Oh dit klinkt heerlijk
Die had mijn vader vroeger ook, topdingen
Japanese headspa!
Locatie in Amsterdam en binnenkort Utrecht
Hahaha ja ze zitten echt heerlijk
Dat is eigenlijk echt wel een goed idee, ik ga dat zeker in mijn achterhoofd houden want misschien is dat wel een goede benadering voor mij. Dankjewel in elk geval <3
Omg ik krijg deze maand extra geld bij mn salaris, daar kan ik dit mooi van doen
Ik heb gelijk een afspraak gepland, eerste mogelijkheid begin okt
Na 1,5 maand zonder internet en smarthome te hebben geleefd is het eindelijk tijd om nooit meer fysieke lichtschakelaars aan te raken en te stofzuigen of na te denken over stroom verbruik. Naja, tot ik weer moet verhuizen. Halleluja.
Maar tot die tijd pure bliss
Lijkt me zo heerlijk! Maar de website is under construction verder en kan de algemene voorwaarden ook niet lezen en je moet direct betalen bij het boeken. Ipv een aanbetaling. Dat vind ik wel een beetje spannend
Snap ik! Misschien kan je even een berichtje doen via hun insta ofzo?
En dan? Vragen naar de voorwaarden bedoel je?
Of dat ik een deel kan aanbetalen ipv alles in één keer?
Ja beide.
Oja. De link naar insta doet het ook niet via de site. Ik wacht het nog even af denk ik. Lijkt me wel heerlijk!
Ja dat is wel een goeie inderdaad. Het is ingewikkeld en ik maak het mezelf vooral ook heel ingewikkeld
Ik heb me net opgegeven voor vrijwilligerswerk bij de vogelopvang hier in de buurt. Lijkt me zo fantastisch om te helpen, ben benieuwd!
Ik zou echt heel graag een streaminsdienst willen met alleen maar reality ziekenhuis/ambulance programma’s. Zo interessant maar zo weinig aanbod
Leuk! Hoe is het eigenlijk afgelopen met die merel in je tuin? Een is er toen overleden maar wat er met de ander is gebeurd heb ik nooit meer meegekregen, haha.
Ik had niet moeten ontbijten met ijskoffie. Nu ben ik helemaal aan en hyped maar ik mn trein rijd niet en nu zit ik een half uur stil op het station terwijl er naast mij blad blazers aan het he he he he heeeeee -en zijn. Might bladblaas them in the face als dit zo door gaat.