Wat je even kwijt wil #65

Gewoon een foto terugsturen van een ruimte met de lampen aan of eentje waar een schakelaar aan staat.

4 likes

24 likes

Gaat eerder over haar username lijkt me haha

5 likes

1 mei op een maandag. Heerlijk

7 likes

Ik heb vandaag voor het eerst iemand op vinted gehad die om een aanfoto vroeg. Heb ik mooi niet gedaan inderdaad, wat een gezeur. Wist niet dat dit vaker gebeurde.

Trouwens wat me ook opvalt is dat mensen geen hallo ofzo zeggen, was gewoon: heb je een aanfoto. Vind dat toch lelijk zonder begroeting.

4 likes

het mooiste is wanneer je er dan bij zet ā€œik verkoop dit want te groot/kleinā€ en dan alsnog ā€œHEB JE AANFOTOā€ IK ZEG TOCH GVD dAT HET NIET PAST

37 likes

ā€œWaarom pas je het niet meerā€

Omdat ik gvd te dik ben geworden.

17 likes

Is helaas al langer Eke Bosman on Instagram: "Wees geen dief van je eigen portemonnee #frietjes #patat #friet #patatjes #frietpatat"

1 like

Ugh ik weet nu al dat mijn mailbox ontploft is als ik straks op kantoor kom.

2 likes

Echt vreselijk he… 1 dag extra vrij geweest (vrijdag) en het is echt dikke dikke ellende.
Gelijk geen zin meer ook (daarom op het forum haha).

3 likes

Ik heb gisteren echt veel te veel geld uitgegeven bij het tuincentrum, maar wel als resultaat dat mijn voorheen grijze balkon nu vol staat met vrolijke bloemen en planten. Zo vrolijk :heart_eyes:

55 likes

Ik had tenminste nog gehoopt op een goede mail van de vakbond maar bleh, 262920202 ongelezen mails en de hele dag vergaderen.

Ik word Belg. Die zijn wel vrij toch? En weten ook nog hoe een feestje te organiseren.

2 likes

hoorde vanmorgen op de radio dat het bijna overal een vrije dag is behalve in NL…
Geen idee waarom dat is trouwens, had nog wel extra vrije dag willen hebben

2 likes

Ik ben de dag maar begonnen met de boze intranet comments over ons schandalig lage CAO bod te lezen, dat gaf tenminste nog een beetje dag van de arbeid vibes

9 likes

Ja! En we hebben nog twee feestdagen in mei. Hou van mei met alle verlengde weekends.

10 likes

Heerlijk die calvinistische instelling van ons…

1 like

Ik sta overal voor open! Ik stuur je een DM :blush:.

5 likes

Er zit hier iemand in overleg op kantoor met een trui met een onthoofde teddybeer erop. Wtf 🫠

5 likes

Hahaha dat is van een bepaald merk volgens mij, de kinderen bij mij op school dragen dat ook :joy:

2 likes

Is van palm angels

2 likes