Wat je even kwijt wil #65

Jaaaa en veel bondi rescue!

3 likes

Er werd aan het fietspad gewerkt en ik had geen zin om de bordjes te volgen dus fietste maar wat. En toen volgden 3 mensen mij en moesten we allemaal weer terug omdat het doodliep. Hahaha je moet mij nooit volgen, ik doe maar wat.

61 likes

Hahha mooi

Mijn moeder zat een paar jaar terug alleen in de auto en toen ging de navigatie kapot, is ze een auto voor haar gaan volgen want ‘die ging (in het begin
 :laughing:) dezelfde kant op’, toen kwamen ze uiteindelijk uit in een woonwijk waar die man ging parkeren bij zijn huis, hij zal wel gedacht hebben wat volgt dat mens mij nu al bijna een uur :joy:

38 likes

In BelgiĂ« bestaat de zender vtm dokters non stop. En daar zenden ze alle ziekenhuisserie’s uit. Ik heb all saints nu volledig herbekeken en het ging nu over op house. Misschien kan je kijken of je dit in Nederland kan hebben?

4 likes

Haha dit ging ik ook net zeggen. Wel veel oude series vind ik. Maar die heruitzendingen van Spoed, ultiem genieten. Was echt mijn favoriet programma vroeger.

6 likes

Ik heb daar 1x een aflevering van gezien en heb er nog steeds een trauma van

3 likes

Ik was ook echt tien ofzo toen ik een fangirl was, dus vergeef me :smiley: Het is inderdaad echt bijzonder slecht geacteerd maar nu wel nog steeds mijn nostalgische guilty pleasure :smiley:

1 like

Dit keek ik vroeger zo graag maar ineens stopten de afleveringen in Nederland ofzo dus nooit geweten hoe het is afgelopen :joy:

3 likes

Oeh, dat ga ik uitzoeken!

@anon22550354 Jaa! Daar staat wel het één en ander van op youtube maar de kwaliteit is vaak slecht, zo jammer. Geldt trouwens voor meer series die ik op youtube heb gevonden, kwaliteit is om te huilen

2 likes

Ik ben herstellende van een burnout en het was onzeker of m’n contract wel verlengd zou worden (loopt tot 1 september) en ik heb net te horen gekregen van m’n manager dat ie 'm gaat verlengen :smiling_face_with_three_hearts: :partying_face:

132 likes

Het staat ook op vtmgo, misschien kan je dat vanuit Nederland ook bekijken ? Doe er je voordeel mee :grinning:

1 like

Ik gil nu stopt mn teamleader die nog geen jaar hier werkt. Top bedrijf.

5 likes

Ik vraag me echt zo af hoe dat bedrijf nog bestaat

2 likes

Oohh ja dit keek ik ook! En daarna kwam ingang oost :joy:

1 like

Ik ook hahaha.

2 likes

Achteraf gezien denk ik dat er een derde was die dood is gegaan, de andere twee zijn in de dagen daarna wel gaan vliegen en verdwenen. Die dood was was heel erg uitgemergeld en toch wel kleiner dan die twee anderen (heb ik geconcludeerd met de foto’s die ik had gemaakt van ze).

2 likes

Ik zie de laatste tijd echt zoveel mensen die de geboorte van hun kind aankondingen op
 strava?! Echt, waarom?

8 likes

Huh gaan ze dan fietsen in de vorm van een uterus ofzo?

11 likes

Hahha, dat zou ik wel kunnen waarderen. Nee dingen zoals ‘Eerste fietstochtje als vader!’, ‘Eerste wandeling met Semm’, en dan een rondje van 100 meter met drie foto’s van de kinderwagen.

Maar goed, ik snap dat je trots bent en dan blijkbaar elk mogelijk kanaal wilt gebruiken om te laten weten dat je een baby hebt.

4 likes

Ah, had ik mijn horloge maar aangezet tijdens de bevalling, flinke sportieve prestatie denk ik.

19 likes