Wat je even kwijt wil #65

Ik weet het echt niet meer haha. Ik dacht het eerst ook maar blijkbaar is die jongen half gedoxxed dus ik weet het niet meer :joy:

Super goed!

1 like

nee dit was echt toch hij had nog een face reveal gedaan. als het nep is ben ik echt teleurgesteld want dan is het grappige eraf

Ja daardoor dacht ik ook dat het wel echt moest zijn. Waarom zou je anders willingly jezelf zo voor lul zetten :joy:

2 likes

Wil zo graag dit nu in m’n eigen playlist zetten maar dan cockblock ik mezelf wss.

3 likes

Hahaha kan ik me voorstellen. Dit topt idd ook wel mijn persoonlijke ā€˜im the scatman’ seks ervaring uit het verleden :joy:

1 like

ik ga zo op vakantie (in mijn eentje) en heb het echt lang kunnen uitstellen maar nu ben ik wel echt zenuwachtig, ik ga met de trein en allemaal leuke dingen doen maar toch altijd wel last van inpak/tijdstress!!

26 likes

We zijn op vakantie en hebben alleen maar regen en onweer. Ik vind het echt mega verwend van mezelf maar ik zit toch binnen te balen.

6 likes

Vandaag ga ik dineren en overnachten op Vuurtoreneiland :partying_face:. Dus als jullie me na vandaag nooit meer zien posten ben ik op een ā€˜The Menu’ wijze aan mijn einde gekomen.

60 likes

Ik had een bureaustoel te geef en een uitwisselingsstudente is het net komen halen en ze had een snoepje uit China voor me mee, aww :pleading_face:

11 likes

Ik ben zo dom. Gister iets te diep in het glaasje gekeken en veel te laat gemaakt en nu heb ik een kater van hier tot tokyo, geen eten in mn koelkast en over een uur moet ik weer werken tot een uur of 1 :sob:. Ik moet mezelf echt vaker eraan herinneren dat ik 31 ben en niet 21.

11 likes

Ik heb de hele middag vogels gevoerd op de vogelopvang <3 van babyzwaluwtjes in mijn hand wurmen in hun bekjes douwen tot een super leuke jonge Vlaamse gaai en ekster orgaanvlees voeren en andijvie snijden voor schattige babyeendjes. Ik ben helemaal blij, ga dit vaker doen.

Helpt ook om over mijn orgaanvlees en wormen angst heen te komen, zo smerig, maar maakt niet uit met zulke leuke vogels.

37 likes

Ik ben op de gay pride in Berlijn en kwam net vrienden uit Tilburg tegen :o_o:

17 likes

Scandinavian Airlines app had een bug dus nu heb ik twee ruimbagage voor de prijs van ƩƩn :sunglasses:

15 likes

Ik ben de afgelopen week bijna de hele week bij een vriendin in Nijmegen geweest samen met een andere vriendin en nu moet ik weer naar huis maar ik wil niet :smiling_face_with_tear: dan val ik echt in een zwart gat denk ik. Dus nu ga ik bij m’n zusje eten en daarna misschien nog een nachtje bij m’n vriendin slapen. Lekker uitstellen :+1:t2:

12 likes

Gisteren afscheid genomen van mijn werk. Het voelt alsof ik gedumpt ben, ik had zulke leuke collega’s. Zit al de halve week te huilen.

6 likes

Oh wat vervelend :pensive:

2 likes

Ahh zo vervelend. Het is echt een soort van break up waar je overheen moet komen heb ik destijds gemerkt. Wees lief voor jezelf want het is echt mega kut

1 like

Beste gevoel ooooit!

1 like

Ik lig na 2 nachten kamperen weer thuis in mijn eigen bed en wat is dat toch fijn. Ik vind alles rondom kamperen echt leuk, lekker de hele dag buiten zijn. Maar het slapen op een matje op de grond is toch zo ellendig

3 likes