Wat je even kwijt wil #65

Net mijn eerste wandelschoenen gekocht en ik wilde hier niet op bezuinigen, maar afrekenen deed alsnog een beetje zeer :joy:

5 likes

Ik heb een tijd geleden een geweldige tosti gegeten in een restaurantje. Best simpel dus ik maak 'm nu vaak thuis na. Twee witte of volkoren boterhammen, ene helft met guacamole besmeren en de andere helft met pikante hummus. Daar tussen doe je jonge kaas, feta, chili vlokken en chilisaus.

:smirk: enjoy

38 likes

Ik was er helemaal klaar voor om (eindelijk) de ramen te gaan zemen, regent het opeens keihard. Ik had er al geen zin in en nu moet ik het uitstellen :angry:

1 like

Dit zou mij echt een opgelucht gevoel geven haha

7 likes

Waaaaar rijdt er eigenlijk geen trein rechtstreeks van Utrecht naar Den Haag? Vind dat zo gek. Ben altijd zo lang onderweg joh!

3 likes

Vroeger reed er wl een ic naar Utrecht.

1 like

Ja maar waarom nu dan niet meer?

1 like

Andere dienstregeling ivm zomervakantie?

1 like

Zou dat het zijn ja? Ik kom er soms om m’n tattoos bij te laten werken en dit is nu de 4e keer dat ik er ben en nog nooit reed er een trein rechtstreeks en ik ben er niet altijd in de zomer geweest. Vreemd.

Er zijn werkzaamheden bij Gouda! Normaal rijdt ie wel direct.

5 likes

Ooooh! Duurt wel lang dan. Maar mysterie opgelost! 🕵🏽‍♀️

Is tijdelijk.

1 like

Ik wil pizzaaaaa :sob:

2 likes

Ik ben jarig en ik heb nu vakantie en vanavond uit eten: sushii :sushi: lifeisgood

25 likes

Er is al iets aan het ontdooien. Anders had ik besteld :sweat_smile:
Morgen maar bestellen

2 likes

Mijn aupairfamilie gaat morgen op vakantie naar legoland en ik ga niet mee. Dus ik heb uitgelegd dat er in het legohotel maar 3 mensen mogen omdat anders de legodraak boos wordt (ja idk…) en nu overweegt de dochter haar moeder maar thuis te laten zodat ik meekan :joy:
Haar vader heeft het maar geblust door te zeggen dat we wel een andere keer met zn 4en op vakantie te gaan

63 likes

Ah, wel lief van de vader. Hopelijk zit je nu beter op je plek :blush:

1 like

Dit klinkt al zoveel liever en gezelliger dan de vorige familie!

2 likes

Heerlijk die kinderlogica haha. Klinkt ieder geval als een warm nest. :relaxed:

2 likes

Zometeen met de dinner train op pad :sunglasses:
Beetje rondreizen en eten :sunglasses:

5 likes