Ooooh! Duurt wel lang dan. Maar mysterie opgelost! 🕵🏽♀️
Is tijdelijk.
Ik wil pizzaaaaa ![]()
Ik ben jarig en ik heb nu vakantie en vanavond uit eten: sushii
lifeisgood
Er is al iets aan het ontdooien. Anders had ik besteld ![]()
Morgen maar bestellen
Mijn aupairfamilie gaat morgen op vakantie naar legoland en ik ga niet mee. Dus ik heb uitgelegd dat er in het legohotel maar 3 mensen mogen omdat anders de legodraak boos wordt (ja idk…) en nu overweegt de dochter haar moeder maar thuis te laten zodat ik meekan ![]()
Haar vader heeft het maar geblust door te zeggen dat we wel een andere keer met zn 4en op vakantie te gaan
Ah, wel lief van de vader. Hopelijk zit je nu beter op je plek ![]()
Dit klinkt al zoveel liever en gezelliger dan de vorige familie!
Heerlijk die kinderlogica haha. Klinkt ieder geval als een warm nest. ![]()
Zometeen met de dinner train op pad ![]()
Beetje rondreizen en eten ![]()
Leeeeuk! Laat maar weten wat je favoriete gerecht was
Altijd benieuwd wat ze serveren bij dit soort ervaringen
Oh leuk! Mijn vriend en ik willen dat ook een keer doen, graag een review vanavond!
Heb sushi besteld voor mezelf met 't idee om morgen lekker left overs te hebben maar nu heb ik 4 paar stokjes erbij gekregen hahahahaha zoveel is 't nou ook weer niet
De barman noemde lieverd en ik ben verkocht.
Stokjes voor een heel weeshuis maar altijd zo gierig met de soja 🫠
Heet hijzelf lieverd of noemde hij jou lieverd?
6 soja maar slechts 2 wasabi ![]()
Oh ik miste een woord! Hij noemde mij lieverd. Ik smelt
Ik drink nu al een week niet en ik had verwacht dat een keer om 2 uur slapen en om 7 uur opstaan voor werk wel te doen was zo. MAAR IK VOEL ME ALSNOG BRAK.
Gaan we dus niet weer doen. ![]()
In m’n dorp is zomerfeest waar ik heen zou gaan maar heb twee ontstoken ogen waardoor ik voor geen meter licht kan verdragen dus ik ben niet gegaan maar nu doet een vriendin waarmee ik zou gaan echt stom, werd eerder vanavond al afhaker genoemd en nu stuurt ze foto met andere vriendin met “waar is iedereen”
Ja hallo net alsof ik hier voor kies hahahaha ik was ook liever daar geweest hoor!!!
Heb gelukkig in m’n eentje leuke avond gehad met sushi en Pretty Woman en nu ga ik lekker op tijd slapen ![]()