Wat je even kwijt wil #65

Ik ben zo erg aan het vervellen dat ik gewoon een spoor van velletjes achterlaat. Ik vind het zo ranzig

1 like

Je moet maar zo denken: je bent ook niet vies van je huid als het er nog op zit. Waarom zou het ineens goor zijn als het het eraf is?
Wel gewoon schoonmaken natuurlijk maar niet nodig om vies van jezelf te zijn.

8 likes

Ja is zo wel :revolving_hearts: ik kan er ook niet goed bij om het in te smeren, Ik ga morgen even zo’n spons op een stok kopen en het daar maar mee insmeren…

1 like

Of spray bodylotion van Nivea en vaseline heb je die volgens mij!

1 like

Ik weet niet of jullie ervan af weten, maar r/place is weer begonnen en Nederland doet ook altijd mee in discord (PlaceNL). Dus als je wil kan je helpen, wel leuk om art te maken met z’n allen

4 likes

Ben benieuwd hoe snel het vol komt te staan met alle drama wat er rond gaat met/over reddit.

3 likes

Staat nu al overal fuck spez en duitsland heeft spez ist ein hurensohn neergezet

2 likes

Haha voor het eerst dat ik dit ook buiten reddit om zie!

Vind eigenlijk al die vlaggen een beetje saai, vind die andere tekeningen vaak leuker. Maar hoe er dan opeens weer allerlei verbonden en halve oorlogen ontstaan tussen verschillende landen is wel weer vermakelijk

2 likes

Ja vind ik ook. Vorig jaar hadden we wel de nachtwacht wat ik dan echt vet vond. Hopelijk dit jaar doen we nog iets moois

2 likes

Ik heb plannen gemaakt voor dit weekend en er nul zin in.

1 like

Kun je het nog afzeggen?

2 likes

Ja op zich wel. Ik ben eigenlijk gewoon super moe en daardoor heb ik nergens zin in, zo jammer altijd om zo moe het weekend in te gaan. Hopelijk kan ik straks een dutje doen terwijl mijn vriend kookt.

3 likes

Ik word echt elke dag intens gelukkig van de hoeveelheid vogels in onze tuin. Vooral de heggenmus, zo niet bijzonder maar ze zijn zo leuk, klein en bol. Vooral als ze zich poetsen in de zandbak :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Hmm dan kan een dutje hopelijk helpen, soms valt het ook nog eens mee op het moment zelf

1 like

Mijn achtertuin is ongeveer een vogel hostel geworden. Tot nu toe heb ik deze vogels gezien:

• 2 koolmezen
  • 2 merels (waarvan het mannetje een vreetzak is)
  • verschillende soorten mussen (ik denk ongeveer 20)
  • roodborstje
  • pimpelmees
  • 4 eksters
  • 2 duiven
  • Lijster

En er scharrelt ook een egeltje rond

22 likes

Heerlijk al die vogels!
Oh en misschien is dit iets voor de egel

4 likes

Ik heb naar egelvoer gekeken, maar daar zitten rozijnen in en ik heb een hond (rozijnen zijn giftig voor honden). Dus ik heb een laag bakje water voor die egel gezet. En gezien de regen denk ik dat ik redelijk wat wormen en slakken in de tuin heb voor die egel. Dat huisje komt er eventueel wanneer het weer wat kouder wordt, want voorlopig kan ā€˜ie rustig onder de bramenstruik en varens

3 likes

Ah fijn, ik geloof dat ie het daar dan wel goed heeft :blush:

3 likes

Mijn tuin is nu ook echt dierenhostel geworden

3 likes

Me too, dit weekend is pride hier en ik moet mee naar 100 feesten en parades maar ik heb echt 0 zin

1 like