Wat je even kwijt wil #65

Omdat wij al koninginnedag hadden op 30 april. Sinds 1949

Het ken te gek ok hè

2 likes

En die kost € 575,00 :scream:

@NotJealous chique kinderen!

2 likes

WHUT zoveel!!!? Haha nou alles behalve chique kinderen :sweat_smile:

4 likes

Haha ik denk dat dit een knock off was maar whatever het merk, totaal ongeschikt in een formele werkomgeving :joy:

3 likes

Zullen vast wel via zo’n Ome Ali Facebookgroep te koop zijn :sweat_smile:

2 likes

Ik ben dit weekend verhuisd en was vanochtend voor het laatst in m’n oude huis. Ik heb er 5 jaar gewoond en altijd prima contact gehad met de buren, maar ik ben nog nooit bij ze binnen geweest. Vanochtend kwam ik de één tegen en die nodigde ons uit om een keer wat bij haar te komen drinken en de ander vroeg me direct op de thee. Bijzonder haha.

7 likes

Ik heb vakantie en veel dingen lopen niet zoals gepland of vallen tegen, waardoor ik even mijn verwachtingen moet bijstellen en een nieuw plan moet maken. Het voelt even als veel en ik zou zo graag chocolade willen eten. Maar ik heb een koortslip en voor het herstel daarvan is chocolade eten heel slecht. Fml.

2 likes

Maar echt! En of je het dan even in een bosje in je voortuin wil neerleggen. Of je donderdag tussen 10.00 en 10.03 kan. Of je alles tot de mm na wil opmeten. Of je het wil brengen. Rot op.

1 like

Ik zit in de auto moed te verzamelen om boodschappen te doen, heb zo’n dorst na het filerijden dus kan echt de hele winkel we leegkopen, maar moet ook enorm plassen uiteraard. Wat een leven.

2 likes

30 likes

Niet naar de ah gaan. Die is al megaleeg. Tenminste bij ons is het echt bizar

1 like

Ik had geluk, pakte het laatste product uit een vak :dizzy:

2 likes

De vorige keer dat ik ging afkicken van neusspray ging het zo goed maar ik werd echt superverkouden en ben helaas weer begonnen. Probeer nu weer te stoppen maar is echt lastig. Ik heb gewoon last van hyperventilatie erdoor omdat ik niet goed kan ademen. Kan me niet voorstellen hoe lastig het is om te stoppen met iets heftigs als ik het hier al zo zwaar mee heb

Sorry einde dramapost

6 likes

Hahahah dit heb ik gemist. Was dit echt? :clown_face:

1 like

Ja

6 likes

Ik dacht even dat ik de Duitse RTL TV aan het kijken was. Dat logo? Bijzonder haha.

10 likes

De discussie die hierop volgt :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

8 likes

Oh een vriendin van mij deed dit altijd. Maar dan ook echt extra veel kip kopen e.d., 3 citroenen terwijl ze 1 schijfje nodig had (voorbeeld) en dan vervolgens een hele koelkast aan producten overhouden en dan alles wel delen met een tikkie.
Een andere vriendin en ik vonden het altijd een beetje gierig van der haha, maar ik heb wel altijd netjes betaald.

5 likes

Oh dat vind ik veel gieriger dan dit! Hier was het volgens mij wel de bedoeling het allemaal op te eten.

3 likes

Haha ik was iets te enthousiast met reageren, las alleen de beginpost een beetje. Maar ja, wij vonden het altijd heel typisch haha.

2 likes