Kun je het nog afzeggen?
Ja op zich wel. Ik ben eigenlijk gewoon super moe en daardoor heb ik nergens zin in, zo jammer altijd om zo moe het weekend in te gaan. Hopelijk kan ik straks een dutje doen terwijl mijn vriend kookt.
Ik word echt elke dag intens gelukkig van de hoeveelheid vogels in onze tuin. Vooral de heggenmus, zo niet bijzonder maar ze zijn zo leuk, klein en bol. Vooral als ze zich poetsen in de zandbak ![]()
Hmm dan kan een dutje hopelijk helpen, soms valt het ook nog eens mee op het moment zelf
Mijn achtertuin is ongeveer een vogel hostel geworden. Tot nu toe heb ik deze vogels gezien:
- 2 koolmezen
- 2 merels (waarvan het mannetje een vreetzak is)
- verschillende soorten mussen (ik denk ongeveer 20)
- roodborstje
- pimpelmees
- 4 eksters
- 2 duiven
- Lijster
En er scharrelt ook een egeltje rond
Heerlijk al die vogels!
Oh en misschien is dit iets voor de egel
Ik heb naar egelvoer gekeken, maar daar zitten rozijnen in en ik heb een hond (rozijnen zijn giftig voor honden). Dus ik heb een laag bakje water voor die egel gezet. En gezien de regen denk ik dat ik redelijk wat wormen en slakken in de tuin heb voor die egel. Dat huisje komt er eventueel wanneer het weer wat kouder wordt, want voorlopig kan ‘ie rustig onder de bramenstruik en varens
Ah fijn, ik geloof dat ie het daar dan wel goed heeft ![]()
Mijn tuin is nu ook echt dierenhostel geworden
Me too, dit weekend is pride hier en ik moet mee naar 100 feesten en parades maar ik heb echt 0 zin
Net mijn eerste wandelschoenen gekocht en ik wilde hier niet op bezuinigen, maar afrekenen deed alsnog een beetje zeer ![]()
Ik heb een tijd geleden een geweldige tosti gegeten in een restaurantje. Best simpel dus ik maak 'm nu vaak thuis na. Twee witte of volkoren boterhammen, ene helft met guacamole besmeren en de andere helft met pikante hummus. Daar tussen doe je jonge kaas, feta, chili vlokken en chilisaus.
enjoy
Ik was er helemaal klaar voor om (eindelijk) de ramen te gaan zemen, regent het opeens keihard. Ik had er al geen zin in en nu moet ik het uitstellen ![]()
Dit zou mij echt een opgelucht gevoel geven haha
Waaaaar rijdt er eigenlijk geen trein rechtstreeks van Utrecht naar Den Haag? Vind dat zo gek. Ben altijd zo lang onderweg joh!
Vroeger reed er wl een ic naar Utrecht.
Ja maar waarom nu dan niet meer?
Andere dienstregeling ivm zomervakantie?
Zou dat het zijn ja? Ik kom er soms om m’n tattoos bij te laten werken en dit is nu de 4e keer dat ik er ben en nog nooit reed er een trein rechtstreeks en ik ben er niet altijd in de zomer geweest. Vreemd.
Er zijn werkzaamheden bij Gouda! Normaal rijdt ie wel direct.