Wat je even kwijt wil #65

wetsuit

11 likes

Ik heb alleen via Bumble gekeken. Had mij wel aangemeld voor vriendinnenonline maar daar zat/zit bijna niemand meer op volgens mij. Dus dat was niet zn succes.
Ik ken nog niet heel veel mensen behalve dan mijn vriend zijn fam en aanhang en de mensen op werk.
Ik wilde ook echt iemand hier leren kennen want al mijn andere vriendinnen zitten wat verderop. Is niet heel erg maar soms is het fijn om iemand om de hoek te hebben.

We hebben nu twee keer afgesproken, eerst paar dagen/week app contact gehad. En afgesproken in een cafeetje, vorige keer was bij haar thuis. Ben echt heel blij dat ik haar heb leren kennen!

Ik zou vooral op je gevoel af gaan wat goed voelt voor jou. Vond het zelf al triest om op bumble te kijken daarvoor maar ik ben wel uiteindelijk blij dat ik het heb gedaan!

3 likes

Zo wat een krimpflatie op de inhoud van een McMenu zeg :smiling_face_with_tear: mijn grote friet had ongeveer de inhoud van een medium en nu heb ik nog honger pff

1 like

Hahaha ik lees dit alsof het bedoeld is voor vrouwen die een aarbeismaak hebben.

34 likes

Een Tubble toevallig? Daar zit een zeiltje bij die je erop kan ritsen. Al gebruik ik die nooit en als je dus geen Tubble hebt kan ik je aanraden om af en toe gewoon een beetje warm water toe te voegen. :bath:

2 likes

Wat voor soort werk zoek je? Mijn afdeling is regelmatig op zoek naar nieuwe mensen en het is best gezellig bij ons :slight_smile:

3 likes

Morgen voor lul lopen op werk want ik ben mega verbrand. Wel een heerlijke middag gehad💕

2 likes

Er is een nieuw album van Jessie Ware uitgekomen. Zo leuk, helemaal in dezelfde stijl als what’s your pleasure. :grin:

4 likes

Hoe is dit afgelopen? :joy:

Jaaaaaa zo leuk

4 likes

Ze waren net over de helft toen ze het beseften. Ze reden ook nog langs een ongeluk dat net gebeurd was en toen ze dus wéér terugwilden was de hele snelweg afgesloten dus moesten ze ook nog omrijden haha. Ze vertrokken oorspronkelijk om half 4 en kwamen pas om 8 uur thuis haha.

8 likes

Haha oeps, wat een avontuur zeg😅

Als ik in bad ga zit ik automatisch met m’n bovenlijf boven water want ik krijg t zo heet zodra mijn voeten/benen warm zijn. Ik hou t altijd wel goed uit, minstens een half uur, maar als ik helemaal onder water zou zijn zou ik flauwvallen van de hitte denk ik.

5 likes

Ik haat iets verkopen op Marktplaats, al die stomme berichten van mensen en het nog steeds niet verkocht krijgen. Echt het soort mens wat de kleding van je dooie lijf zou rukken om er geld mee te verdienen

7 likes

I would if I could. Ik probeer een bank te verkopen :sob::pleading_face:

1 like

Oh ja daar kun geen aanfoto’s mee maken

9 likes

Ik moest echt veel te lang nadenken over wat hier nou staat :sweat_smile:

4 likes

Ben nog steeds aan het denken :sweat_smile:

2 likes

Nu het hierboven toch al ging over taal: ik krijg de kriebels van ‘aanfoto’. Deels door al die zeikerds die erom vragen, maar het hele woord is al om te janken

7 likes

Ohja, he he :sweat_smile: dank! Kan met een gerust hart slapen.

2 likes