Wat je even kwijt wil #65

@Koekelaar @Spaarlamp
Is echt een aanrader om te doen.
We hadden een heerlijk driegangendiner in de eerste klas.
Vooraf een parel couscous salade
Hoofdgerecht kalkoen brisket met asperges en als toetje na een soort chocolade cheesecake (zie wjekw foto).
Ondertussen een leuke route gereden tot in ieder geval Bodegraven vanaf Haarlem.

Als je een beetje uniek wil dineren is dit echt heel leuk en lekker om te doen. Zou het echt aanraden. Zou wel de 19.00 trein doen, dan heb je ook de ondergaande zon en golden hour.

9 likes

Ik heb genoten van de Barbie film :ribbon:

28 likes

Kei lief mn overburen hebben een baby gekregen dus ik feliciteerde ze even. En toen waren we een beetje aan het praten en toen vroeg hij of ik mn werk leuk vond. Dus ik NEE!
Dus nu is hij voor mij een beetje rond aan het kijken en is hij mn cv aan het aanpassen.

70 likes

De pijn in m’n lichaam is echt bizar maar ik werd net wel wakker met het Vierdaagse kruisje op m’n nachtkastje :pleading_face: Nu zeg ik dat ik nooit meer mee ga doen (het was zowel mentaal als fysiek echt onbeschrijfelijk zwaar) maar waarschijnlijk begint het in februari toch weer te kriebelen.

113 likes

Super gaaf dat je het hebt gedaan! Hoe vond je het?

2 likes

Het was de 2e keer dus ik wist goed wat ik kon verwachten en hoe zwaar het is. Het ging wel veel beter qua fysieke klachten vergeleken met de vorige keer (geen blaren deze keer bijvoorbeeld). Ik loop alleen en het is soms zo moeilijk om de negatieve gedachten uit te schakelen, soms ga je zo vastzitten in de pijn en lijkt het echt uitzichtloos. Je verlegt constant je grenzen omdat je nu eenmaal op tijd binnen moet zijn en dus de pijn moet negeren en doorlopen, maar dat is mentaal echt loodzwaar. Ik heb wel veeeel meer genoten van alles vergeleken met de vorige keer, het is dankzij het publiek echt een onvergetelijke ervaring.

62 likes

Ik heb vandaag een bruiloft van een vriendin en ik hoop zo dat het meevalt qua regen. Zo zielig voor haar als je dag in het water valt.

2 likes

Dag 4 dat ik aan de diarree zit. Ben dr inmiddels klaar mee.
Ik ben op een weekendje weg en wil er van kunnen genieten zonder steeds buikkrampen e.d.

1 like

Imodium halen?

Is het niet allemaal gewoon binnen dan?

1 like

Gelukkig meer dan genoeg wcs in de buurt. Maar het is vooral dat ik dr best wel moe door ben.

Ik ben al 2 jaar onder de familie barbecue van m’n schoonfam uitgekomen maar het lijkt erop dat het me vandaag niet gaat lukken :tired_face:

5 likes

Wat gaaf dat je hebt gelopen! Ik heb gisteren met mijn kinderen bij de intocht gekeken (we stonden na het Radboud ergens) en ze vonden het zo indrukwekkend. Het lijkt me wel echt mega zwaar, al helemaal als je alleen loopt. Echt super goed gedaan!!!

2 likes

Wow echt enorm veel respect voor jou.

3 likes

afbeelding

5 likes

Je zit wss tussen de 20/30ers die allemaal in t roze verkleed zijn.

16 likes

https://www.reddit.com/r/tifu/comments/x35iu6/tifu_my_20f_girlfriend_of_two_years_told_me_the/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=2

Ik kwam gisteren ineens op dit verhaal terecht :joy: Echt wtf haha.

9 likes

Weet je om welk nummer het uiteindelijk bleek te gaan?

1 like

cbat

dit ging vorig jaar viral op tiktok en geloof me het is echt alles wat je niet verwacht

9 likes

Het is echt een heel raar nummer hahaha

4 likes