Hahaha ik lees dit alsof het bedoeld is voor vrouwen die een aarbeismaak hebben.
Een Tubble toevallig? Daar zit een zeiltje bij die je erop kan ritsen. Al gebruik ik die nooit en als je dus geen Tubble hebt kan ik je aanraden om af en toe gewoon een beetje warm water toe te voegen. ![]()
Wat voor soort werk zoek je? Mijn afdeling is regelmatig op zoek naar nieuwe mensen en het is best gezellig bij ons ![]()
Morgen voor lul lopen op werk want ik ben mega verbrand. Wel een heerlijke middag gehadđ
Er is een nieuw album van Jessie Ware uitgekomen. Zo leuk, helemaal in dezelfde stijl als whatâs your pleasure. ![]()
Hoe is dit afgelopen? ![]()
Jaaaaaa zo leuk
Ze waren net over de helft toen ze het beseften. Ze reden ook nog langs een ongeluk dat net gebeurd was en toen ze dus wéér terugwilden was de hele snelweg afgesloten dus moesten ze ook nog omrijden haha. Ze vertrokken oorspronkelijk om half 4 en kwamen pas om 8 uur thuis haha.
Haha oeps, wat een avontuur zegđ
Als ik in bad ga zit ik automatisch met mân bovenlijf boven water want ik krijg t zo heet zodra mijn voeten/benen warm zijn. Ik hou t altijd wel goed uit, minstens een half uur, maar als ik helemaal onder water zou zijn zou ik flauwvallen van de hitte denk ik.
Ik haat iets verkopen op Marktplaats, al die stomme berichten van mensen en het nog steeds niet verkocht krijgen. Echt het soort mens wat de kleding van je dooie lijf zou rukken om er geld mee te verdienen
I would if I could. Ik probeer een bank te verkopen ![]()
![]()
Oh ja daar kun geen aanfotoâs mee maken
Ik moest echt veel te lang nadenken over wat hier nou staat ![]()
Nu het hierboven toch al ging over taal: ik krijg de kriebels van âaanfotoâ. Deels door al die zeikerds die erom vragen, maar het hele woord is al om te janken
Gewoon een foto terugsturen van een ruimte met de lampen aan of eentje waar een schakelaar aan staat.

Gaat eerder over haar username lijkt me haha
1 mei op een maandag. Heerlijk
Ik heb vandaag voor het eerst iemand op vinted gehad die om een aanfoto vroeg. Heb ik mooi niet gedaan inderdaad, wat een gezeur. Wist niet dat dit vaker gebeurde.
Trouwens wat me ook opvalt is dat mensen geen hallo ofzo zeggen, was gewoon: heb je een aanfoto. Vind dat toch lelijk zonder begroeting.