Wat je even kwijt wil #65

Leeeeuk! Laat maar weten wat je favoriete gerecht was :grin: Altijd benieuwd wat ze serveren bij dit soort ervaringen

2 likes

Oh leuk! Mijn vriend en ik willen dat ook een keer doen, graag een review vanavond!

2 likes

Heb sushi besteld voor mezelf met 't idee om morgen lekker left overs te hebben maar nu heb ik 4 paar stokjes erbij gekregen hahahahaha zoveel is 't nou ook weer niet

7 likes

De barman noemde lieverd en ik ben verkocht.

9 likes

Stokjes voor een heel weeshuis maar altijd zo gierig met de soja 🫠

Heet hijzelf lieverd of noemde hij jou lieverd?

6 likes

6 soja maar slechts 2 wasabi :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh ik miste een woord! Hij noemde mij lieverd. Ik smelt

2 likes

Ik drink nu al een week niet en ik had verwacht dat een keer om 2 uur slapen en om 7 uur opstaan voor werk wel te doen was zo. MAAR IK VOEL ME ALSNOG BRAK.
Gaan we dus niet weer doen. :smiling_face_with_tear:

In m’n dorp is zomerfeest waar ik heen zou gaan maar heb twee ontstoken ogen waardoor ik voor geen meter licht kan verdragen dus ik ben niet gegaan maar nu doet een vriendin waarmee ik zou gaan echt stom, werd eerder vanavond al afhaker genoemd en nu stuurt ze foto met andere vriendin met “waar is iedereen”

Ja hallo net alsof ik hier voor kies hahahaha ik was ook liever daar geweest hoor!!!

Heb gelukkig in m’n eentje leuke avond gehad met sushi en Pretty Woman en nu ga ik lekker op tijd slapen :sparkles:

7 likes

@Koekelaar @Spaarlamp
Is echt een aanrader om te doen.
We hadden een heerlijk driegangendiner in de eerste klas.
Vooraf een parel couscous salade
Hoofdgerecht kalkoen brisket met asperges en als toetje na een soort chocolade cheesecake (zie wjekw foto).
Ondertussen een leuke route gereden tot in ieder geval Bodegraven vanaf Haarlem.

Als je een beetje uniek wil dineren is dit echt heel leuk en lekker om te doen. Zou het echt aanraden. Zou wel de 19.00 trein doen, dan heb je ook de ondergaande zon en golden hour.

9 likes

Ik heb genoten van de Barbie film :ribbon:

28 likes

Zo, de mug die me al een half uur aan het terroriseren was te pakken gekregen. :metal: Nu hopen op nog een paar uurtjes slaap.

5 likes

Kei lief mn overburen hebben een baby gekregen dus ik feliciteerde ze even. En toen waren we een beetje aan het praten en toen vroeg hij of ik mn werk leuk vond. Dus ik NEE!
Dus nu is hij voor mij een beetje rond aan het kijken en is hij mn cv aan het aanpassen.

70 likes

De pijn in m’n lichaam is echt bizar maar ik werd net wel wakker met het Vierdaagse kruisje op m’n nachtkastje :pleading_face: Nu zeg ik dat ik nooit meer mee ga doen (het was zowel mentaal als fysiek echt onbeschrijfelijk zwaar) maar waarschijnlijk begint het in februari toch weer te kriebelen.

113 likes

Super gaaf dat je het hebt gedaan! Hoe vond je het?

2 likes

Het was de 2e keer dus ik wist goed wat ik kon verwachten en hoe zwaar het is. Het ging wel veel beter qua fysieke klachten vergeleken met de vorige keer (geen blaren deze keer bijvoorbeeld). Ik loop alleen en het is soms zo moeilijk om de negatieve gedachten uit te schakelen, soms ga je zo vastzitten in de pijn en lijkt het echt uitzichtloos. Je verlegt constant je grenzen omdat je nu eenmaal op tijd binnen moet zijn en dus de pijn moet negeren en doorlopen, maar dat is mentaal echt loodzwaar. Ik heb wel veeeel meer genoten van alles vergeleken met de vorige keer, het is dankzij het publiek echt een onvergetelijke ervaring.

62 likes

Ik heb vandaag een bruiloft van een vriendin en ik hoop zo dat het meevalt qua regen. Zo zielig voor haar als je dag in het water valt.

2 likes

Dag 4 dat ik aan de diarree zit. Ben dr inmiddels klaar mee.
Ik ben op een weekendje weg en wil er van kunnen genieten zonder steeds buikkrampen e.d.

1 like

Imodium halen?