Wat je even kwijt wil #65

Oh haha ik las verkeerd ik dacht zwangerschap aankondigen

4 likes

Ik dacht dat dit een afko was voor strand vakantie.

49 likes

Wat super fijn! Gefeliciteerd :partying_face:

3 likes

Ik ben aan het klussen/verhuizen maar onze hond was vandaag ineens heel erg van slag door alles… Dus mijn vriend heeft ons gepusht om naar huis te gaan dus nu liggen hond en ik lekker in alle rust te chillen op bed terwijl mijn vriend de vloer aan het leggen is :tipping_hand_woman:t2:

8 likes

Ik had m’n sporthorloge om maar viel me vies tegen hoeveel calorieën ik verbrand had volgens het ding :joy:

8 likes

Ik wil al de heledag heel erg graag een dutje doen.

1 like

Mijn PMS de afgelopen 10 dagen was echt intens. Angstig, gespannen, continu huilen, jeetje. Zo blij dat ik ongesteld ben en me langzaamaan terug mezelf begin te voelen :smile:.

3 likes

Same girl, same.

2 likes

Haha, ja echt balen. Heb het moment terug zitten zoeken op m’n Apple Watch… maar tis dat ik nog weet wanneer ik beviel, anders was het echt niet terug te zien :joy:

3 likes

Tikkie van €200 sturen en blokken

31 likes

Ik had net twee perfect rijpe avocado’s én een rijpe mango bij het eten. Dit is echt mijn geluksdag.

46 likes

Nu heb je het hardop uitgesproken dus je stoot zo wss je kleine teen, pas op!!

8 likes

Ohja, of ik stap op een legoblokje ofzo.

2 likes

Wat doe jij daar eigenlijk nog? Het klinkt zo kut altijd

3 likes

Als mijn vader meloen koopt dan klopt hij erop en luistert hij ernaar (om er een uit te kiezen dus). Ik vraag dan wat je precies moet horen maar dat kan hij niet uitleggen. En ik heb geen idee wat deze voodoo is want hij heeft 9 van de 10 keer echt de goede meloen uitgekozen. Kent iemand dit?

14 likes

Ik ken het en doe het zelf ook, maar ik kan het ook echt niet uitleggen. Het is een bepaald geluid, ik kan het het beste omschrijven als een hol maar toch vol (als in gevuld) geluid. Een beschrijving waar je waarschijnlijk niks aan hebt.

6 likes

https://www.libelle-lekker.be/artikelen/179197/zo-weet-je-of-je-watermeloen-rijp-is#:~:text=Klop%20even%20op%20de%20meloen,geluid%20is%20hij%20eerder%20overrijp.

Klop even op de meloen. Hoor je eerder een ‘plonk’ dan een ‘dreun’, dan zit je goed. Bij een hol geluid is hij rijp , bij een dof geluid is hij eerder overrijp.

Durf niet te zeggen of dat ook voor andere meloenen geldt

4 likes

Wachten tot er een leuke vacature komt. Ik wil niet van kut baan naar andere kut baan. En ik geniet ook welvan de drama.

Jaa ik ken dit ook. Heeft mijn ouder ooit van een random klant in de super geleerd. ik vind het wel lastig hoor. @PrincessPeach hoor je dan ook wel een geluid alsof er water klotst? Ik weet dan nooit zo goed of het dan goed is of juist niet, maar misschien herken je deze omschrijving wel niet.

2 likes