maar dat kan hij niet uitleggen. En ik heb geen idee wat deze voodoo is want hij heeft 9 van de 10 keer echt de goede meloen uitgekozen. Kent iemand dit?
Ik ken het en doe het zelf ook, maar ik kan het ook echt niet uitleggen. Het is een bepaald geluid, ik kan het het beste omschrijven als een hol maar toch vol (als in gevuld) geluid. Een beschrijving waar je waarschijnlijk niks aan hebt.
Klop even op de meloen. Hoor je eerder een ‘plonk’ dan een ‘dreun’, dan zit je goed. Bij een hol geluid is hij rijp , bij een dof geluid is hij eerder overrijp.
Durf niet te zeggen of dat ook voor andere meloenen geldt
Wachten tot er een leuke vacature komt. Ik wil niet van kut baan naar andere kut baan. En ik geniet ook welvan de drama.
Jaa ik ken dit ook. Heeft mijn ouder ooit van een random klant in de super geleerd. ik vind het wel lastig hoor. @PrincessPeach hoor je dan ook wel een geluid alsof er water klotst? Ik weet dan nooit zo goed of het dan goed is of juist niet, maar misschien herken je deze omschrijving wel niet.
Ik ben zo erg aan het vervellen dat ik gewoon een spoor van velletjes achterlaat. Ik vind het zo ranzig
Je moet maar zo denken: je bent ook niet vies van je huid als het er nog op zit. Waarom zou het ineens goor zijn als het het eraf is?
Wel gewoon schoonmaken natuurlijk maar niet nodig om vies van jezelf te zijn.
Ja is zo wel
ik kan er ook niet goed bij om het in te smeren, Ik ga morgen even zo’n spons op een stok kopen en het daar maar mee insmeren…
Of spray bodylotion van Nivea en vaseline heb je die volgens mij!
Ik weet niet of jullie ervan af weten, maar r/place is weer begonnen en Nederland doet ook altijd mee in discord (PlaceNL). Dus als je wil kan je helpen, wel leuk om art te maken met z’n allen
Ben benieuwd hoe snel het vol komt te staan met alle drama wat er rond gaat met/over reddit.
Staat nu al overal fuck spez en duitsland heeft spez ist ein hurensohn neergezet
Haha voor het eerst dat ik dit ook buiten reddit om zie!
Vind eigenlijk al die vlaggen een beetje saai, vind die andere tekeningen vaak leuker. Maar hoe er dan opeens weer allerlei verbonden en halve oorlogen ontstaan tussen verschillende landen is wel weer vermakelijk
Ja vind ik ook. Vorig jaar hadden we wel de nachtwacht wat ik dan echt vet vond. Hopelijk dit jaar doen we nog iets moois
Ik heb plannen gemaakt voor dit weekend en er nul zin in.