Jaaaa en veel bondi rescue!
Er werd aan het fietspad gewerkt en ik had geen zin om de bordjes te volgen dus fietste maar wat. En toen volgden 3 mensen mij en moesten we allemaal weer terug omdat het doodliep. Hahaha je moet mij nooit volgen, ik doe maar wat.
Hahha mooi
Mijn moeder zat een paar jaar terug alleen in de auto en toen ging de navigatie kapot, is ze een auto voor haar gaan volgen want âdie ging (in het begin⊠) dezelfde kant opâ, toen kwamen ze uiteindelijk uit in een woonwijk waar die man ging parkeren bij zijn huis, hij zal wel gedacht hebben wat volgt dat mens mij nu al bijna een uur
In BelgiĂ« bestaat de zender vtm dokters non stop. En daar zenden ze alle ziekenhuisserieâs uit. Ik heb all saints nu volledig herbekeken en het ging nu over op house. Misschien kan je kijken of je dit in Nederland kan hebben?
Haha dit ging ik ook net zeggen. Wel veel oude series vind ik. Maar die heruitzendingen van Spoed, ultiem genieten. Was echt mijn favoriet programma vroeger.
Ik heb daar 1x een aflevering van gezien en heb er nog steeds een trauma van
Ik was ook echt tien ofzo toen ik een fangirl was, dus vergeef me Het is inderdaad echt bijzonder slecht geacteerd maar nu wel nog steeds mijn nostalgische guilty pleasure
Dit keek ik vroeger zo graag maar ineens stopten de afleveringen in Nederland ofzo dus nooit geweten hoe het is afgelopen
Oeh, dat ga ik uitzoeken!
@anon22550354 Jaa! Daar staat wel het één en ander van op youtube maar de kwaliteit is vaak slecht, zo jammer. Geldt trouwens voor meer series die ik op youtube heb gevonden, kwaliteit is om te huilen
Ik ben herstellende van een burnout en het was onzeker of mân contract wel verlengd zou worden (loopt tot 1 september) en ik heb net te horen gekregen van mân manager dat ie 'm gaat verlengen
Het staat ook op vtmgo, misschien kan je dat vanuit Nederland ook bekijken ? Doe er je voordeel mee
Ik gil nu stopt mn teamleader die nog geen jaar hier werkt. Top bedrijf.
Ik vraag me echt zo af hoe dat bedrijf nog bestaat
Oohh ja dit keek ik ook! En daarna kwam ingang oost
Ik ook hahaha.
Achteraf gezien denk ik dat er een derde was die dood is gegaan, de andere twee zijn in de dagen daarna wel gaan vliegen en verdwenen. Die dood was was heel erg uitgemergeld en toch wel kleiner dan die twee anderen (heb ik geconcludeerd met de fotoâs die ik had gemaakt van ze).
Ik zie de laatste tijd echt zoveel mensen die de geboorte van hun kind aankondingen op⊠strava?! Echt, waarom?
Huh gaan ze dan fietsen in de vorm van een uterus ofzo?
Hahha, dat zou ik wel kunnen waarderen. Nee dingen zoals âEerste fietstochtje als vader!â, âEerste wandeling met Semmâ, en dan een rondje van 100 meter met drie fotoâs van de kinderwagen.
Maar goed, ik snap dat je trots bent en dan blijkbaar elk mogelijk kanaal wilt gebruiken om te laten weten dat je een baby hebt.
Ah, had ik mijn horloge maar aangezet tijdens de bevalling, flinke sportieve prestatie denk ik.